mitä mieltä?

koiranainen

Tyttäreni koira penikoi ja sai neljä suloista pentua. Aivan ihania kaikki.
Yksi pennuista on kuitenkin rampa (uros). Toinen etutassu surkastunut.
Olin jo varannut yhden pennun itselleni syntyvästä pentueesta (narttu). Nyt minun odotetaan ottavan itselleni myös tämä rampa poika. Mielelläni ottaisinkin, mutta kun asun talossa, missä on portaita ja portaat myös ulkorappusilla. Joutuisin kanniskelemaan koiraa seuraavat 15 vuotta paikoissa/paikkoihin mihin se ei vammansa takia pääse yksin.
Koira on kuulemma sinnikäs ja varustettu kunnon hoksottimilla. Luonteeltaan hellyttävä ja rauhallinen.
Olen työssä käyvä yksineläjä, joten koirien olisi jäätävä yksin päiväksi.
Onko kenelläkään kokemusta rammoista koirista?
Minulle kyllä riittäisi hyvin yksikin koira.

Totuushan tässä nyt on se, että etsin tälle rammalle mustalle kääpiövillakoiraurokselle kotia?

1

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Tämä sun viestisi sopisi paremmin tuonne lemmikkipalstan puolelle...
      Älä ota itsellesi rampaa pentua, jos vähänkin epäilet, ettet pysyisi sen vamman vaatimalla tavalla sitä hoitamaan. On parempi pennulle, jos se pääsisi suoraan kotiin, mikä on varmasti sen elämän pituinen koti.
      Onnea kuitenkin, jos otat pennun itsellesi, ja eihän varmaan niitä rappusia niin kovin monia ole ja kyllähän kolmellakin jalalla konkkailee aikas mukavasti=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1649
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1421
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1119
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1081
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      981
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 5
      955
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe