Leukosyytit koholla

pidemmän aikaa

Mieltäni on alkanut vaivaamaan leukosyyttien kohonnut arvo. Viimeksi arvo oli 11.8, kun yläraja on 8.2. Eli lievästi kohollako? Perusverenkuvassa kaikki muut arvot olivat ok, esim. hemoglobiini 144, CRP

5

31545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhassa

Onko leukosyyttisi ollut aiemmin normaalit? Voihan olla että nuo arvot ovat koholla, mutta siihen saattaa hyvinkin olla jokin yksinkertainen syy. Se voi myös olla ns. luonnollinen poikkeama, kuten esimerkiksi itselläni ja monilla perheessäni joilla nuo arvot ovat aina jopa selkeästi alle noitten viitearvojen. Viitearvot ovat eräänlaisia keskiarvoja, ja voi olla täydellisen terve vaikka arvot vähän poikkeavatkin. Luultavasti sinun tapauksessa on kuitenkin syynä jokin flunssanpoikanen tai vastaava joka niitä arvoja nostaa.

• Arvailuja

Leukosyyttien arvo kohollaan tänään tehdyssä tutkimuksessa.Ensimmäinen arvailu TK:ssa oli että koska sairastan astmaa, se on kohottajan syy. Olen ollut astmaatikko jo 14 vuotta, eikä arvot ole ollut kohollaan. Tutkimukset jatkuvat ensi viikolla?????

• peloissaan

minullakin on ollut hieman kohollaan leukosyytit. Sairastatko mitään kroonista sairautta. Minulla on lapsesta asti jatkuva poskiontelotulehdus. Hemoglobiini on aina ollut hyvä, mutta laskenut viimeisen puolen vuoden aikana. Pelkään itsekkin jotain vakavaa. Kaikki muut veriarvot kohdallaan. Mistäköhän johtuisi että ne on kohollaan, vaikuttaisiko pillereiden/ehkäisyrenkaan käyttö tai jotain?

• alkuperäinen huolestunut

En sairasta mitään kroonista fyysistä sairautta, tietääkseni... Kärsin paniikkihäiriöstä ja olen lääkityksellä. Miten lääkitys vaikuttaa veriarvoihin, en tiedä. Leukkarit olivat laskeneeet alle 10:neen, mutta laaja verenkuva on vielä tulematta. Let's see!

• työtön mummi
        alkuperäinen huolestunut kirjoitti:

En sairasta mitään kroonista fyysistä sairautta, tietääkseni... Kärsin paniikkihäiriöstä ja olen lääkityksellä. Miten lääkitys vaikuttaa veriarvoihin, en tiedä. Leukkarit olivat laskeneeet alle 10:neen, mutta laaja verenkuva on vielä tulematta. Let's see!

Hei. Minulla on nyt otettu kokeita ja tuo parathormoni on 101 , kun se pitäisi olla 8-73.ja leukosyytit 8.8 kun niiden arvot 3.4-8.2.Olen kipuillut yli vuoden ja onko ne luustosta vaiko luukalvoilta peräisin noi kivut.Syön kalsiumia ja D-vitamiinia jo 10 vuotta kädet tärisee ja lihasheikkouttakin on. Lääkärit ei vaan tiedä , mikä mua vaivaa, nyt neen luustokuvaukseen kuukauden päästä.Jaksettava vaan on , kela ei myöntänyt edes s-päivärahaa , lääkärin todistuset on.Kummallinen yhteiskunta meillä.Pitäiskö itse anoa että ottavat laajat verikokeet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe