..ja näin lehmiä ruohoa märehtimässä.. minäkin märehdin toisinaan mutta aivan muita asioita.. totesin vaan että maalla on mugavaa..
olin maaseudulla eilen
22
556
Vastaukset
- Alien-8
hermot lepää.Istua ahon laidalla ilman paitaa,kuunnella lintujen liverrystä ja lehmien ammuntaa.
Ja välillä korkata kylmälaukusta jääkylmä sidukkapullo;))- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..siellä ne tytöt kirmasivat niityllä.. tahtoo joskus oman kesäpaikan..
viime tai edelliskesänä jo,kun olit kavereitten mökillä..kyllä se oma kesämökki olisi kaiken a ja o näin kaupunkilaisihimiselle..vielä on kohtuullisen halvat heliborit,mutta kuinka kauan..mulla ainakin on lainanotto hyvin vastenmielistä nykyisin,kun vastikään sain luottotiedotkin taas kuntoon..
Alien-8 kirjoitti:
viime tai edelliskesänä jo,kun olit kavereitten mökillä..kyllä se oma kesämökki olisi kaiken a ja o näin kaupunkilaisihimiselle..vielä on kohtuullisen halvat heliborit,mutta kuinka kauan..mulla ainakin on lainanotto hyvin vastenmielistä nykyisin,kun vastikään sain luottotiedotkin taas kuntoon..
..taisinkin kertoo.. huomasin vaan että noita ruomettuneita punaisia tupia oli pilvin pimein ..näyttivät asumattomilta.. niin tuli taas mieleen nää mökkihaaveet.. punanen tupa ja perunamaa....
- Alien-8
pervokki kirjoitti:
..taisinkin kertoo.. huomasin vaan että noita ruomettuneita punaisia tupia oli pilvin pimein ..näyttivät asumattomilta.. niin tuli taas mieleen nää mökkihaaveet.. punanen tupa ja perunamaa....
Siksi minäkin muutin Turusta tähän pikkukaupunkiin..alkoi totaalisesti kyllästyttään ison kaupungin melu ja häly.Siellä stadissa on varmaan vielä vaikeampaa..
Alien-8 kirjoitti:
Siksi minäkin muutin Turusta tähän pikkukaupunkiin..alkoi totaalisesti kyllästyttään ison kaupungin melu ja häly.Siellä stadissa on varmaan vielä vaikeampaa..
..stadissa mutta yhdessä näistä "esikaupungeista".. heh..mutta yhtä samaa sumppuu tää on ja mä oon kyllästynyt..
pervokki kirjoitti:
..stadissa mutta yhdessä näistä "esikaupungeista".. heh..mutta yhtä samaa sumppuu tää on ja mä oon kyllästynyt..
..lähden tekee jotain syötävää..
- sweet_lemon
mukavaa on olla maalla, lehmiä ei valitettavasti täällä näe, hevosia kylläkin, naapurissa.
Märehdittävää täälläkin riittää, nyt nuo sähkövempeleet juonittelee, yrittävät estää minua harrastamasta. Jos liesikin irtisanoo sopimuksensa, täytynee tehdä nuotio pihalle. Vaikka tällä säällä ei kesäkeittiö houkuttele.- Alien-8
grillikatosta pihalle rakentamaan.Mutta saat olla varma,että naapurisikin ovat sitten tunkemassa herkkujasi maistelemaan.
Niillä on sellainen tapa. - sweet_lemon
Alien-8 kirjoitti:
grillikatosta pihalle rakentamaan.Mutta saat olla varma,että naapurisikin ovat sitten tunkemassa herkkujasi maistelemaan.
Niillä on sellainen tapa.olen huomannut sen. Tosin, jos grillausta harrastaa vesisateella (ja meillä ei ole katosta) niin yleensä saa syödä eväät yksin.
Mutta onhan se ihan hauskaakin, varsinkin kesäöisin, kun porukkaa hiippailee tulen äärelle. Eikö se musiikki olekaan ainut asia, mikä niitä houkuttelee... olen kyllä huomannut että kannattaa aina varata vähän ylimääräisiä makkaroita. - Alien-8
sweet_lemon kirjoitti:
olen huomannut sen. Tosin, jos grillausta harrastaa vesisateella (ja meillä ei ole katosta) niin yleensä saa syödä eväät yksin.
Mutta onhan se ihan hauskaakin, varsinkin kesäöisin, kun porukkaa hiippailee tulen äärelle. Eikö se musiikki olekaan ainut asia, mikä niitä houkuttelee... olen kyllä huomannut että kannattaa aina varata vähän ylimääräisiä makkaroita.urbanisoituneella väestöllä jokin alitajuinen vietti muinaisiin luolamiesaikoihin ja yhdessäoloon..ihan positiivinen juttu näin tietokoneaikana,kun netti eristää yhä enemmän ja enemmän ihmisiä toisistaan..
On muuten kiinnostava juttu,kun esim.kotipöydässä syödessä tipauttaa makkaranpalan lattialle,lentää se automaattisesti roskiin,mutta nuotiolla laitettaes saa makkarat kieriä pitkin paljasta maata.Suurimmat roskat pyyhitään pois ja haukataan:) - sweet_lemon
Alien-8 kirjoitti:
urbanisoituneella väestöllä jokin alitajuinen vietti muinaisiin luolamiesaikoihin ja yhdessäoloon..ihan positiivinen juttu näin tietokoneaikana,kun netti eristää yhä enemmän ja enemmän ihmisiä toisistaan..
On muuten kiinnostava juttu,kun esim.kotipöydässä syödessä tipauttaa makkaranpalan lattialle,lentää se automaattisesti roskiin,mutta nuotiolla laitettaes saa makkarat kieriä pitkin paljasta maata.Suurimmat roskat pyyhitään pois ja haukataan:)mitä? Nettikö eristää? Ohh ja voi, joskus se voi myös yhdistää.. tiedät varmaan..
Juu, makkarapala saa kieriskellä varvikossa ja tuhkassa ja maistuu ihan hyvälle. Kumma juttu muutenkin: en koskaan muullon syö makkaraa paitsi nuotiolla itsepaistamaani! ..ei näy.. kerran hirvi pelästytti mut tossa pusikossa ku lähti tulee päin vaikka olin koiran kanssa.. puskan kautta jouduttiin menee..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..ei näy.. kerran hirvi pelästytti mut tossa pusikossa ku lähti tulee päin vaikka olin koiran kanssa.. puskan kautta jouduttiin menee..
erityisemmin pidä hevosista enkä hirvistä, puhumattakaan poroista, eipä noista paljon haittaakaan oo, joten olkoon missä tahtovat. Mutta dinosaurukset olis kivoja :)
sweet_lemon kirjoitti:
erityisemmin pidä hevosista enkä hirvistä, puhumattakaan poroista, eipä noista paljon haittaakaan oo, joten olkoon missä tahtovat. Mutta dinosaurukset olis kivoja :)
..hiukkasen väärää aikaa..ja tuskin dinosauruksia olis saanut kesytettyy.. muuten kuin kankaalle..mutta hitszi pitää mennä.. hoitaa juttuja..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..hiukkasen väärää aikaa..ja tuskin dinosauruksia olis saanut kesytettyy.. muuten kuin kankaalle..mutta hitszi pitää mennä.. hoitaa juttuja..
..väärä aika, väärä paikka.. Mutta eihän niiden tarvis kesyjä olla, villit on paaaljon mielenkiintoisempia...
moiks.
- kipparinoma
mut ei täällä näy lehmiä....Ihan kivaa silti...Oli mulla kivaa sun kotikaupungissakin...
..mäkin pitänyt hauskaa täällä mut ei se tästä kaupungista johdu.. tää kaupunki ei rokkaa.. tää ahdistaaaaaa
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mäkin pitänyt hauskaa täällä mut ei se tästä kaupungista johdu.. tää kaupunki ei rokkaa.. tää ahdistaaaaaa
ainakin nyt tiistaina...tai oikeastaan kokoajan, kun siel olin...
kipparinoma kirjoitti:
ainakin nyt tiistaina...tai oikeastaan kokoajan, kun siel olin...
..asunut koko elämäni täällä..eikä täällä nyt niin mukavaa oo koskaan ollut.. maisemanvaihdos tekis gutaa..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..asunut koko elämäni täällä..eikä täällä nyt niin mukavaa oo koskaan ollut.. maisemanvaihdos tekis gutaa..
böndelle vaan...Eloveenatyttöjä jahtaamaan:o)
kipparinoma kirjoitti:
böndelle vaan...Eloveenatyttöjä jahtaamaan:o)
..sanottu kuin tehty..vaatii järjestelyjä ja elämänmuutoksen.. en ees tiedä mitä kaikkee mut jos mahdollista niin ehdottomasti.. mut nyt täytyy taas lopettaa ja mennä hoitaa juttuja.. äähh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626