..en halua elää sen.. on niin kylmää että vaikka olin paksun peiton alle tärisin kuin horkassa.. oli siis kuumetta.. sisäinen termostaattini on rikki.. toisin sanoen..
lyyhyt kylmä kesää
30
885
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
mitälie-yrttiteetä. On sen verran kauheeta litkua, että vaikket parane niin ainakin unohdat muut vaivat :)
..green tee.. sitä vetelen.. jotku sanoo maistuvan tiskivedelle.. oon eri mieltä.. terveellistä..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..green tee.. sitä vetelen.. jotku sanoo maistuvan tiskivedelle.. oon eri mieltä.. terveellistä..
niin oma suosikkini on Twining´s Earl Gray, siis pussiteestä.
Kahviloista saa nykyisin ihania haudutettuja tee-laatuja, nam.
Vihreä tee on kai maailman terveellisimpiä juomia, myönnettäköön, mutta se maku, se maku... Kylli.Kyllä kirjoitti:
niin oma suosikkini on Twining´s Earl Gray, siis pussiteestä.
Kahviloista saa nykyisin ihania haudutettuja tee-laatuja, nam.
Vihreä tee on kai maailman terveellisimpiä juomia, myönnettäköön, mutta se maku, se maku.....makuu tietysti voi fixata.. mä juon sellasta aitoo kiinalaista irtoteetä.. mitä saa näistä oriental kaupoista.. kyllä muutkin kelpaa.. missä on paljon kofeiinii.. pakko olla jottain.. virkistävää..
- sweet_lemon
palelee, ei ole kuumetta edes. Tahtoo hamekelit tänne heti!
..sit olla jäätävän kylmää.. hamekelit juu.. mää tykkään tytöistä jotka käyttää hameita.. niin naisellista..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..sit olla jäätävän kylmää.. hamekelit juu.. mää tykkään tytöistä jotka käyttää hameita.. niin naisellista..
on sitä varten, että saa pitää hametta, mitä muuta virkaa niillä muka olisi?
sweet_lemon kirjoitti:
on sitä varten, että saa pitää hametta, mitä muuta virkaa niillä muka olisi?
..ja pitääkin.. noh hameenvirkaa tietysti.. kerran nuorempana keski-suomessa olikin tyttö jonka hameen alla ei ollut mitään.. ylläri mitäs sellasista tytöistä sanottiinkaan??? ja oikeassa taisivat olla..hehehe
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..ja pitääkin.. noh hameenvirkaa tietysti.. kerran nuorempana keski-suomessa olikin tyttö jonka hameen alla ei ollut mitään.. ylläri mitäs sellasista tytöistä sanottiinkaan??? ja oikeassa taisivat olla..hehehe
että kesän olemassaoloon ei taida olla mitään muuta syytä kuin se, että saa pitää hametta.. no kyllähän tuolla ulkona on kaikkea vihreätä ja ehkä kesällä on jotain tekemistä asian kanssa, mutta uskon vakaasti, tärkein syy kesän jokavuotiseen ilmestymiseen on se, että ihmisten pitää saada hame päälle piitkän talven jälkeen.
On mulla pikkarit siellä alla.. sweet_lemon kirjoitti:
että kesän olemassaoloon ei taida olla mitään muuta syytä kuin se, että saa pitää hametta.. no kyllähän tuolla ulkona on kaikkea vihreätä ja ehkä kesällä on jotain tekemistä asian kanssa, mutta uskon vakaasti, tärkein syy kesän jokavuotiseen ilmestymiseen on se, että ihmisten pitää saada hame päälle piitkän talven jälkeen.
On mulla pikkarit siellä alla.....ihan itsestään hameista riippumatta... miehillä on sama juttu shortzien kans.. ilmavaa..
juu hyvä siellä alla on jotain pitää ettei saa tiettyä mainetta..- sola"
pervokki kirjoitti:
...ihan itsestään hameista riippumatta... miehillä on sama juttu shortzien kans.. ilmavaa..
juu hyvä siellä alla on jotain pitää ettei saa tiettyä mainetta..mutkun se ei tunnu ees mukavalle, kun tuulee liikaa... ;)
- sweet_lemon
sola" kirjoitti:
mutkun se ei tunnu ees mukavalle, kun tuulee liikaa... ;)
se on tottumiskysymys, pitäiskö tänä kesänä alkaa harjottelemaan, saattaa olla että siihen tottuu. Olishan se aika kätevää, hmmm... pitääpä harkita, maineesta minäkään en ole koskaan ollut niin tarkka, kun kunnia menee niin maine lisääntyy.. sitäpaitsi mun hameet ei ole niiin lyhyitä, että maine heti menis.
Ainiin, onhan se kesä sitäkin varten olemassa, että miehet vois olla ilman paitaa. sola" kirjoitti:
mutkun se ei tunnu ees mukavalle, kun tuulee liikaa... ;)
..must on kivaa kun tuuli käy..
- sola"
pervokki kirjoitti:
..must on kivaa kun tuuli käy..
*hih*
- sola"
sweet_lemon kirjoitti:
se on tottumiskysymys, pitäiskö tänä kesänä alkaa harjottelemaan, saattaa olla että siihen tottuu. Olishan se aika kätevää, hmmm... pitääpä harkita, maineesta minäkään en ole koskaan ollut niin tarkka, kun kunnia menee niin maine lisääntyy.. sitäpaitsi mun hameet ei ole niiin lyhyitä, että maine heti menis.
Ainiin, onhan se kesä sitäkin varten olemassa, että miehet vois olla ilman paitaa.jaajoo..voiskai siihenKIN tottua :)
Ja on sekin mielenkiintoista katseltavaa, kun miehillä on pyöräilyshortsit... ;) - sweet_lemon...
sola" kirjoitti:
jaajoo..voiskai siihenKIN tottua :)
Ja on sekin mielenkiintoista katseltavaa, kun miehillä on pyöräilyshortsit... ;)eiku hamoset päälle eikä mitään alle!
Kokeillaanpa ainakin kerran, tulis nyt se aurinko ja lämmin! - sola"
sweet_lemon... kirjoitti:
eiku hamoset päälle eikä mitään alle!
Kokeillaanpa ainakin kerran, tulis nyt se aurinko ja lämmin!mää alotin jo harkat, mut huomasin, et pitää ainaskii noi verkkosukkahousut nykästä koipeen... ;)
- sweet_lemon...
sola" kirjoitti:
mää alotin jo harkat, mut huomasin, et pitää ainaskii noi verkkosukkahousut nykästä koipeen... ;)
tällä kelillä ilman sukkahousuja pärjää :D
- sola"
Kyllä ottaa pattiin joo!
Noilla remontti-Reiskoillakin tuossa naapurin katolla on niin paljo vaatetta päällä, ettei nää yhtään mittään... :(..pitäis olla yläosaton remonttirieska tänään mutta kun oon kipee.. ja hommia sisätiloissa..
- Kylli.Kyllä
Pitäiskö lähtee ajelemaan pikateille, oisko asfalttimiehet siellä jo ?
- sola"
pervokki kirjoitti:
..pitäis olla yläosaton remonttirieska tänään mutta kun oon kipee.. ja hommia sisätiloissa..
joku muukin sisko jää siis näkemistä vaille...parane pian!!!!
- sola"
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Pitäiskö lähtee ajelemaan pikateille, oisko asfalttimiehet siellä jo ?
liekö niissäkään mitään kateltavaa, kun ovat varmaan turkishaalarit päällä ja pipo silmillä ... ;)
sola" kirjoitti:
joku muukin sisko jää siis näkemistä vaille...parane pian!!!!
..yläosattomassa on jotain näkemistä???
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..yläosattomassa on jotain näkemistä???
sitä onkin.. miehen selkä... aah ja ooh.. niin seksikästä... nimenomaan selkä, minusta.
sweet_lemon kirjoitti:
sitä onkin.. miehen selkä... aah ja ooh.. niin seksikästä... nimenomaan selkä, minusta.
..oisin täysin yläosaton niin mullahan vaan olis alaosa.. no mutta joo.. vai selkä sexikäs? kyllä selkää riittää...
- sola"
sweet_lemon kirjoitti:
mut kauheen karvanen selkä on ällötys...kyllä siis miehellä saa mun puolesta jouhia olla, mutta rajans kaikella ja kaulaparta kans on vähä liikaa... ;)
- sweet_lemon...
sola" kirjoitti:
mut kauheen karvanen selkä on ällötys...kyllä siis miehellä saa mun puolesta jouhia olla, mutta rajans kaikella ja kaulaparta kans on vähä liikaa... ;)
ei ne karvat haittaa, selkä kun selkä kelpaa. On se vaan kamalaa kun niitä selkiä on joka paikassa...
- Alien-8
etten oo vastannut..aikamoinen depis päällä:((
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti39141042Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199584Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224998Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783478- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338