Tuohon pitäisi lisätä vielä yksi vaihtoehto, lie. Exä ainakin teki niin, toki minun tietämättäni, juuri sen olennaisen kysymyksen kohdalla. Valitsi totuuden, mutta kun kysymys ei ollutkaan sopiva, päätti valehdella. Itsepähän halusi pelata :) Tästä alkoi kovin ikävä tapahtumasarja...
Truth or dare
JudgeLii
2
2252
Vastaukset
- erfv4t13trerv
Kerro. Kerro. Kerro. KERRO!!!
- JudgeLii
Viitsisiköhän... Nooh, kerrotaan hieman taustoja ensin. Suhde veteli tuossa vaiheessa viimeisiään, kun mies ehdotti pullonpyöritystä :) Pelailtiin jonkin aikaa ja lopulta rohkaistun kysymään erästä asiaa, joka oli askarruttanut viime aikoina mieltäni. "Milloin olet harrastanut seksiä viimeksi?"
Ja kerrotaan nyt vielä jatkoakin:
Harvoin oon nähnyt kenenkään kasvoilla yhtä hämmentynyttä ilmettä ja lopulta änkyttävä vastaus "Sun kanssa...varmaan..." :D Eipä ollut osannut varautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681