Teen kovasti istumatyötä ja huomasin tässä taannoin että alushousuihini oli tullut jotain nestettä peräaukon kohalle. Tämä on alkanut aivan äskettäin, nyt tuntuu että peräsuolesta tihkuu "vettä" hiljakseen.
On muuten kiusallista kun töissäkin pitäisi käydä. Mistäköhän moinen voi johtua, peräpukamista? Tuli parina päivänä lievästi verta ulosteen mukana ja peräaukko oli kipeänä. Korjautuuko tämä itsestään? Kipu ja verenvuonti lähti pois jo.
Olen voinut hallita tuota vuotamista jotenkin mutta se on sietämätöntä kun on kuitenkin pakko käydä vainoharhaisesti tarkastamassa millon meinaa tihkua sitä kun ei edes tunne.
En tahtoisi joutua tämän takia sairaslomalle. Pelottaa jo ajatuskin työkavereille ongelman kertomisesta. Täytyykö minun ostaa jotkut aikuisten vaipat nytten..
Ja ei kiitos tyhmiä kommentteja anaaliseksistä kun en ole moista harrastanut:)
vuotava peräsuoli
5
4303
Vastaukset
- fad
>kommentteja anaaliseksistä kun en ole moista harrastanut:)
no sitten kannattaisi harrastaa - ---
Peräaukon alueella voi olla jopa finnejä, jotka sitten itsekseen tyhjentyvät; myös pukamat voivat vuodella nesteitä. Ei se ikuisesti kestä, ja tuskin tarvitset vaippoja. Myöskään sairaslomia ei tuollaisesta kirjoitella, mutta jos kirjoiteltaisiin niin minkä ihmeen takia syy poissaoloon pitäisi kertoa työkavereille? Hoitakoot omat asiansa.
- teri
Kannattaa käydä lekurissa vaivastaan kertomassa. Jos sinulla on peräpukamia ja jos vatsa on ollut kovalla ja ulostemassa rikkonut peräpukamat, niistä vuotaa verta. Ei mitään hengenvaarallista, haavat umpeutuvat itsestään. Lekuri kuitenkin todennäköisesti passittaa sinut colonskopiaan eli tähystykseen, siellä saat selvyyttä ongelmaasi.
- Nepa
Peräpukamat voisi olla tuohon syy..Pukamathan syntyy juuri kun istuu paljon.Ja kun lueskelin noita sinun ns.vaivoja niin ne vaikuttavat ihan niiltä.
- Lekuriin
Lekuriin vain ja työkavereille ei tarvitse kertoilla mitään
On varmaankin vaikeaa tehdä töitä istualtaan tollasella pepulla
Terv. "hengessä mukana"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442