..mutta jos teorian oikea niin ilmeisesti pian täytyisi myös Katelle tai Jackille tapahtua jotain. Tähän saakkahan romanssien naisosapuolet ovat kärsineet, toivottavasti ei tarkoita sitä että Katelle tapahtuu jotain kolmannella kaudella..
0Äänestä
Tietäjä84
saman.. kirjoitti:
..mutta jos teorian oikea niin ilmeisesti pian täytyisi myös Katelle tai Jackille tapahtua jotain. Tähän saakkahan romanssien naisosapuolet ovat kärsineet, toivottavasti ei tarkoita sitä että Katelle tapahtuu jotain kolmannella kaudella..
...Kate kuolee ens kaudella :'( ...itq!!!
0Äänestä
just joo
Tietäjä84 kirjoitti:
kiva kusettaa...toiset ei nää sarjoja etukäteen...
0Äänestä
Tietäjä84
just joo kirjoitti:
Kuhan heitin veikkauksen ...joka varmaan on oikein kun tietäjä olen B) !!!
0Äänestä
kate
just joo kirjoitti:
ei kate ainakaan 2 tuotanto kaudella kuole. oon nähny sen kokonaan
0Äänestä
ööööööööööööööö
olen aivan samaa mieltä yhym
0Äänestä
dididYYYYY
Tietäjä84 kirjoitti:
YLEENSÄ PÄÄ HENKILÖT EI KUOLE JAKC KATE ON AINAKIN PÄÄ HENKILÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
0Äänestä
.,..,.,.
dididYYYYY kirjoitti:
YLEENSÄ PÄÄ HENKILÖT EI KUOLE JAKC KATE ON AINAKIN PÄÄ HENKILÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
hömm.. kyl ne saattaa iha hyvin kuolla!! meinattiinha Jacki tappaa jo ekoisjaksois...
0Äänestä
Tietäjä84
.,..,.,. kirjoitti:
hömm.. kyl ne saattaa iha hyvin kuolla!! meinattiinha Jacki tappaa jo ekoisjaksois...
...ainahan päähenkilöt "meinaa" kuolla mutta ei khyl yleensä kuole =) ...mutta nyt vois khyl Jack delata pois =) ...semmonen MULKKU!!!
0Äänestä
Nimetön
.,..,.,. kirjoitti:
nii se meinattiin tappaa SE MEINATTII MUT EI SE KUOLLU!tuskin kuoleeka
0Äänestä
L.O.S.T
Anna-Lucia, Libby, ym...
MYÖS BOONE KUOLI JA MIELESTÄNI RAKKAUDEN TAKIA ;)
0Äänestä
Aukko teoriassa
Pyhällä hengelläkö se Sun tuli raskaaksi..? Eikä kumpikaan ole veiviään heittänyt - ainakaan vielä.
0Äänestä
Tietäjä84
...kuten myös ne vanhukset (nimet ei tuu mieleen) ...kaikki jotka on saarel rakastunu niin on delannut ...eli Sawyer, Kate ja Jack on kusessa...
Vastaukset 15
Vanhimmat
oot outo
...mutta onahn tossa jotain perää :/ ...
Kuhan heitin veikkauksen ...joka varmaan on oikein kun tietäjä olen B) !!!
ei kate ainakaan 2 tuotanto kaudella kuole. oon nähny sen kokonaan
olen aivan samaa mieltä yhym
...ainahan päähenkilöt "meinaa" kuolla mutta ei khyl yleensä kuole =) ...mutta nyt vois khyl Jack delata pois =) ...semmonen MULKKU!!!
nii se meinattiin tappaa SE MEINATTII MUT EI SE KUOLLU!tuskin kuoleeka
Anna-Lucia, Libby, ym...
MYÖS BOONE KUOLI JA MIELESTÄNI RAKKAUDEN TAKIA ;)
Pyhällä hengelläkö se Sun tuli raskaaksi..? Eikä kumpikaan ole veiviään heittänyt - ainakaan vielä.
...kuten myös ne vanhukset (nimet ei tuu mieleen) ...kaikki jotka on saarel rakastunu niin on delannut ...eli Sawyer, Kate ja Jack on kusessa...
************SPOILER*****************
...muutenkin!!! ... =D !!!
************SPOILER*****************