Minua mietityttä tällainen asia.
Jos minä paskannan pyttyyn ja kamala haju leviää mutta minä olen niin vilustunut että hajuja en tunne.
Olenko minä sitten paskantunut siihen pyttyyn.
Minua mietityttä ....
10
316
Vastaukset
- Paskaton
Juu. Olet sä!
- APUA!!!
Miten se paskantaminen voi todistaa jos ei sitä kamalaa hajua tunne vilustumisen takia.
Silmät on niin törpössä kunnossa että en näe mitään.
Miten minä voin tietää jos todella olen paskantunut siihen pyttyyn. - Paskaton
APUA!!! kirjoitti:
Miten se paskantaminen voi todistaa jos ei sitä kamalaa hajua tunne vilustumisen takia.
Silmät on niin törpössä kunnossa että en näe mitään.
Miten minä voin tietää jos todella olen paskantunut siihen pyttyyn.Ota silmä käteen ja kurkkaa pönttöön. Jos siellä paskaa näkyy niin luultavasti olet silloin irroittanut kaksi paskaa toisistaan ja kaikki on silloin hyvin ja voit lauleskellen jatkaa hommiasi.
Mutta jos et näe mitään, niin tyrkkää sormi pönttöön ja työnnä sen jälkeen sormi sieraimeesi. Se testi paljastaa armotta kaikki paskantamisen salat. - APUA!!!
Paskaton kirjoitti:
Ota silmä käteen ja kurkkaa pönttöön. Jos siellä paskaa näkyy niin luultavasti olet silloin irroittanut kaksi paskaa toisistaan ja kaikki on silloin hyvin ja voit lauleskellen jatkaa hommiasi.
Mutta jos et näe mitään, niin tyrkkää sormi pönttöön ja työnnä sen jälkeen sormi sieraimeesi. Se testi paljastaa armotta kaikki paskantamisen salat.Ongelma on se että silmät on niiiiiin törpössä kunnossa että niitä ei saa nupistta irti muuta kun haulikon avulla.
Rikki ammuttu silmät ei nää paskaa pytyssä.
Todistus epäonnistui. - Paskaton
APUA!!! kirjoitti:
Ongelma on se että silmät on niiiiiin törpössä kunnossa että niitä ei saa nupistta irti muuta kun haulikon avulla.
Rikki ammuttu silmät ei nää paskaa pytyssä.
Todistus epäonnistui.Mutta et kommentoinut sitä hajutestiä ollenkaan.
Se testi ei epäonnistu koskaan.
Eipä se väliä. Huomaan, että sinä olet taas se sama VÄLKKY alias "mikä lie tällä kertaa" ja koitat saada juttua aikaiseksi pelkästä paskasta.
Mutta sanon sinulle että mee maaten, että heräät ajoissa kouluun aamulla.
Heippa!
PS. Jos joku luokkatoverisi kysyy aamulla, että mitä kuuluu?, niin voit hyvällä omallatunnolla sanoa: Paskaaks tässä.
- auttaja
tämmönen testi.pyyhi pylly(paperilla),jos siihen jää kostea,ruskeahko jarrujälki,niin kyllä,olet todellakin paskonut!voimia sinulle!
- APUA
Entäs jos ei talossa ole paperia niin millä pyyhiin ja jos olen sokea niin miten minä näen sen ruskettavan jäljen paperissa????
- 1... pimeä ihminen....
Joopa joo... päivä tulee ja toinen menee, sille
ei voi mitään... - shit
Olet kyllä tehnyt ne sinne! kato vaikka sinne pyttyyn!-sähän ite pötkötät siellä ihan ruskeeks paahtuneena!!!
- Anonyymi
Ota keskisormella tulosnäyte ja analysointi , jos on niin sitten sormesimon paskassa??¿inpjkn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820