mitä tämä kaikki on??

..huuhhaata..huuhaata vaan.. tiedän että pitäisi mutten jaksa joten luovutan suosiolla tämän päivän turhuuksiin..

17

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      yksi ärsyttävä hokema vuodelta 0000..

      Turhaa on elää...
      turhaa on kuolla....
      turhaa on toisten turpaa nuolla....:o/

      • ..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..

        et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!


      • kipparinoma kirjoitti:

        et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!

        ..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..

        toi kuulostaa jo taiteelle:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        toi kuulostaa jo taiteelle:o/

        ..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..

        on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...


      • kipparinoma kirjoitti:

        on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...

        ..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..

        täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...


      • kipparinoma kirjoitti:

        täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...

        ..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..

        haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!


      • kipparinoma kirjoitti:

        haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!

        ..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...

        koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...


      • kipparinoma kirjoitti:

        koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...

        ..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..

        Mä tarkoitin sillä etsimisellä aivan muuta...en elämää avoimin mielin;o)


    • Alien-8

      Eihän meillä kellään paista aurinko joka päivä..mietitään sensijaan,mitä touhuais juhannuksena..kaverin mökillä juomas jääkylmää sidukkaa:)

      • ..paistais.. mökki on varattu ei nyt ihan juhannukseksi mutta melkein niin tuolta asikkalasta..


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe