Pakkisvoorumikin on sitten pilalla! Suurinosa porukasta mitä siellä kirjotelee on 14-18 kesäsiä nulikoita, jotka on reenannu sen vuoden ja luulee tietävänsä kaikki. Perkele että vituttaa lukea jonkun 16 vuotiaan "alanammattilaisen" kommenttia joka ikiseen kysymykseen, SAATANA.
Nyt, selvästi tännekkin on levinny näitä pikkubodareita, PERKELE!
SAATANA, PERKELE!
Pakkotoisto.com
11
1315
Vastaukset
- Vittu te ootte homoja
Pakkisfoorumi on virallinen ROINAFOORUMI PERKELES!!
REPIKÄÄ SIITÄ!!
Mitä vittua ne nulikat kehonrakennuksessa eik öoo jo selvä että 18 pysyis poissa jaloista äidin pikku possut. - Onni
eihän niitä tarvii lukea saatika noudattaa kuin Raamattua. Kyähän niitäkin on jotka tosiaan luulevat tietävänsä kaiken kun on muutaman kerran eksynyt salille mutta onhan sitä asiallistakin kommenttia vällillä heiltä.
Naurettavampaa on minusta lukea täällä aikuisten ihmisten (kenties aloittajan ja toisen vastaajan) uhoa toisillee. jota täällä näyttää olevan aika usein. - Veteraani222
Timoko on ollut uranuurtaja/esikuva kyseisille treenareille? (Suuret puheet ja vähemmän treeniä).
- Kypsmiäs
Niitähän siellä on ollu enemmistö koko ajan, amislaisia ja lukiolaisia. Yritä niille sitten järkeä puhua....
- teini-ikäinen
niin tiedät hänen liikkuvan ihmiskunnan ÄLYN huipulla siinä iässä.
Siitä ei voi, kuin tulla alaspäin loppuelämänsä ajan.
Heidän vankkaa uskoa omaan kuolemattomuuteen minä pitäisin pahempana ongelmana, sillä se vie monesti meitä tyhmiä aikuisia mukanaan.- ite oon.
Ite oon "pikkutreenari". Voi ziisus teitä isoja bodareita, ootte muka niin kovaa poikaa! teiltä on menny kehon muoto olette hullun näköisiä härkiä mutta me "pikkutreenarit" sentään ollaan ihmisen näkösiiii!!!!!!!!!!
- 18v treenari
Äijää käy vain kateeksi kun teinit nostaa penkistä enemmän kuin sinä vähemmällä treenillä!
- onko aivopesua?
siellä on joku laiton doping-osasto?
eikös nuo mömmöt ole lääkkeitä, joita rinnastetaan vaikka huumeisiin?
suolessa salakuljetettuja ampulleita ja nappeja...hyi.
sitten on mainoksia jossa joku dopattubodari sanoo turvoksissa käyttäneensä jotain mahtavaa uutuustuotetta, jolla saa vaikka 100% enemmän lihasta ja voimaa.
miten valhehtelu mainoksissa voi olla laillista?
vai onko ne mainokset muotoiltu niin ettei niitä voi syyttää?
esim. tv shop ja monet lisäravinnelehdet/mainokset.
katsokaa hintoja:
http://www.jrfitness.net/epages/JRFitness.axl/?ObjectPath=/Shops/JRFitness/Categories/Tehonlis%C3%A4%C3%A4j%C3%A4t- dflgkj
kaikki nuo listassa esiintyvät tuotteet ovat ääretöntä humpuukiskeidaa joka myy vain siksi kun hormooneilla pumpatut potarit niitä mainostaa. ja idiootit teinit uskovat.
- kekeroosenberger
Minua ottaa päähän enemmän kuin ne teinixit siellä se ihme valokuva gay studio meininki.. Jotain Ihme gay Anttila Ellos poikabändi kuvia jostain Nyssölästä koko forum piukassa ja sitte kaikki lipoo että onpas kauniita kuvia.. Hyi perkelen.. Ei enään mitään underground meininkiä.. Tosi gay sivusto
- Fuuul
Minä luen niitä tekstejä enkä kattele mitään äijien kuvia!
Sori vaan, mutta sinussa taitaa asustaa piilevä homo...
=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254