..huuhhaata..huuhaata vaan.. tiedän että pitäisi mutten jaksa joten luovutan suosiolla tämän päivän turhuuksiin..
mitä tämä kaikki on??
17
730
Vastaukset
- kipparinoma
yksi ärsyttävä hokema vuodelta 0000..
Turhaa on elää...
turhaa on kuolla....
turhaa on toisten turpaa nuolla....:o/- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..
et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!
kipparinoma kirjoitti:
et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!
..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..
toi kuulostaa jo taiteelle:o/
kipparinoma kirjoitti:
toi kuulostaa jo taiteelle:o/
..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..
on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...
kipparinoma kirjoitti:
on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...
..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..
täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...
kipparinoma kirjoitti:
täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...
..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..
haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!
kipparinoma kirjoitti:
haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!
..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...
koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...
kipparinoma kirjoitti:
koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...
..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..
Mä tarkoitin sillä etsimisellä aivan muuta...en elämää avoimin mielin;o)
- Alien-8
Eihän meillä kellään paista aurinko joka päivä..mietitään sensijaan,mitä touhuais juhannuksena..kaverin mökillä juomas jääkylmää sidukkaa:)
..paistais.. mökki on varattu ei nyt ihan juhannukseksi mutta melkein niin tuolta asikkalasta..
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
