Jonkinasteiseksi vaatteilla koreilijaksi tunnustaudun (en nyt friikki sentään)ja kevään trendeistä minun silmääni miellyttävät kiilapohjasandaalit, vajaamittaiset housut, juuri polvitaipeeseen päättyvät hameenhelmat. Väreistä kivoja ovat aina trendikkäät musta ja valkoinen ja piristävä limenvihreä.
Röyhelöitä ja kukkakuvioita näkyy paljon kaupoissa, mutta ne kierrän vähän kauempaa. Samoin kierrän kaukaa ballerina-kengät - korot minulla pitää olla kaikissa muissa paitsi lenkkikengissä.
Millaisissa vaatteissa sinä viihdyt?
Kysymys: kevään kivoimmat vaatteet?
62
2826
Vastaukset
- ihaillut
nyt muodissa olevia salsahameita, pitkiä sellaisia.
Pidän muutenkin pitkistä hameista jos hametta käytän.
Yleisesti ottaen viihdyn kesällä vaaleissa farkuissa ja siihen sopiva ruutupaitis tai kivan näköinen t-paita.- pitää olla
punainen ja oranssi lämmittävät, sekaan farkkusinistä ja mustaa. Ja nyt on paljon värikkäitä kenkiä Ihanaa!!!!
- Don-Duck
pitää olla kirjoitti:
punainen ja oranssi lämmittävät, sekaan farkkusinistä ja mustaa. Ja nyt on paljon värikkäitä kenkiä Ihanaa!!!!
... riittää kesällä, muusta viis :P Voe mahoton mite onkii ihku näky :O Läähän-läähän ;)))Tää pitää kyl saaha makkarin seinälle :D
http://www.salonidea.com/jalhehk.jpg
Mut kyl eri ihku kesäleidi on semmonen jolla on valkoinen kauluspaita hihat huolettomasti kyynärpäihin saakka käärittynä. Ylänappei saapi olla useampikin auki, kaks tai kolme :) T-paita on total-out. Sitte jotain kivaa korua kaulassa. Farkut south-amiriika stailin vyöllä ja esmes semmoset inkkarisandaalit tassuissa. Aurinkolasit silmillä ja tukka sillee makiasti puolipörrössä :P HUOH! :D Siis tuollaine, muunmuassa, yhistelmä kypsentää meikäduckin kuljetuskuntoon takuuvarmana alta viis minsaa ;P
Pliis ... no more niitä "kukkaleninkejä". Ne on nii tätimäisiä :/
D. "tuhmoankka" Duckzoni" :) - Hilima Von..
Don-Duck kirjoitti:
... riittää kesällä, muusta viis :P Voe mahoton mite onkii ihku näky :O Läähän-läähän ;)))Tää pitää kyl saaha makkarin seinälle :D
Mut kyl eri ihku kesäleidi on semmonen jolla on valkoinen kauluspaita hihat huolettomasti kyynärpäihin saakka käärittynä. Ylänappei saapi olla useampikin auki, kaks tai kolme :) T-paita on total-out. Sitte jotain kivaa korua kaulassa. Farkut south-amiriika stailin vyöllä ja esmes semmoset inkkarisandaalit tassuissa. Aurinkolasit silmillä ja tukka sillee makiasti puolipörrössä :P HUOH! :D Siis tuollaine, muunmuassa, yhistelmä kypsentää meikäduckin kuljetuskuntoon takuuvarmana alta viis minsaa ;P
D. "tuhmoankka" Duckzoni" :)Nyt kyllä Hilima rutistaa siut ruttuun..missee sitä on luuhastettu, hä? On ollunna ihan hirvee ikävä ja Äijäkäskii on nii huolissaan siusta..
Eikä sitte ennee noita kattoomistemppuja :}
Hilima von täti - Don-Duck
Hilima Von.. kirjoitti:
Nyt kyllä Hilima rutistaa siut ruttuun..missee sitä on luuhastettu, hä? On ollunna ihan hirvee ikävä ja Äijäkäskii on nii huolissaan siusta..
Hilima von tätiMiul on olt paperituuneja yms-yms. kamalasti. Mie kans halasen sinuu vähäse, sillee "veljellisesti" jottei Äijäkäs vauhkoudu.
Mihkään kadonnut? Olenhan mie lukenu viestei ja käkättäny itekseni :) Sano Äijikselle Duckilta jotta hirmusti terkkui ja or--ui ;)))
Nyt mie lähenkii täst kaupungille harrastamaan optisia tuhmuuksia ;P Tummat klasit silmillä ....
Teitin sincerely,
D. "ketkuräpylä" Duckzoni ;) - äijäkäs
Hilima Von.. kirjoitti:
Nyt kyllä Hilima rutistaa siut ruttuun..missee sitä on luuhastettu, hä? On ollunna ihan hirvee ikävä ja Äijäkäskii on nii huolissaan siusta..
Hilima von tätiEi mitään puss! Halaus pitää olla sellainen kevyt ja toverillinen (ei esim. kopeloida). Siten niin kuin äijäkäs virtuaalihalaa palstaystävättäriään. Onneksi tuo ducki on herrasmies.
Täällä nyt ihan kuin lirttailee, kun silmä välttää. Tana! Minen oo koskaan palstalla lirttaillu ja Sie taas *jupinaa, ärinää*. - kesy
Don-Duck kirjoitti:
D. "tuhmoankka" Duckzoni" :)Olen hieman ihmetellyt miksi jotkut miehet haluavat naisellaan olevan tietynlaiset hiukset, vaatetuksen, ulkonäön ja/tai koulutuksen ym. Vai ovatko vaan niin pinnallisia, minulta menee mielenkiinto välittömästi. Kokonaisuus ratkaisee herääkö minun mielenkiintoni ja tietysti kokonaisuuteen kuuluu myös se pääkopan sisältö.
Niin, tästä pukeutumisesta vielä, jokaiselle sopivin tyyli on pukeutua omaan persoonaan sopivalla tavalla ja miten itse parhaiten viihtyy. Joidenkin miesten mielestä ne kukkamekot on naisellisen seksikkäitä tosin itse en välitä kukista kun maljakossa ja luonnossa.
Aurinkoista viikonloppua! - Don-Duck
kesy kirjoitti:
Olen hieman ihmetellyt miksi jotkut miehet haluavat naisellaan olevan tietynlaiset hiukset, vaatetuksen, ulkonäön ja/tai koulutuksen ym. Vai ovatko vaan niin pinnallisia, minulta menee mielenkiinto välittömästi. Kokonaisuus ratkaisee herääkö minun mielenkiintoni ja tietysti kokonaisuuteen kuuluu myös se pääkopan sisältö.
Niin, tästä pukeutumisesta vielä, jokaiselle sopivin tyyli on pukeutua omaan persoonaan sopivalla tavalla ja miten itse parhaiten viihtyy. Joidenkin miesten mielestä ne kukkamekot on naisellisen seksikkäitä tosin itse en välitä kukista kun maljakossa ja luonnossa.
Aurinkoista viikonloppua!Heh ;P No enhän minä ihan tosissani kaikkea kirjoita. Kantsii lukea niitä väljän pipon kera :P
Jos onpi miehen mielestä jokin tietty nais-inehmo umpi-ihku, niin ei meinaa mittää vaikka hän kulkisi pätmän-puvussa, tai kukkamekossa :)
Samat vaatimukset ne on monilla naisillakin. Miehellä pitäisi olla kaikkea ja mieluummin vielä tuplasti :) Meikäduckki muuten valkkaa ja ostaa rytkynsä ihan itte oman maun mukaan. Tosin muutaman kerran on sattunut, että nainen on osannut valkata paremmin. No, poikkeus vahvistaa säännön ;P
Ai kauheeta :O Sinua siis kiinnostaa pääkopan sisältö? Kääks! Jos minun kopan tutkit, niin laitatko sitten varmasti kaikki piuhat ja sörsselit samassa järjestyksessä takaisin sisään? Pliis? :D
Toisaalta, meikän kopassa on vain pätkä karhulankaa poikittain. Sitä ei saa missään nimessä katkaista, muuten korvani putoavat ;)
Aurinkoa sinne myös.
D. "sylinterihattu" Duckki :P - MysNa
Don-Duck kirjoitti:
Heh ;P No enhän minä ihan tosissani kaikkea kirjoita. Kantsii lukea niitä väljän pipon kera :P
Jos onpi miehen mielestä jokin tietty nais-inehmo umpi-ihku, niin ei meinaa mittää vaikka hän kulkisi pätmän-puvussa, tai kukkamekossa :)
Samat vaatimukset ne on monilla naisillakin. Miehellä pitäisi olla kaikkea ja mieluummin vielä tuplasti :) Meikäduckki muuten valkkaa ja ostaa rytkynsä ihan itte oman maun mukaan. Tosin muutaman kerran on sattunut, että nainen on osannut valkata paremmin. No, poikkeus vahvistaa säännön ;P
Ai kauheeta :O Sinua siis kiinnostaa pääkopan sisältö? Kääks! Jos minun kopan tutkit, niin laitatko sitten varmasti kaikki piuhat ja sörsselit samassa järjestyksessä takaisin sisään? Pliis? :D
Toisaalta, meikän kopassa on vain pätkä karhulankaa poikittain. Sitä ei saa missään nimessä katkaista, muuten korvani putoavat ;)
Aurinkoa sinne myös.
D. "sylinterihattu" Duckki :PNon ni, taas valuu kahvit pitkin näyttöruutua, eikä taida Tenan imukyky tähän määrään riittää ;D
Toi karhulanka-korva-juttu oli kyllä niin hassu, että taitaa pysyä suu hymyssä korviin asti koko päivän ja ihan ilman lankaakin.
Oot sinä Don kyllä hauska, kiitos makeista aamunauruista!
- Hilima Von..
Hilimahan tunnustautuu vuate-friikiksi, niin ko joskus oon kertonnakkii, mie vaehan vuatteita kolome kertoo päevässä. Jos uamulla on vaaleenpunanen kausi mänössä voe puolenpäevän aekaan olla vijoletti ja illalla sitte keltanen. Se aena roikkuu senhetkisestä mielenluajusta, niihh.
Usseinmiten kesäaekaan mie käätän kaaniita kukallissii leningkejä ja tietennii sävy-sävvyyn lenkkareita, niillä piäsoo lujjaa, joskus kun on kiire mie vetäsen vua kumisuappaat jalakaan, ei tarvihe solmia kengännauhoja, vaikka on miulla semmosia tarralenkkareitakkii. Mie oon aikamoinen lenkkari ja kassi friikki kans, mut ko mie en kehtoo (kerkii) vaihella noita kassia kovin ussein, miulla on ollu sama reppu kait 25 vuotta..sieltä löötyy kaek tarpeellinen piuti-päkistä sorkkarautaan, just äsken sattu kätteen hammastikku 80-luvulta..
Röyhelöt ne vasta miun intohimo onkii..mitä enemmän sitä hullaantunneempi mie oon..sopivasti kukkakuosiin yhistettynnä, kunnon läskipohja kengät kruunaa kokonaisuuven tai lantsaritkii voes olla chic.
Mie en oikein ossoo kävellä kovin korkeissa kengissä, oikeesti mie en pysy pystyssä, kerran mie kokkeilin ja ko miun piti juosta 100 metrin aijat, mie olin 45 metrin jäläkeen tuolla ensiavussa ja vakkuutusyhtiö sano että hyö irtisannoo miun tapaturmavakkuutuksen jos mie vielä meinoon käyttöö korkokenkiä..
Voe voe..saivarteluks männöö tuas..
Hilima von lierihattu - Kadonnut sixpäk
Kyllä se ny on niin, että kiltti pitää jostain saada ja karvaset sääret paljastaa kevään kunniaksi! Se olisi niin rentouttavaa kun tuuli helmojen alta viilentäisi miehisiä komeuksia
ja hihattomassa t-paidassa...nii tai sit polven ylpuolelle ulottuvat shortsit..:)
- MysNa
ehdottomasti makein juttu.
Nyt on ihania huiveja, liinoja, koruja ja kenkiä, jotka muutenkin heikkoudekseni tunnustan...
Vajaamittaiset housut myös kiva juttu.
Röyhelöhame tyyppiä en ole ollenkaan, mutta voisin sellaisen johonkin tilaisuuteen kyllä laittaa.. mutta silloin ehdottomasti korkokengät.
Korkokenkiä pidän muutenkin mielelläni, vaan kiilakorkoiset ei miun makkuun, jotenkin tätimäiset?
Parhaiten viihdyn farkkulinjalla, sekä housuissa että hameessa.
Hame kapea, joko polven yläpuolelle tai sitten suht pitkä.
Kukkia voi näin kesällä kuosissa olla. - Loistava.polku
Pitkät, liehuvat hameet ovat ykkösvaate kesät, talvet - vain värit ja materiaalit vaihtuu vuodenajan mukaan. Tänä keväänä suosiossa roosa, lime ja armyvihreä, hipahtavat kuosit ja kasviornamentit.
Kengät ehdottomasti matalat, niin että niillä voi juosta ja kävellä pitkätkin matkat. Kesäisin sandaalit - ostin juuri DinSkosta mustat, punkkarimaiset, joiden soljitus ulottuu puoleen sääreen.
Ja olen laukkufriikki - onneksi pääsin keväällä aarteenetsintämatkalle Barcelonaan.- mimoska
pitää ehdottomasti olla mini-hame, matalat ballerinat ja toppi, persikka on lempiväri....
Kesällä pitää pukeutua kevyesti...jos vaan olis vähä lämpimämpää....
- äijäkäs
Tasapuolisuuden nimissä katsaus miesten muotiin. Suosin kesällä rentoja, ikimuodikkaita Reino-jalkineita. Jalkaan siniset verkkarit a la 70-luku. Päälle tietenkin verkkopaita, jossa voi navan kohdalla olla seksikäs tuuletusreikä. Päähän lippis, mieluiten malli Hankkija tai Kemira. Asukokonaisuuden kruunaa vyölaukku ja loma-aikana käteen pullo keikyää.
- MysNa
mohna kirjoitti:
se pullo takataskuun... saadaan aikaan se kuuluisa "Viljo-look"...=))))
piti vaan kertoa, että laskutoimituksen lopputulos
oli 22 kertaa ;D
Voiko se olla edes totta?
Arvaa naurattaako:) Kaunis kiitos!! - äijäkäs
mohna kirjoitti:
se pullo takataskuun... saadaan aikaan se kuuluisa "Viljo-look"...=))))
Sen pitää olla sit kossupullo. Kesäparta kuuluu vielä lookiin. Aurinkolaseja ei tosimies käytä, tai ehken huoltamokamaa voisi harkita. Ai nii tennissukat unohtui.
- MysNa
äijäkäs kirjoitti:
Sen pitää olla sit kossupullo. Kesäparta kuuluu vielä lookiin. Aurinkolaseja ei tosimies käytä, tai ehken huoltamokamaa voisi harkita. Ai nii tennissukat unohtui.
sinne kokoukseen .... nyt vaan peukut pystyyn!
Ootkos saanu kassaan muita palstanpitäjiä, olis vähän kättä pidempää? Mitäs Hilima tuumi lehdestä? MysNa kirjoitti:
piti vaan kertoa, että laskutoimituksen lopputulos
oli 22 kertaa ;D
Voiko se olla edes totta?
Arvaa naurattaako:) Kaunis kiitos!!oot laskenut ja vielä oikein...=))))
Lisääkin löytyy, vihjailet vaan Mirrille mistä pidätte...=))))
Ollos hyvä vaan...=)))) Ja kiitos "kostosta"...=))))
Nyt pitäis olla lanteet kunnossa, josko vaikka ennen helluntaita natsais...=))))äijäkäs kirjoitti:
... ilman muuta ja punaiset sangat...=))))
Ja tennissukissa kaksi sinistä raitaa varressa...=))))- MysNa
mohna kirjoitti:
oot laskenut ja vielä oikein...=))))
Lisääkin löytyy, vihjailet vaan Mirrille mistä pidätte...=))))
Ollos hyvä vaan...=)))) Ja kiitos "kostosta"...=))))
Nyt pitäis olla lanteet kunnossa, josko vaikka ennen helluntaita natsais...=))))mitään, mutta se tanssiminen *huh*... vieläkin hiki!!
Niii i, onpaha ainakin lanteet kondiksessa, jos helluntaiheila yllättäen löytyykin ;)
Joo kiitos, näin Mirriltäsi kuulin.
Toivon, että käytätte antamaani tilaisuutta hyväksenne - jookos! MysNa kirjoitti:
mitään, mutta se tanssiminen *huh*... vieläkin hiki!!
Niii i, onpaha ainakin lanteet kondiksessa, jos helluntaiheila yllättäen löytyykin ;)
Joo kiitos, näin Mirriltäsi kuulin.
Toivon, että käytätte antamaani tilaisuutta hyväksenne - jookos!duunikavereille että on duunipaikkaliikuntaa, jos ihmettelevät sun irrotteluasi...=))))
Tyyliin pakolliset kuviot...=))))
Yleensä sanotaan, että pitää ottaa tilaisuudesta vaari...=))))
Eiköhän me jotain keksitä...=))))
Mirrille jo vitsailin että otetaan menu´, eli kaikkia kaksi ettei tarvitse riidellä. Jotenka tuletko sinä vai tullaanko me kuorma-autolla hakemaan... vitsi...vitsi...vitsi...=))))- Jellona46
Mikäpäs se mukavampaa silmälle kuin siististi pukeutunut kesämies...:) Mutta ilman niitä reinoja, please! Onko ne reinot ne semmoset valkoiset pehmokengät...?
- Mysteriet
Jellona46 kirjoitti:
Mikäpäs se mukavampaa silmälle kuin siististi pukeutunut kesämies...:) Mutta ilman niitä reinoja, please! Onko ne reinot ne semmoset valkoiset pehmokengät...?
Ystävä hyvä - Reinot ovat sellaiset ruudulliset, ruskeat, kumipohjalliset miesten(* aamutossut... Nokialaiset...
(*minullakin on sellaiset - kokoa 43 :D - äijäkäs
Jellona46 kirjoitti:
Reinot on ne ruudulliset tohvelit, etenkin ikäihmisten suosimat sisätossut, joilla piipahtaa kätevästi pihan perälläkin. Ihan legendat!
- äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Ystävä hyvä - Reinot ovat sellaiset ruudulliset, ruskeat, kumipohjalliset miesten(* aamutossut... Nokialaiset...
(*minullakin on sellaiset - kokoa 43 :DYess! Mä arvasin mysse, jotta sulla on tyylitajua. Reinojen pitää olla aina sopivan tilavat. Sun kengän kokohan on hmmmm...41. Mullapa onkin nk. raappahousut talvella lämmikkeenä. Niitä ei enää näinä tyylikalsareiden kulta-aikoina joka jätkällä olekaan.
- Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
Yess! Mä arvasin mysse, jotta sulla on tyylitajua. Reinojen pitää olla aina sopivan tilavat. Sun kengän kokohan on hmmmm...41. Mullapa onkin nk. raappahousut talvella lämmikkeenä. Niitä ei enää näinä tyylikalsareiden kulta-aikoina joka jätkällä olekaan.
höh - 39 on oikea koko...;D
On vaan niin kiva tulla kotiin kun on 2 ISOA Reinoa vastassa :D
Niitten kanssa voi piipahtaa kätevästi postilaatikolla, pihanperällä tupakalla ja yrttimaalla katsomassa basilikaa ja ruohosipulia :D - Jellona46
äijäkäs kirjoitti:
Reinot on ne ruudulliset tohvelit, etenkin ikäihmisten suosimat sisätossut, joilla piipahtaa kätevästi pihan perälläkin. Ihan legendat!
...niinpäs tietenkin onkin. Mistä mä kaikkea tietäsin, kun niin nuori olen vielä,..:)
Mitkäs ne valkoiset pehmokengät sitten on - ne tosimiehen tanssikengät??? Legendat on nekin... - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
höh - 39 on oikea koko...;D
On vaan niin kiva tulla kotiin kun on 2 ISOA Reinoa vastassa :D
Niitten kanssa voi piipahtaa kätevästi postilaatikolla, pihanperällä tupakalla ja yrttimaalla katsomassa basilikaa ja ruohosipulia :DNo sorge! Ajattelinkin, josko tuli tehtyä moka. Mulla on kengännumero 48. Piha- ja tupakkavaatteet pitääkin olla rönttöset, ne on kiva vetää päälle noin hätäisesti.
- äijäkäs
Jellona46 kirjoitti:
...niinpäs tietenkin onkin. Mistä mä kaikkea tietäsin, kun niin nuori olen vielä,..:)
Mitkäs ne valkoiset pehmokengät sitten on - ne tosimiehen tanssikengät??? Legendat on nekin...Onko ne jotkut purkkarit? Muistatkos Retu-kenkiä, samettia. Arvasin muuten, kuten tuossa aiemmin mainitsit, että pukeudut mielelläsi hyvin. Sä oot ladylike, jello!
- äijäkäs
MysNa kirjoitti:
sinne kokoukseen .... nyt vaan peukut pystyyn!
Ootkos saanu kassaan muita palstanpitäjiä, olis vähän kättä pidempää? Mitäs Hilima tuumi lehdestä?Olen nyt keskittynyt tähän suunnittelupuoleen ja visiointiin. Taidan rekrytoinnin jättää Hiliman hennoille hartioille. Uskon ja luotan neuvottelutaitoihisi. Tenaväki on varmasti symppisväkeä, saadaan hyvät diilit.
- MysNa
Mysteriet kirjoitti:
(*minullakin on sellaiset - kokoa 43 :Dne olla pitää, mulla jo kolmannet menossa ;)
- Mysteriet
MysNa kirjoitti:
ne olla pitää, mulla jo kolmannet menossa ;)
Ainooo-♪♪♪... joo ne on kanssa kivat - punaiset ja tupsutkin koristeena :D Minulle ehkä liian "tyttömäiset", oon enempi sellainen renttu :D
- Mysteriet
äijäkäs kirjoitti:
No sorge! Ajattelinkin, josko tuli tehtyä moka. Mulla on kengännumero 48. Piha- ja tupakkavaatteet pitääkin olla rönttöset, ne on kiva vetää päälle noin hätäisesti.
Jokos muuten raappahousut on tän talven osalta narikassa? Harmaathan ne ovat - army-malliset? uuuuh ;D
- Mysteriet
Jellona46 kirjoitti:
Mitkäs ne valkoiset pehmokengät sitten on - ne tosimiehen tanssikengät??? Legendat on nekin...Eccot on ainakin ja sitten olikos jotkut sellaisetkin kuin "ajavat"...? "Pehmo" nyt ainakin oli yksien sellaisten kammotusten nimi ;D ...niin ja nuo äijäkkään mainitsemat purkkarit - niissä ei kuulunut käyttää sukkia - nam :D
- MysNa
Mysteriet kirjoitti:
Ainooo-♪♪♪... joo ne on kanssa kivat - punaiset ja tupsutkin koristeena :D Minulle ehkä liian "tyttömäiset", oon enempi sellainen renttu :D
koiruutemme suuri himon kohde...
Ostin kerran joululahjaks yhdelle miesystävälleni Reinot ja hän oli ensin lievästi sanottuna järkyttyny :D Mutta ihastui niihin kyllä sitten kovastikin.
Vai renttu :D MysterietTheKilttiRenttu :))) - äijäkäs
Mysteriet kirjoitti:
Jokos muuten raappahousut on tän talven osalta narikassa? Harmaathan ne ovat - army-malliset? uuuuh ;D
On ne jo hyllyllä. Ei niitä käytetäkään kuin tulipalopakkasilla. Kovat jätkät ei pitkiä kalsareita käytä. Vaikka paleltuis. Ne.
- MysNa
mohna kirjoitti:
duunikavereille että on duunipaikkaliikuntaa, jos ihmettelevät sun irrotteluasi...=))))
Tyyliin pakolliset kuviot...=))))
Yleensä sanotaan, että pitää ottaa tilaisuudesta vaari...=))))
Eiköhän me jotain keksitä...=))))
Mirrille jo vitsailin että otetaan menu´, eli kaikkia kaksi ettei tarvitse riidellä. Jotenka tuletko sinä vai tullaanko me kuorma-autolla hakemaan... vitsi...vitsi...vitsi...=))))mun duunikaverit ei mun suhteen kovasti enää ihmettele mitään ;)
No öööh, ku mulla ei oo rekka-ajokorttia ni, jos te tulisitte noutokeikalle? Kuorma-auto ei riitä! - Mysteriet
MysNa kirjoitti:
koiruutemme suuri himon kohde...
Ostin kerran joululahjaks yhdelle miesystävälleni Reinot ja hän oli ensin lievästi sanottuna järkyttyny :D Mutta ihastui niihin kyllä sitten kovastikin.
Vai renttu :D MysterietTheKilttiRenttu :)))..kun ei mainostaa saisi, mutta pakko kertoa :D
Mutsin koira nielaisi kerran sellaisen palleron... oli pari päivää syömättä ja huonovointinen - sitten eräänä aamuna... sieltähän se - luonnollista tietä ulos - melkein yhtä pörröisenä ja väri tuskin nimeksi haalistuneena :D Niin ovat hyvin tehdyt - aidot kotimaiset ;D
Minä sain nuo omani synttärilahjaksi Hanilta... ;D - MysNa
Mysteriet kirjoitti:
..kun ei mainostaa saisi, mutta pakko kertoa :D
Mutsin koira nielaisi kerran sellaisen palleron... oli pari päivää syömättä ja huonovointinen - sitten eräänä aamuna... sieltähän se - luonnollista tietä ulos - melkein yhtä pörröisenä ja väri tuskin nimeksi haalistuneena :D Niin ovat hyvin tehdyt - aidot kotimaiset ;D
Minä sain nuo omani synttärilahjaksi Hanilta... ;Dhauska juttu!
Tuolle pikku pedolle annoin vanhan Ainon tupsun leluksi, aikansa sitä heitteli ja sen kanssa teutaroi ja repi sen sitten tuhannen p.... päreiksi -aika iso lankakasa tulee niinkin pienestä tupsusta :D MysNa kirjoitti:
mun duunikaverit ei mun suhteen kovasti enää ihmettele mitään ;)
No öööh, ku mulla ei oo rekka-ajokorttia ni, jos te tulisitte noutokeikalle? Kuorma-auto ei riitä!mä sitä epäilinkin... sun duunikavereita meinaan...=))))
Niin mä vähän Mirrin kanssa jo juttelinkin, ettei kuorma-auto riitä. Onneksi hänellä on suhteita kuljetusliikkeisiin... jotenka eiköhän me rekalla tulla näin alkuun...=))))- MysNa
mohna kirjoitti:
mä sitä epäilinkin... sun duunikavereita meinaan...=))))
Niin mä vähän Mirrin kanssa jo juttelinkin, ettei kuorma-auto riitä. Onneksi hänellä on suhteita kuljetusliikkeisiin... jotenka eiköhän me rekalla tulla näin alkuun...=))))sittenhän ei tarvita enää, ku tilauksia peliin! ;D
MysNa kirjoitti:
sittenhän ei tarvita enää, ku tilauksia peliin! ;D
jotain saada aikaan viikonloppuna...=))))
Mutta pelin pitää olla reilua... jotenka laittakaa tekin lista valmiiksi mitä haluatte... tehdään sitten vaihtokauppa...=))))
- AnimusKopio
- mustat farkut
- musta t-paita
- musta pyöräilykypärä
- mustat aurinkolasit
...ja eiku menox sano äni lenox ;))- Felixman
Naisille tiukat housut, farkut tai hame. Silloin pelkät pyllistyksetkin aiheuttavat mulle tykytyksiä :)
Felixman kirjoitti:
Naisille tiukat housut, farkut tai hame. Silloin pelkät pyllistyksetkin aiheuttavat mulle tykytyksiä :)
Pitihän tuon arvata..:DD
- Felixman
mii-su kirjoitti:
Pitihän tuon arvata..:DD
:))
- tuffe
Felixman kirjoitti:
http://www.erachter.nl/detail.php?pass_id=629
Varo vaan... ;))) - MysNa
tuffe kirjoitti:
Varo vaan... ;)))tää oli hauska :DD
Minä ku aattelin ehdottaa, että jos laittasin kaikista tiukimmat farkkuni jalkaan ja hälle pyll..
ni oiskohan mahiksii? ;P
Mut voi olla, että täällä kävis just noin :D - Ystävyydellä
Felixman kirjoitti:
skorpioni. Eläinradan seksiaddikti :)
- tuffe
MysNa kirjoitti:
tää oli hauska :DD
Minä ku aattelin ehdottaa, että jos laittasin kaikista tiukimmat farkkuni jalkaan ja hälle pyll..
ni oiskohan mahiksii? ;P
Mut voi olla, että täällä kävis just noin :DMenkää ihan kahdestaan vaan :))))
- Felixman
tuffe kirjoitti:
Varo vaan... ;)))Huh huh! mistä keksitkin TOMMOSEN. Poskeen koskee vieläkin, mutta eri syystä :)
- Felixman
MysNa kirjoitti:
tää oli hauska :DD
ni oiskohan mahiksii? ;P
Mut voi olla, että täällä kävis just noin :DOdottaa vesi kielellä :)
- MysNa
Felixman kirjoitti:
Odottaa vesi kielellä :)
nyt tuli kiire...
*lähtee etsimään digikameraa* ;) - Loistava.polku
tuffe kirjoitti:
Varo vaan... ;)))Vieläkin naurattaa.
- tuffe
kuolaan minäkin, sellaiset korkkipohjalliset... Hameenhelmakin on sama. Mukavaa kun löytyy jotain muuta kuin mallia kuin suora tai mini.
Housuvaihtoehdot on mulla edelleen ne rennon leveät. Jotenkin jumiuduin niihin :/ eeeh.. siis ei silleen etten pääse riisuutumaan... Pillifarkut on kivat, näin keväällä voi kääriä lahkeet piraattihousuiks. - niisku-myy46
Säästä riippuen; mustat farkut, jakku ja t-paita tms. tai hamonen, t-paita, jakku; tai hamonen ja naisellinen t-paita.
Rennot vaatteet miellyttää minua. Ei tanttatyyliä, muttei mitään teini-lookia, kun ei tässä enää niin untuvikkoja olla :) Naisellinen tyyli - mutta ei mitään hirveitä röyhelöitä. Eikä herra paratkoon mitään kellohameita ;) Lyhyt kun olen :).."tanttatyyliä" vieroksun minäkin; niin joskus
tulee mieleen, onko sitä sitten liiankin nuorekas tyyli, onneksi on niin vapaata nykyisin ;)
Ja se kait se on paras, mikä itsestä hyvältä tuntuu..
Mikähän on lyhyen ja pitkän raja ;)
Ite oon 170, enkä kovin korkeita korkoja mielellään käytä.
Menee farkku -tyyliset pökät.
Jos käytän hametta, ei todellakaan kello, vaan kapeahko ja pituuskin vaihtelee.
Tilanteen mukaan, vaikea tarkemmin eritellä :))- niisku-myy46
Sanin kirjoitti:
.."tanttatyyliä" vieroksun minäkin; niin joskus
tulee mieleen, onko sitä sitten liiankin nuorekas tyyli, onneksi on niin vapaata nykyisin ;)
Ja se kait se on paras, mikä itsestä hyvältä tuntuu..
Mikähän on lyhyen ja pitkän raja ;)
Ite oon 170, enkä kovin korkeita korkoja mielellään käytä.
Menee farkku -tyyliset pökät.
Jos käytän hametta, ei todellakaan kello, vaan kapeahko ja pituuskin vaihtelee.
Tilanteen mukaan, vaikea tarkemmin eritellä :))Hämeen pituuden suhteen: on töppöjalat, pituutta 170 cm, jos laitan 7 sentin korkokengät, joita taas en laita, koska olen nenälläni ensimmäisen puolen metrin jälkeen ;)
Jotkut pukeutuu rennosti,jotkut näkyy oikein tälläävän itsensä kaupungillekin. Kukin tyylillään :) niisku-myy46 kirjoitti:
Hämeen pituuden suhteen: on töppöjalat, pituutta 170 cm, jos laitan 7 sentin korkokengät, joita taas en laita, koska olen nenälläni ensimmäisen puolen metrin jälkeen ;)
Jotkut pukeutuu rennosti,jotkut näkyy oikein tälläävän itsensä kaupungillekin. Kukin tyylillään :)..mun mielestä vähän liian itsekriittisiä.
Kenellä 'paksut pohkeet' tms.
Vähän taisit juksata ;) ethän sä lyhyt ole. Ite
en haluais yhtään senttiä lisää tuohon 170.
Vaikka oisit siitä - 7 cm, se on hyvä pituus!
Tuli myös omalla kohdalla mieleen, mikä se oma
tyyli sitten on, jos jotenkin pitäis määritellä.
Heh, ehkä sitä ei ole lainkaan, vois riittää töitä tälle
eräällä palstan stylisti naisella (joum)?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187