Tää O.C on kyllä yks maailman säälittävimmistä sarjoista mitä maa päällään kantaa! xD Hikiset teinixit tällästä sontaa kattoo, koska niitten aivot on muutenki jo niin syöpyneet tälläselle paskanjauhannalle. Z11s h1ts1 s007 70s1h H07!!!11!! Just tälläsistä pissisten fanittamista sarjoista tehdään heti uusintoja ja kohta kaikki ryntäämässä kauppaan ostaan tämän tuotantokauden jaksoja. O.C on teinipaskaa, kirjaimellisesti. POIS TELKKARISTA TÄLLÄSET!! Ja just nää tälläset turhanpäiväset ihQ sarjat on niin yliarvostettuja että voi voi. Ihmiset alkaa dokaileen entistä enemmän ku kattoo tälläsiä.
O.C pois telkkarista!
22
1079
Vastaukset
- iitu~~
no siis hui :o nyt mä en voi enää kattoo. :oo OMG. toivottavasti musta ei tuu nyt juoppoa :o ah, mähän oonki jo :ooo APUVA!!!!! ÄLÄ RUIKUTA SIINÄ VITUN IHQU. SUA EI OO KUKAA PAKOTTANU KATTOON SITÄ!!! EIKÄ SUN TARVI TÄNNE TULLA JOS ET SIITÄ OHJELMASTA PIDÄ. VITUN TEINIPELLE.
- memizu
hei sinä joka haukuit o.c.:tä. itse olet varmaan joku teinipissa. vaikka susta o.c. on huono niin ei sun tarvitse tulla ruikuttamaan sitä nettiin :D lol mikä teini. lähetä vaikka kirje o.c.:n työväelle :D valita heille että o.c. pois tv:stä. mutta älä ruikuta sitä täällä. KIITOS XD
- O.C on niin ihana!
Ei kukaa oo sua pakottanu sitä kattoo, ET EI TARTTE TULLA TÄNNE VALITTAA VITUN IHQHOMO TEINIPELLE!!!! JOTKUT KATTOO SITÄ SARJAA SÄ ÄÄLIÖ IHQBEIBE TEINIPASKA!!!!!!!!!
- kilinpee
taidatte kaikki olla kymmenvuotiaita pentuja. Turvat kii ja puhukaa asiaa älkääkä jauhako paskaa
- SIISDAAH
Jo on ihmeellistä hommaa, ettei saa mielipiteitänsä kertoo kun heti ollaan nalkuttamassa! LOLLERO.
- Ensku
Moi!
´Sut se pitäis poistaa telkkarin äärestä!:D- SIISDAAH
Enkä todellakaan seuraa tätä sarjaa, päätin kerran kattoa sitä muutamia jaksoja ja nähä, minkäslainen teiniH sarja se tämä on. No, sieltä paljastui A-luokan teinipelleilyä, jolle ei näytä löytyvän mitään rajaa. Aina vaan tyyliin pettämistä, ihastumista, rakkautta, kaljaa, dokaamista jne.. Nykyään ei todellakaan tuu mitään ihmistä kasvattavaa sarjaa. Aina vaan tollasta naurettavaa pelleilyä.
"Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH. - .....................
SIISDAAH kirjoitti:
Enkä todellakaan seuraa tätä sarjaa, päätin kerran kattoa sitä muutamia jaksoja ja nähä, minkäslainen teiniH sarja se tämä on. No, sieltä paljastui A-luokan teinipelleilyä, jolle ei näytä löytyvän mitään rajaa. Aina vaan tyyliin pettämistä, ihastumista, rakkautta, kaljaa, dokaamista jne.. Nykyään ei todellakaan tuu mitään ihmistä kasvattavaa sarjaa. Aina vaan tollasta naurettavaa pelleilyä.
"Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH.No ei voi mitää ku tollaset ihkubeibet tuleee tänne valittaa siit et OC on teini sarja.. kuiteki katot ite jotai mummo sarjoi!!!!! ja DR.PHILII!!. ja kumminki oot ite tollane teiniX pissis!! voi lol oikeesti! sliidaa rypylääs vidu pissis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- .....................
SIISDAAH kirjoitti:
"Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH.sitä paitsi mikä into sun on tulla tänne valittaa???? mee vaa jonneki Perää ruikuttaa!!
- Huohh
..................... kirjoitti:
sitä paitsi mikä into sun on tulla tänne valittaa???? mee vaa jonneki Perää ruikuttaa!!
Pitäisit vaan turpasi kiinni kun tuommosia viestejä pistelet. Nolaat vaan ittes. Periaatteessa vain vahvistat tätä väitettä että O.C. on pelkkä teinipellesarja, kun tuommoinen uskomaton IDIOOTTI PELLE OLET.
Ja muuten, tbh, Dr. Phil > O.C. - SIISDAAH
Huohh kirjoitti:
Pitäisit vaan turpasi kiinni kun tuommosia viestejä pistelet. Nolaat vaan ittes. Periaatteessa vain vahvistat tätä väitettä että O.C. on pelkkä teinipellesarja, kun tuommoinen uskomaton IDIOOTTI PELLE OLET.
Ja muuten, tbh, Dr. Phil > O.C.Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.
- iitu~~
SIISDAAH kirjoitti:
Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.
voi vide. oo ny hiliaa teinipelle. :D
- --------------------------o...
SIISDAAH kirjoitti:
Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.
Yritäk sä olla joku kovis?Älä tuu tänne valittaa ettet tykkää oc:ta!
- oon t31n1
siis mitä sä tääl lässytät?! ime munaa runkku. :D
- heeeeh :D
nii just, oon samaa mielt sun kanssas :D kyrpii tollaset jotka tulee tänne valittaa siit et Oc pitäis poistaa telkkarist, luulis et sil ois muutaki tekemist :D
- Jepsunen
Tuliko mieleen, että joo varmaan O.C. poistetaan telkkarista siks, et joku vitun pissis teinipaska ei tykkää siitä. Yhy yhy. Ei kanmnata tulla nettiin meuhkaamaan, paljo ketään kiinnostaa. Meneppäs nyt äidin kanssa katsomaan Dr. Philiä, kun oot semmonen lellikki teinipaska. Sen kyl huomaa =) Oot selvästi tottunu siihen, että saat kaiken mitä haluut. Luulet varmasti, että O.C. poistetaan telkkarista, ja tilalle tulee joku Dr. Phil. Eikä kukaan sua oo pakottanu kattomaan O.C:ta. Vitut kaikki välittä yhen lellityn teinipaskan mielipiteestä. Ja älä tuu valittaa tänne, vaan mee äitis kaa kattoo sitte jotai Dr. Philii, ku se on nii ihQraksupoksusexy!
- tyttö90
mitä se sua haittaa jos tv:stä tulee joku sarja mistä et tykkää!? siis ei sitä oo pakko kattoo jos ei kiinnosta! en mäkään kato jotain dr.phil paskaa mut en silti mee valittaa siit nettiin, et se on surkee ohjelma.. nii ja miten o.c. vois muka vaikuttaa dokaamiseen?!? kysynpä vaa...
- o.c fani
kuule jos et tykkää ohjelmasta ni miks ees tuut tälle sivulle ja sun ei tartte haukkuu muita jotka tykkää tästä sarjasta joksi hikisiks teineiks koska monet aikusetkin kattoo o.c ta !!!!!
- Oc-hullu
Oot just paras!Sitä en kyl vois sanoo et kaikkien pitäis kattoo oc:ta Sehän on mielipide! Mut silti ei tarvii haukkuu!!! Niitten pitäis tajuta toi eiks nii?
- juuuuu
No ensinnäkin sä voit alkaa juomaan vaikka miten paljo haluut tuskin paljo ketään kiinnostaa, toiseksi jos sua kiinnostaa kattoo jotain paskoja uusintoja monenteen kertaan niin ihan sama?Ja kukaan ei sua teini rasselia ole pakottanu sitä kattoo voit vaikka runkata kun se tulee pelle
- ----------------------
Jos ette tykkää oc:ta niin miks tuutte näille sivuille!!!!!!!!!!!!
- natali
Sä oot ihan paska tyyppi.Sä et ymmärrä hyvän päälle!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976