Minkälaisilla sarjoilla,toistoilla ja painoilla kannattaa tehdä penkkiä jos haluaa voimaa? Teen viikossa kapean penkin ja normaalin/vinopenkin! Neuvoja sellaisilta joilla on penkkivoimat kohdallaan ;)
penkki ohjeita!
12
1533
Vastaukset
- m22
voimanostajat ei vissiin pahemmin tee apuliikkeitä?? Pelkkää penkkiä,vetoa ja kyykkyä?
- m22
millä sarjoilla ja toistoilla teen tuon kapean ja normaalin?
- pekka
mun mielestä parhaat ohjeet mitä löyty netistä
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki.html
suosittelen kaikille!!!- Kössi
pekka kirjoitti:
erittäin hyvät ohjeet löytyy tuolta,aloittelijan kannattaa tosin tehdä ehkä vain 2 kertaa viikko alussa....itselläni penkki nousi aika mukavasti.
- m22
Kössi kirjoitti:
erittäin hyvät ohjeet löytyy tuolta,aloittelijan kannattaa tosin tehdä ehkä vain 2 kertaa viikko alussa....itselläni penkki nousi aika mukavasti.
no on täs jo 4 vuotta jauhettu enemmän tai vähemmän =)
- m22
pekka kirjoitti:
että toi on vaan PENKKIohjelma,puuttuu kyykky ja veto,eikä olkapäät kestä kolmea penkkiä viikossa!
- Voimaako
m22 kirjoitti:
että toi on vaan PENKKIohjelma,puuttuu kyykky ja veto,eikä olkapäät kestä kolmea penkkiä viikossa!
Lue tarkemmin, aloittelija tekee kerran viikossa.
- pekka
m22 kirjoitti:
ite olen lisännyt ohjelmaan olkapäät,ja leveen selkälihaksen treenamisen,mulla on toiminu ja oon kehittyny tosi nopeesti..
- toimiiko
pekka kirjoitti:
ite olen lisännyt ohjelmaan olkapäät,ja leveen selkälihaksen treenamisen,mulla on toiminu ja oon kehittyny tosi nopeesti..
mihin oot lisänny, eikös ohjelmassa oo jo yläselkä ja hartiat? mistä ohjelmasta puhut?
- pekka
toimiiko kirjoitti:
mihin oot lisänny, eikös ohjelmassa oo jo yläselkä ja hartiat? mistä ohjelmasta puhut?
eli kirjotin ennen kun kävin lukeen uudestaan siinä oli tosiaan yläselkä ja hartiat,sorry...mun penkki ohjelma perustuu tohon,oon vaan lisänny siihen muutamia itselle sopivia lisä liikeitä..
- mikä ohjelma
pekka kirjoitti:
eli kirjotin ennen kun kävin lukeen uudestaan siinä oli tosiaan yläselkä ja hartiat,sorry...mun penkki ohjelma perustuu tohon,oon vaan lisänny siihen muutamia itselle sopivia lisä liikeitä..
sivullahan on useita penkkiohjelmia, mistä niistä ohjelmasta puhut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574