o.c 3 tuotantokausi

Mä.

MIstä voi kattoo O.C:n 3 tuotantokauden jaksoja! Kertokaa. Pliiiiiiiis. Tai jos viittisitte ees kertoo mitä siin tapahtuu...

13

7437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *SuMMeR*

      No sen tiiän kausi 3, että Marissa kuolee päätösjaksossa.
      Se luki seiskassa.
      No jos haluat tietää lisää mee osoitteeseen www.fox.com/oc
      siellä on kausi kolmosen juonipaljastukset.
      tosin kyllä englanniksi. mut kai saat niistä jotain selvää.

    • //Läppä//

      vähän tota yhtä aikasempaa oc:n jaksot netistä keskustelua.

    • sessi

      3 tuotantokausi menee ihan sekasi, summerin isä ja marissan äiti menee naimisii että summerissta ja marissasata tulee siskoja, ja marissa rakastuu uuteen tyyppiin, mutta haluu silti olla ryanin tyttöystävä. Marissa kuolee koska hän ei halua olla enään mukana, vaan tehdä leffoja. hän kuolee auto onnetomuudessa. Mä en lataa o.c:ta vaan kuuntelen mun kaveria kun se on jo nähnyt koko o.c 3 tuotantokauden....se lataa ja se on nähny o.c 2 tuotantokauden tv:ssä kun tääl pyöri 1 tuotantokausi...Siis se asui Sveitsissä...nåå en mä enää kerroo..:P

      • mustikka_

        eihä se marissa äite ja summeri isä mihkää naimisii mee, eihä? ei ne voi mennä...


      • SLIMMY
        mustikka_ kirjoitti:

        eihä se marissa äite ja summeri isä mihkää naimisii mee, eihä? ei ne voi mennä...

        PASKAT!
        Ei Summerin isä ja Marissan mutsi naimisiin menny .. :l ALKOIVAT VAIN SEURUSTELLA!
        Eipäs vääristellä asioita! :p


    • sessi

      Nii viel yks juttu, että Trey ei kuole vaa jää eloo, ja marissa joutoo johonki paikkaan ku se on ampunu ihmisen..:( Seth rupee tupakoimaan(oon kuulu juttuja) Ja silee, mä tiiän kaikki mitä tapahtuu:D

      • ?!?!?!

        eiks seth rupee käyttää huumeit?!?


      • tiedän
        ?!?!?! kirjoitti:

        eiks seth rupee käyttää huumeit?!?

        oon kattonu koko 3.tuotantokauden. Seth alkaa polttamaan jointtia. Seth polttaa newport groupin vahingossa. Julie ja Neil ei mee naimisii ne vaa on rakastuneita. Marissa joutuu yleisee kouluu sen ampumajutun takii. Marissa kokeilee myös huumeita.


      • tiedän
        tiedän kirjoitti:

        oon kattonu koko 3.tuotantokauden. Seth alkaa polttamaan jointtia. Seth polttaa newport groupin vahingossa. Julie ja Neil ei mee naimisii ne vaa on rakastuneita. Marissa joutuu yleisee kouluu sen ampumajutun takii. Marissa kokeilee myös huumeita.

        marissan kuolema on suht hämynen, ku ryanille ei käy mitää vaik on samassa autossa ja marissa kuolee mumisten. hätäsesti otettu pois sarjasta


    • Pikki

      No, siinä lopussa Marissa ajaa autokolarin ja kuolee. Sitten Julie ja Rachelin isä alkaa seurustella. En kyllä sitten muuta tiedä...!

      • mustikka_

        tiiän mitä siin 3 kaudes tapahtuu... ryan ja marissa eroo 16 jaksossa ja sitte mitä luultavammi toi summer ja seth eroo kanssa, ku summer löytää jotai juttuja tuolta sethi laatikoista ja sit kaikkee...


      • mustikka_
        mustikka_ kirjoitti:

        tiiän mitä siin 3 kaudes tapahtuu... ryan ja marissa eroo 16 jaksossa ja sitte mitä luultavammi toi summer ja seth eroo kanssa, ku summer löytää jotai juttuja tuolta sethi laatikoista ja sit kaikkee...

        nii ja sit viel, ku summer ja seth eroo nii ne eroo vaa vähäks aikaa ja sit ne menee onneks takas yhtee :)


      • kittyh...
        mustikka_ kirjoitti:

        nii ja sit viel, ku summer ja seth eroo nii ne eroo vaa vähäks aikaa ja sit ne menee onneks takas yhtee :)

        Kattokaa täältä.. Tosi surullinen, tuli ihan tippa linssii.. ;(



        http://www.youtube.com/watch?v=12lBIrd_Lvc


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe