Hei!
Onko tietoa purentakiskojen omistajilta,pitääkö kisko säilyttää kosteana vai kuivana?
Olen saanut ristiriitaista tietoa,kun osa sanoo toista ja toiset toista.
Ja jos kosteana,niin miten?Märkään paperiin käärittynä vai?
Kiitti paljosti!
PURENTAKISKOJEN SÄILYTYS
4
510
Vastaukset
- Kiskon omistaja
Hei!
Kiskon säilytystapa riippuu siitä, että mistä materiaalita se on tehty. Minulla oli joskus 4 vuotta sitten kisko, jota piti aina säilyttää kosteassa. Nyt minulla on ollut vuoden kisko, jonka voi säilyttää kuivana kotelossaan. Kannattaa siis kysyä omalta hammaslääkäriltä kiskon säilytysohjeet.- nihru
Purentkiskon materiaalista tosiaan on kiinni kuinka niitä säilytetään. Nykyinen ohje on, että ne säilytetään puhtaana kosteassa. eli aamulla kisko pestään miedolla saippualla ja hammasharjalla ja hyvä säilytys on esim. pieni minicrip pussi jossa on hieman vettä, mutta myös kostea paperi on hyvä. Mutta kosteassa säilyttäminen edellyttää, että kisko on tosiaan puhdas, myöskään lämmintä vettä en itse käyttäisi. Ennen suuhun laittamista kisko kannattaa myös huuhdella huolella. Toivottavasti edellisestä oli jotain apua.
- mukavampi?
Onhan se mielyttävämpi laittaa suuhun kun se on kostea.
- purentakiskoa
Riippumatta minkä ikäinen kisko on, sitä voi säilyttää kuivana eikä se menetä kokoaan. Märkänäkin toki voi säilyttää, mutta siinä juhlii silloin bakteerit. Oma valinta. Mutta muistakaa, että hammatahnalla ei pestä, vaan esim. fairylla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459