HEi!
tätä kysytään varmasti niin usein, ja pla pla, mutta olen toivoton. aloitin 2 kk sitten diane nova e-pillerit, ja nyt olen turvoksissa kuin pieni pulla. paino ei ole noussut, mutta vyötärölle on ilmestynyt 10 cm lisää.
onko muilla kokemusta? häviääkö oireet ajan kanssa, vai lopetanko pillerit? olen 21 v. en ole syönnyt sen enempää kuin aikaisemminkaan. joudun muutenkin kampailemaan painoni kanssa, ja tämä lisäturvotus tekee olostani todella surkean..
olen käyttänyt nyt 2 pv nesteenpoistajia, mutta ei tunnu tehoavan.
Diane Nova E-Pilleri
8
880
Vastaukset
- mievain
Mulla oli sama vika kun käytin kyseisiä e-pillereitä. En jäänyt odottamaan häviääkö oireet, vaan lopetin käytön. :
- pulla
minä myös lihoin ja sain migreenikohtauksia. Akneen pillerit kyllä tehosivat.
- Jääsitrus
Mulla ei Diane Novan kanssa mitään ongelmia ja oon syönyt biitä noin 1,5vuotta. Meliane, Marvelon, Minulet, Tri-minulet, Yasmis ja ehkäisyruiskekin tullut käytettyä mutta tämä on ainoa jolla paino ei nouse, menkat ovat normaalit eikä tule aknea.
- Alisa
Käytin Diane Novia vuosikausia, ja ne sopivat todella hyvin. Akneen taipuvainen iho voi loistavasti, eikä painon kanssa ollut ongelmia. Femodenit sitä vastoin eivät sopinet.
- *Ninni*
..Novat sopivat kuin nenä päähän; ei turvotusta, ei näppylöitä, ei mielialanheilahteluja, ei menkkakipuja.. Kaikki oli loistavasti! Painoa kertyi sen 2,5 vuoden aikana mitä pilsuja käytin muutaman kilon verran, mutta luulempa noiden kilojen tulleen omista syömisistäni eikä pillereistä.
- myös
turvottivat diane novat. vaihdoin yasmineihin ja olo helpotti heti huomattavasti. Ihmettelin miten yhtäkkiä tuli niin paljon ylimäärästä reisiin ja vyötärölle, vaikka liikuin ja söin terveellisesti. Pillereistä se siis johtui! Muutenkin diane novia syödessä oli aina todella turvonnut olo, vaikka olisi syönyt ihan normaalisti.
- pirtsis
mä oon syönyt nyt kanssa diane novia pari kuukautta, eikä kyllä mitään suurta turvotusta ole huomannut. ekoilla viikoilla vähän särki päätä ja noin, mutta ei kyllä enää mitään ongelmaa. kannattaa ehkä kuukaus vielä odotella, kun elimistöllä voi kestää aika kauan sopeutua. mutta jos ei turvotus äivy, kannattaa toki vaihtaa merkkiä!
- turvoksissa
kiitos paljon kaikille vatanneille! turvotus on laskennut taas, toivon vaan ettei tuu takasin. vastauksia lukiessa tuli mieleen, että mulla on ollut lieviä migreeni-kohtauksia pillereiden aloituksen jälkeen lähes kerran viikossa, viimeksi lauantaina.
olis vaan kiva, jos nää pillerit nyt vaan sopis, kun ovat niin edullisiakin.. mut KIITOS KIITOS paljon vastauksista, oli apua! kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060