Kiipeän kukkulalle ja laulan Dirlandaa!!!
Tekisivätpä Lordi ja Eini yhteiskeikan, kun molemmat ovat kerran Lapista!
Eini & Lordi?
14
566
Vastaukset
- Alien-8
se tuiskukin kotoisin.Kaikilla vaan on niiin erilainen musiikkityyli...
- CharlieChaplin
- Kylli.Kyllä
että jos etelän poijat Matti ja Teppo laulais "kaiken takana on nainen" Lordin kans?
Umhmhmhm... se vois olla taidenautinto.
Ja sevennöksenä jälleen: tykkään molemmista esiintyjistä!- mikael-poju
...siis M&T levyttiit yhen kipaleen hautuumaall.."näiltä poluilta löytyy se viimmonen rasti"
- CharlieChaplin
että naisen takana on mies!?????
- Kylli.Kyllä
CharlieChaplin kirjoitti:
että naisen takana on mies!?????
on koettu, aih-voih-nam-nojooo.......
Nythän olen vain täti-ihminen ;) - Kylli.Kyllä
mikael-poju kirjoitti:
...siis M&T levyttiit yhen kipaleen hautuumaall.."näiltä poluilta löytyy se viimmonen rasti"
pojat puskissa kun "Auld long syne" meni vähän väärin oikeinkirjoitus, mut tanssinut olen hautausmaalla. Muistaakseni se oli kuitenkin vaan Jari joka hyräili........ hempsutti.
- Kylli.Kyllä
Kylli.Kyllä kirjoitti:
pojat puskissa kun "Auld long syne" meni vähän väärin oikeinkirjoitus, mut tanssinut olen hautausmaalla. Muistaakseni se oli kuitenkin vaan Jari joka hyräili........ hempsutti.
Vasen hiirikäsi pelleilee sekä puhelu tuli väliin.
Siis uudelleen muotoiltuna: Taisivat M&T laulaa Kaarina-Tku hautausmaalla puskissa silloin kauan sitten kun Jarin kanssa tanssin hautuumaalla.
Vaatii tietenkin paikallistuntemusta ja aikakausituntemusta ym. sisäpiirin tietoa miksi.
Mutta oikaisimme hautuumaan poikki ko Jarin kanssa ja hän lauloi tän Auld jotain ja tanssittiin...
Kiva muisto. - mikael-poju
Kylli.Kyllä kirjoitti:
pojat puskissa kun "Auld long syne" meni vähän väärin oikeinkirjoitus, mut tanssinut olen hautausmaalla. Muistaakseni se oli kuitenkin vaan Jari joka hyräili........ hempsutti.
...voip mennä väärin OIKEINkirjotus...))))
- Kylli.Kyllä
mikael-poju kirjoitti:
...voip mennä väärin OIKEINkirjotus...))))
on kuten ajatus, ei katkea milloinkaan...
Mutta mitään juonta ei tullut edell. kirjoituksesta esille. Se oli vain sanoja peräkkäin. Olen oppinut......hhhmmmm..... jopa minun täydellinen korkeuteni..... että joskus kannattaa käyttäää hieman enemmän sanoja saadakseen toiset ymmärtämään mitä tarkoitan...
eikä pidä hermostua.... rauhaa - suloinen viaton vanha mukava minä - rauhaa.
- LAULAJA?
EDITH PIAFFISTA JOS PIDÄT MIKÄ SIINÄ KIINNOSTAA???
ASSI - Matz
Beherit ja Barathrum ovat myös poroja.
Siis Marko&Janne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654