Minua mietityttä ....

APUA!!!

Minua mietityttä tällainen asia.
Jos minä paskannan pyttyyn ja kamala haju leviää mutta minä olen niin vilustunut että hajuja en tunne.
Olenko minä sitten paskantunut siihen pyttyyn.

10

292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskaton

      Juu. Olet sä!

      • APUA!!!

        Miten se paskantaminen voi todistaa jos ei sitä kamalaa hajua tunne vilustumisen takia.
        Silmät on niin törpössä kunnossa että en näe mitään.
        Miten minä voin tietää jos todella olen paskantunut siihen pyttyyn.


      • Paskaton
        APUA!!! kirjoitti:

        Miten se paskantaminen voi todistaa jos ei sitä kamalaa hajua tunne vilustumisen takia.
        Silmät on niin törpössä kunnossa että en näe mitään.
        Miten minä voin tietää jos todella olen paskantunut siihen pyttyyn.

        Ota silmä käteen ja kurkkaa pönttöön. Jos siellä paskaa näkyy niin luultavasti olet silloin irroittanut kaksi paskaa toisistaan ja kaikki on silloin hyvin ja voit lauleskellen jatkaa hommiasi.
        Mutta jos et näe mitään, niin tyrkkää sormi pönttöön ja työnnä sen jälkeen sormi sieraimeesi. Se testi paljastaa armotta kaikki paskantamisen salat.


      • APUA!!!
        Paskaton kirjoitti:

        Ota silmä käteen ja kurkkaa pönttöön. Jos siellä paskaa näkyy niin luultavasti olet silloin irroittanut kaksi paskaa toisistaan ja kaikki on silloin hyvin ja voit lauleskellen jatkaa hommiasi.
        Mutta jos et näe mitään, niin tyrkkää sormi pönttöön ja työnnä sen jälkeen sormi sieraimeesi. Se testi paljastaa armotta kaikki paskantamisen salat.

        Ongelma on se että silmät on niiiiiin törpössä kunnossa että niitä ei saa nupistta irti muuta kun haulikon avulla.
        Rikki ammuttu silmät ei nää paskaa pytyssä.
        Todistus epäonnistui.


      • Paskaton
        APUA!!! kirjoitti:

        Ongelma on se että silmät on niiiiiin törpössä kunnossa että niitä ei saa nupistta irti muuta kun haulikon avulla.
        Rikki ammuttu silmät ei nää paskaa pytyssä.
        Todistus epäonnistui.

        Mutta et kommentoinut sitä hajutestiä ollenkaan.
        Se testi ei epäonnistu koskaan.

        Eipä se väliä. Huomaan, että sinä olet taas se sama VÄLKKY alias "mikä lie tällä kertaa" ja koitat saada juttua aikaiseksi pelkästä paskasta.
        Mutta sanon sinulle että mee maaten, että heräät ajoissa kouluun aamulla.
        Heippa!

        PS. Jos joku luokkatoverisi kysyy aamulla, että mitä kuuluu?, niin voit hyvällä omallatunnolla sanoa: Paskaaks tässä.


    • auttaja

      tämmönen testi.pyyhi pylly(paperilla),jos siihen jää kostea,ruskeahko jarrujälki,niin kyllä,olet todellakin paskonut!voimia sinulle!

      • APUA

        Entäs jos ei talossa ole paperia niin millä pyyhiin ja jos olen sokea niin miten minä näen sen ruskettavan jäljen paperissa????


    • 1... pimeä ihminen....

      Joopa joo... päivä tulee ja toinen menee, sille
      ei voi mitään...

    • shit

      Olet kyllä tehnyt ne sinne! kato vaikka sinne pyttyyn!-sähän ite pötkötät siellä ihan ruskeeks paahtuneena!!!

    • Anonyymi

      Ota keskisormella tulosnäyte ja analysointi , jos on niin sitten sormesimon paskassa??¿inpjkn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe