Pakkotoisto.com

Wingerman

Pakkisvoorumikin on sitten pilalla! Suurinosa porukasta mitä siellä kirjotelee on 14-18 kesäsiä nulikoita, jotka on reenannu sen vuoden ja luulee tietävänsä kaikki. Perkele että vituttaa lukea jonkun 16 vuotiaan "alanammattilaisen" kommenttia joka ikiseen kysymykseen, SAATANA.

Nyt, selvästi tännekkin on levinny näitä pikkubodareita, PERKELE!

SAATANA, PERKELE!

11

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittu te ootte homoja

Pakkisfoorumi on virallinen ROINAFOORUMI PERKELES!!
      REPIKÄÄ SIITÄ!!

Mitä vittua ne nulikat kehonrakennuksessa eik öoo jo selvä että 18 pysyis poissa jaloista äidin pikku possut.

• Onni

eihän niitä tarvii lukea saatika noudattaa kuin Raamattua. Kyähän niitäkin on jotka tosiaan luulevat tietävänsä kaiken kun on muutaman kerran eksynyt salille mutta onhan sitä asiallistakin kommenttia vällillä heiltä.

Naurettavampaa on minusta lukea täällä aikuisten ihmisten (kenties aloittajan ja toisen vastaajan) uhoa toisillee. jota täällä näyttää olevan aika usein.

• Veteraani222

Timoko on ollut uranuurtaja/esikuva kyseisille treenareille? (Suuret puheet ja vähemmän treeniä).

• Kypsmiäs

Niitähän siellä on ollu enemmistö koko ajan, amislaisia ja lukiolaisia. Yritä niille sitten järkeä puhua....

• teini-ikäinen

niin tiedät hänen liikkuvan ihmiskunnan ÄLYN huipulla siinä iässä.

Siitä ei voi, kuin tulla alaspäin loppuelämänsä ajan.

Heidän vankkaa uskoa omaan kuolemattomuuteen minä pitäisin pahempana ongelmana, sillä se vie monesti meitä tyhmiä aikuisia mukanaan.

• ite oon.

Ite oon "pikkutreenari". Voi ziisus teitä isoja bodareita, ootte muka niin kovaa poikaa! teiltä on menny kehon muoto olette hullun näköisiä härkiä mutta me "pikkutreenarit" sentään ollaan ihmisen näkösiiii!!!!!!!!!!

• 18v treenari

Äijää käy vain kateeksi kun teinit nostaa penkistä enemmän kuin sinä vähemmällä treenillä!

• onko aivopesua?

siellä on joku laiton doping-osasto?
      eikös nuo mömmöt ole lääkkeitä, joita rinnastetaan vaikka huumeisiin?
      suolessa salakuljetettuja ampulleita ja nappeja...hyi.

sitten on mainoksia jossa joku dopattubodari sanoo turvoksissa käyttäneensä jotain mahtavaa uutuustuotetta, jolla saa vaikka 100% enemmän lihasta ja voimaa.

miten valhehtelu mainoksissa voi olla laillista?
      vai onko ne mainokset muotoiltu niin ettei niitä voi syyttää?
      esim. tv shop ja monet lisäravinnelehdet/mainokset.

katsokaa hintoja:
      http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Categories/Tehonlis%C3%A4%C3%A4j%C3%A4t

• dflgkj

kaikki nuo listassa esiintyvät tuotteet ovat ääretöntä humpuukiskeidaa joka myy vain siksi kun hormooneilla pumpatut potarit niitä mainostaa. ja idiootit teinit uskovat.

• kekeroosenberger

Minua ottaa päähän enemmän kuin ne teinixit siellä se ihme valokuva gay studio meininki.. Jotain Ihme gay Anttila Ellos poikabändi kuvia jostain Nyssölästä koko forum piukassa ja sitte kaikki lipoo että onpas kauniita kuvia.. Hyi perkelen.. Ei enään mitään underground meininkiä.. Tosi gay sivusto

• Fuuul

Minä luen niitä tekstejä enkä kattele mitään äijien kuvia!

Sori vaan, mutta sinussa taitaa asustaa piilevä homo...

=D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7673
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4693
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      69
      3425
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe