mitä tämä kaikki on??

..huuhhaata..huuhaata vaan.. tiedän että pitäisi mutten jaksa joten luovutan suosiolla tämän päivän turhuuksiin..

17

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

yksi ärsyttävä hokema vuodelta 0000..

Turhaa on elää...
      turhaa on kuolla....
      turhaa on toisten turpaa nuolla....:o/

• ..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..

et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!

• kipparinoma kirjoitti:

et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!

..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..

toi kuulostaa jo taiteelle:o/

• kipparinoma kirjoitti:

toi kuulostaa jo taiteelle:o/

..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..

on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...

• kipparinoma kirjoitti:

on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...

..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..

täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...

• kipparinoma kirjoitti:

täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...

..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..

haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!

• kipparinoma kirjoitti:

haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!

..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...

koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...

• kipparinoma kirjoitti:

koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...

..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..

Mä tarkoitin sillä etsimisellä aivan muuta...en elämää avoimin mielin;o)

• Alien-8

Eihän meillä kellään paista aurinko joka päivä..mietitään sensijaan,mitä touhuais juhannuksena..kaverin mökillä juomas jääkylmää sidukkaa:)

• ..paistais.. mökki on varattu ei nyt ihan juhannukseksi mutta melkein niin tuolta asikkalasta..

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4443
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3055
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2938
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2743
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2075
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1911
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe