Kävin tuossa laittamassa vedot Italialle kertoimella 11 sekä maalikuninkuuden Tonille (15) sekä Kloselle (30). Klosella mielestäni hyvä kerroin, tekihän hän muistaakseni 5 maalia viime kisoissakin. Veikkauksen kautta pitää pelata vielä Pauletaa, kunhan saavat pelilistan myyntiin.
Maalinkunkku ja Mestari
3
424
Vastaukset
Ladbrokesille.Toni 19 kerroin ja hupiveto keskikenttä-miehelle kertoimella 51
tosta Pedro Pauletaa en pelais.mielestäni oli suuri pettymys EM-kisoissa.taisi tehdä yhden maalin jos en väärin muista.tietysti jos veikka antaa huomattavasti paremman kuin lädin 26,niin mikä ettei..- .....
Enpä ole kertoimia katellut näistä vielä mutta "varmaa" on että mestari Brasilia ja maalitykki Ronaldo. Kertoimet kyllä varmaan pienimmät maholliset muuta isolla sisää ja kiinni!
- Futispohje
..... kirjoitti:
Enpä ole kertoimia katellut näistä vielä mutta "varmaa" on että mestari Brasilia ja maalitykki Ronaldo. Kertoimet kyllä varmaan pienimmät maholliset muuta isolla sisää ja kiinni!
siinä mun veikkaukset ja ronaldolle vois laittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673