M135

Palauttaja

Kirjoitat kiinnostavasti, älä lopeta vaan jatka!

4

393

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      En ole viitsinyt kirjoittaa juuri uutta, koska
      paras kirjoitukseni (itse pidän tuota parhaana kirjoituksenani ikinä)

      -Itsenäinen mies-

      on tuossa noin ylhäällä, ja toivoisin että sen lukisi mahdollisimman moni mies.



      Sanoisin, että tuossa, että joka mies heittäisi 10 euroa ikkunasta pihalle, kiteytyy sovinismi hyvällä tavalla, sovinismin ydin (ismillä ei ole väliä). Se tarkoittaisi sitä, että huolenpito saa uudet ulottuvuudet, ei pelkästään huolenpito, vaan joka-miehen itsenäisyys. Ajatellaan tuota.

      [Koin eräänlaisen kokemuksen tuon kirjoituksen jälkeen, ja tuota on vaikea kuvailla.]

      Mutta on tulossa vielä toinen aalto, siinä heitetään taas 10 euroa pihalle. Ja kolmas ...

      Mitä useampi mies tuohon liittyy ...


      Mutta palataan. Asiassa on sulattelemista.

      • M135

        Sanoin suoraan, että -paras kirjoitukseni ikinä-

        , tuo vain sen tähden, koska minä itse ikinä en ole kokenut vastaavaa oman kirjoitukseni jälkeen.


      • Palauttaja

        Jatkahan kun olet taas saanut uusia ideoita. Tähän astisia on ollut miellyttävä kyllä lukea.

        Esitystyyli on persoonallinen, siitä myöskin pisteet.


      • M135
        Palauttaja kirjoitti:

        Jatkahan kun olet taas saanut uusia ideoita. Tähän astisia on ollut miellyttävä kyllä lukea.

        Esitystyyli on persoonallinen, siitä myöskin pisteet.

        Kirjoittakaa myös mielipiteitä tai kritiikkiä.Vaikka välillä olisikin ollut miellyttävä lukea, niin välistä saatan kirjoittaa ihan sitä ihteään. Keskustelemalla asiat selviää paremmin. Itseäni kiinnostaa myös kaikki palstan keskustelijat.Tämä ei myöskään ole M135-Show. Sovinismilla on huono maine, moni karsastaa palstaa jo pelkän maineen tähden.Siinä(kin) mielessä pidän sovinismi-palstasta, koska täällä kaikki keskustelijat ovat pääsääntöisesti miehiä. Kun itse kerron jotakin, niin sen olen kertonut mieheltä miehelle. Samoin toisin päin.Mielestäni on hyvä, että maailmassa on olemassa sellainen paikka.Itseäni kiinnostaa joka-miehen sanomiset. Joka-miehellä on tarina.Palsta ei ole suljettu, palsta on avoin. Luonnollisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe