O.C pois telkkarista!

SIISDAAH

Tää O.C on kyllä yks maailman säälittävimmistä sarjoista mitä maa päällään kantaa! xD Hikiset teinixit tällästä sontaa kattoo, koska niitten aivot on muutenki jo niin syöpyneet tälläselle paskanjauhannalle. Z11s h1ts1 s007 70s1h H07!!!11!! Just tälläsistä pissisten fanittamista sarjoista tehdään heti uusintoja ja kohta kaikki ryntäämässä kauppaan ostaan tämän tuotantokauden jaksoja. O.C on teinipaskaa, kirjaimellisesti. POIS TELKKARISTA TÄLLÄSET!! Ja just nää tälläset turhanpäiväset ihQ sarjat on niin yliarvostettuja että voi voi. Ihmiset alkaa dokaileen entistä enemmän ku kattoo tälläsiä.

22

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iitu~~

      no siis hui :o nyt mä en voi enää kattoo. :oo OMG. toivottavasti musta ei tuu nyt juoppoa :o ah, mähän oonki jo :ooo APUVA!!!!! ÄLÄ RUIKUTA SIINÄ VITUN IHQU. SUA EI OO KUKAA PAKOTTANU KATTOON SITÄ!!! EIKÄ SUN TARVI TÄNNE TULLA JOS ET SIITÄ OHJELMASTA PIDÄ. VITUN TEINIPELLE.

      • memizu

        hei sinä joka haukuit o.c.:tä. itse olet varmaan joku teinipissa. vaikka susta o.c. on huono niin ei sun tarvitse tulla ruikuttamaan sitä nettiin :D lol mikä teini. lähetä vaikka kirje o.c.:n työväelle :D valita heille että o.c. pois tv:stä. mutta älä ruikuta sitä täällä. KIITOS XD


      • O.C on niin ihana!

        Ei kukaa oo sua pakottanu sitä kattoo, ET EI TARTTE TULLA TÄNNE VALITTAA VITUN IHQHOMO TEINIPELLE!!!! JOTKUT KATTOO SITÄ SARJAA SÄ ÄÄLIÖ IHQBEIBE TEINIPASKA!!!!!!!!!


    • kilinpee

      taidatte kaikki olla kymmenvuotiaita pentuja. Turvat kii ja puhukaa asiaa älkääkä jauhako paskaa

      • SIISDAAH

        Jo on ihmeellistä hommaa, ettei saa mielipiteitänsä kertoo kun heti ollaan nalkuttamassa! LOLLERO.


    • Ensku

      Moi!
      ´Sut se pitäis poistaa telkkarin äärestä!:D

      • SIISDAAH

        Enkä todellakaan seuraa tätä sarjaa, päätin kerran kattoa sitä muutamia jaksoja ja nähä, minkäslainen teiniH sarja se tämä on. No, sieltä paljastui A-luokan teinipelleilyä, jolle ei näytä löytyvän mitään rajaa. Aina vaan tyyliin pettämistä, ihastumista, rakkautta, kaljaa, dokaamista jne.. Nykyään ei todellakaan tuu mitään ihmistä kasvattavaa sarjaa. Aina vaan tollasta naurettavaa pelleilyä.
        "Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH.


      • .....................
        SIISDAAH kirjoitti:

        Enkä todellakaan seuraa tätä sarjaa, päätin kerran kattoa sitä muutamia jaksoja ja nähä, minkäslainen teiniH sarja se tämä on. No, sieltä paljastui A-luokan teinipelleilyä, jolle ei näytä löytyvän mitään rajaa. Aina vaan tyyliin pettämistä, ihastumista, rakkautta, kaljaa, dokaamista jne.. Nykyään ei todellakaan tuu mitään ihmistä kasvattavaa sarjaa. Aina vaan tollasta naurettavaa pelleilyä.
        "Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH.

        No ei voi mitää ku tollaset ihkubeibet tuleee tänne valittaa siit et OC on teini sarja.. kuiteki katot ite jotai mummo sarjoi!!!!! ja DR.PHILII!!. ja kumminki oot ite tollane teiniX pissis!! voi lol oikeesti! sliidaa rypylääs vidu pissis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • .....................
        SIISDAAH kirjoitti:

        Enkä todellakaan seuraa tätä sarjaa, päätin kerran kattoa sitä muutamia jaksoja ja nähä, minkäslainen teiniH sarja se tämä on. No, sieltä paljastui A-luokan teinipelleilyä, jolle ei näytä löytyvän mitään rajaa. Aina vaan tyyliin pettämistä, ihastumista, rakkautta, kaljaa, dokaamista jne.. Nykyään ei todellakaan tuu mitään ihmistä kasvattavaa sarjaa. Aina vaan tollasta naurettavaa pelleilyä.
        "Rakastatko minua enään? VASTAA MINULLE!" "En. Minä en rakasta sinua enään. Olen rakastunut toiseen naiseen" "MITÄ?! MIKSI?? ENKÖ MINÄ KELPAA SINULLE ENÄÄN, YHYYY! ALAN VIILTELEEN! ELÄMÄNI ON PILALLA, ALAN DOKAAN HEJ!!" Tuollaista tarjoaa meille O.C! Katso sinäkin, niin aikuistut HEJ DAAH.

        sitä paitsi mikä into sun on tulla tänne valittaa???? mee vaa jonneki Perää ruikuttaa!!


      • Huohh
        ..................... kirjoitti:

        sitä paitsi mikä into sun on tulla tänne valittaa???? mee vaa jonneki Perää ruikuttaa!!

        Pitäisit vaan turpasi kiinni kun tuommosia viestejä pistelet. Nolaat vaan ittes. Periaatteessa vain vahvistat tätä väitettä että O.C. on pelkkä teinipellesarja, kun tuommoinen uskomaton IDIOOTTI PELLE OLET.

        Ja muuten, tbh, Dr. Phil > O.C.


      • SIISDAAH
        Huohh kirjoitti:

        Pitäisit vaan turpasi kiinni kun tuommosia viestejä pistelet. Nolaat vaan ittes. Periaatteessa vain vahvistat tätä väitettä että O.C. on pelkkä teinipellesarja, kun tuommoinen uskomaton IDIOOTTI PELLE OLET.

        Ja muuten, tbh, Dr. Phil > O.C.

        Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.


      • iitu~~
        SIISDAAH kirjoitti:

        Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.

        voi vide. oo ny hiliaa teinipelle. :D


      • --------------------------o...
        SIISDAAH kirjoitti:

        Heh, toi piste piste piste tyyppi kyllä kertoi jo kaiken.. :D Saanen nauraa. Tässä sen näkee. Juuri tuollaiset tätä sarjaa kattoo.

        Yritäk sä olla joku kovis?Älä tuu tänne valittaa ettet tykkää oc:ta!


    • oon t31n1

      siis mitä sä tääl lässytät?! ime munaa runkku. :D

      • heeeeh :D

        nii just, oon samaa mielt sun kanssas :D kyrpii tollaset jotka tulee tänne valittaa siit et Oc pitäis poistaa telkkarist, luulis et sil ois muutaki tekemist :D


    • Jepsunen

      Tuliko mieleen, että joo varmaan O.C. poistetaan telkkarista siks, et joku vitun pissis teinipaska ei tykkää siitä. Yhy yhy. Ei kanmnata tulla nettiin meuhkaamaan, paljo ketään kiinnostaa. Meneppäs nyt äidin kanssa katsomaan Dr. Philiä, kun oot semmonen lellikki teinipaska. Sen kyl huomaa =) Oot selvästi tottunu siihen, että saat kaiken mitä haluut. Luulet varmasti, että O.C. poistetaan telkkarista, ja tilalle tulee joku Dr. Phil. Eikä kukaan sua oo pakottanu kattomaan O.C:ta. Vitut kaikki välittä yhen lellityn teinipaskan mielipiteestä. Ja älä tuu valittaa tänne, vaan mee äitis kaa kattoo sitte jotai Dr. Philii, ku se on nii ihQraksupoksusexy!

    • tyttö90

      mitä se sua haittaa jos tv:stä tulee joku sarja mistä et tykkää!? siis ei sitä oo pakko kattoo jos ei kiinnosta! en mäkään kato jotain dr.phil paskaa mut en silti mee valittaa siit nettiin, et se on surkee ohjelma.. nii ja miten o.c. vois muka vaikuttaa dokaamiseen?!? kysynpä vaa...

    • o.c fani

      kuule jos et tykkää ohjelmasta ni miks ees tuut tälle sivulle ja sun ei tartte haukkuu muita jotka tykkää tästä sarjasta joksi hikisiks teineiks koska monet aikusetkin kattoo o.c ta !!!!!

      • Oc-hullu

        Oot just paras!Sitä en kyl vois sanoo et kaikkien pitäis kattoo oc:ta Sehän on mielipide! Mut silti ei tarvii haukkuu!!! Niitten pitäis tajuta toi eiks nii?


    • juuuuu

      No ensinnäkin sä voit alkaa juomaan vaikka miten paljo haluut tuskin paljo ketään kiinnostaa, toiseksi jos sua kiinnostaa kattoo jotain paskoja uusintoja monenteen kertaan niin ihan sama?Ja kukaan ei sua teini rasselia ole pakottanu sitä kattoo voit vaikka runkata kun se tulee pelle

      • ----------------------

        Jos ette tykkää oc:ta niin miks tuutte näille sivuille!!!!!!!!!!!!


    • natali

      Sä oot ihan paska tyyppi.Sä et ymmärrä hyvän päälle!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe