Mitenkäs te puhdistatte hampaiden välit kun suussa on kiinteät kojeet? Itse olen nyt puolen vuoden verran aina pujottanut langan kaarilangan läpi yksitellen hampaiden väliin. Tämä on kuitenkin kauhean hidasta ja aikaa vievää, joten en ole joka päivä jaksanut tätä tehdä. Olisiko mitään helpompaa keinoa puhdistaa välit?
hammasrautojen puhdistaminen
Tepateronen
1
339
Vastaukset
- "ex-telaketju"
Apteekissa on sellaisia hammasväliharjoja, joilla on kätevä putsata kiinteiden kojeiden lankojen takaa hammasvälit. Itse en käyttänyt hammaslankaa ollenkaan. Hampaat pesin sähköhammasharjalla ja purskuttelin suuvedellä, jotta ne kohdat ja välit puhdistuvat joihin ei harjaus ylety/pääse. Apteekista saa myös fludenttejä tai muita fluorivalmisteita, jotka vahvistavat hampaita eivätkä ne reikiinny niin helposti. Hammaslääkärisi on varmaan suositellut niiden käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219