mitä tämä kaikki on??

..huuhhaata..huuhaata vaan.. tiedän että pitäisi mutten jaksa joten luovutan suosiolla tämän päivän turhuuksiin..

17

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

yksi ärsyttävä hokema vuodelta 0000..

Turhaa on elää...
      turhaa on kuolla....
      turhaa on toisten turpaa nuolla....:o/

• ..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ärsyttävä hokema.. voi aikoja voi tapoja on kans..

et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!

• kipparinoma kirjoitti:

et kaikki mikä edistää hyvää oloa..mielenvireyttä..ei ole turhaa..Ns turhuuspäivät silloin tällöin tekee vain HYVÄÄ!!

..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mut näitä turhuuspäivii on nyt siunaantunut aika paljo.. sit krapulapäiviä..sekoilupäiviä.. hullut päivät jne. jos jaksais yrittää pitää mielen virkeenä niin sitä siunaantuis rahaakin mut jos pakolla.. kaikki epäonnistuu.. ja se onkin turhaakin turhempaa..

toi kuulostaa jo taiteelle:o/

• kipparinoma kirjoitti:

toi kuulostaa jo taiteelle:o/

..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..hyvä nähdä taiteellisuutta tässäkin asiassa..

on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...

• kipparinoma kirjoitti:

on yhtä taiteilua kaiken aikaa...nuoralla tanssimista..ainakin...

..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ja putoan nuoralta usein sen vuoksi en haluisi sellasta taiteilua harrastaa..

täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...

• kipparinoma kirjoitti:

täysillä likoon pistäminen olekkin aikas nuoralla taiteilua?? ..Tarkoitan täysillä elämistä...

..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..sen myönnämn että täysillä on eletty.. ja se on kyllä juu taiteilua jonkinnäköstä.. voisin jo hiljentää tahtii.. ja hiljentäisinkin mut siihen tarttetaan se yksi ja ainoa.. ainutkertainen.. typykkä..

haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!

• kipparinoma kirjoitti:

haveile haaremista....No joo....kummasti SE oikea rauhoittaa...Tiedän mä!

..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..mäkin ja siks sellasta etsin ja nykyään nähtävän epätoivoisesti.. voi voi voi voi...

koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...

• kipparinoma kirjoitti:

koskaan etsinyt...Olen vain ...kohdannut..Ehkei sunkaan pitäis etsiä...

..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..en löytänyt kun en etsinyt..mutta sitten kun aloin etsiä jotain löysinkin..eli omalta kohdaltani pidän silmät aina auki ja etsin..

Mä tarkoitin sillä etsimisellä aivan muuta...en elämää avoimin mielin;o)

• Alien-8

Eihän meillä kellään paista aurinko joka päivä..mietitään sensijaan,mitä touhuais juhannuksena..kaverin mökillä juomas jääkylmää sidukkaa:)

• ..paistais.. mökki on varattu ei nyt ihan juhannukseksi mutta melkein niin tuolta asikkalasta..

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      73
      3961
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3525
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3358
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2658
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1653
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1526
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1144
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1124
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      119
      1038
    Aihe