KEPUn puoluetoimistossa Apollonkadulla punottivat korvat, kun puoluehallitus ruoti neljän tunnin ajan presidentinvaalien kalvakkaa tulosta. Puolueen ehdokkaan, puheenjohtaja ja pääministeri Matti Vanhasen putoaminen ensimmäisellä äänestyskierroksella on ollut KEPUlaisille liikaa, varsinkin kun oli kyse jo kolmansissa perättäisissä vaaleissa tulleesta tappiosta.
KEPUn puheenjohtaja Vanhanen tiivisti ensimmäisen vaalianalyysin lauseeseen, että "ehdokas ei vedonnut suomalaisiin". Hän puhui itsestään jostain syystä kolmannessa persoonassa. Tämä osoittaa sitä valtavaa ylimielisyyttä, joka Vanhasella nykyään on.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen on omasta mielestään messias. Kansa ja KEPU eivät vain ole samaa mieltä.
KEPU ruoti surkeita vaalituloksia
1
61
Vastaukset
- ahti
Keskusta on ollut kolmessa vaalissa moraalinen voittaja. Mitäs siihen sanotte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913157
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462219- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171767- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181391