Kauniina nukut siinä ja tuhiset! et tiedä, että katson sua, kun söötti suu hiljaa hengittää! Olet niin Kaunis ja kaikeista kaikkein! Kutitan sua höyhenellä hellästi korvasta, höyhen hellästi kulkee pitkin sinun ohimoita ja otsaasi, se kulkee sinun huulillasi edes-takaisin ja kulkee pitkin kaulaasi! Sinulla ei ole paitaa! Höyhen kulkee pitkin rintojasi ja napaasi kierellen se tulee sinun käsivarsiasi kutitellen! Heräät ja käännät kylkeäsi! On aika laittaa höyhen pois! Hieron sinun jalkojasi ja varpaitasi tietämättäsi! Hiljaa kuljetan sormia sun polvesi sisä-taipeillesi ja lopetan! Suutelen heellästi reitesi sisäsivua ja hitaasti kuljen ylöspäin! Lämmin vartalosi liikkuu ja olet hiljaa, aivan kuin tietäisit minun olevan lähellä, mutta teeskentelet olevasi unessa! Tulen aivan hiljaa ylöspäin ja tunnen miten suloinen ja kuuma olet! Tunnen miten ihanalta sun märkä hunaja maistuu ja miten hyvältä tunnut! Sinun hunajan tuoksu vetää minut niin voimattomaksi vaikka minun pitäisi olla voimakas nyt! Olen ajanut moottoripyöräni Kawasaki ninja 1200 viereesi ja minulla on tiukka nahkapuku, ja kypärä missä on musta visiiri! !!!!!!!!!!!
Naisen uni!
CharlieChaplin!!!!!!!!!
3
195
Vastaukset
- CharlieChaplin
rekata ensin! mun tekstiä tuo on!
- näen
varmaan unta? Kyllä on kaunista unta.
Pitää lähteä ulos jäähdyttelemään!!
Minne se edellinen juttu hävisi vai oliko se huuhaalla ? En taaskaan ehtinyt ajatella mitä vastasin.
- Puhurix
hmmmmm...maisk, maisk...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944