UUSI METALLICA LAULU!!!!!

hshshshshsh

9

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt oikein iskenyt.Voi toki olla,että keikkaversiossa huonot soundit.Ehkä albumiversio tykittää paremmin.
      Saa muuten nähdä mitä tuleman pitää ensi vuonna(?) tulevalta Metallica-albumilta.Tuottajana on sentään Rick Rubin.Itse Arvostan Rubinia yhdeksi kovimmista tuottajista maailmassa.

• makellica

Tykkiä kamaa, kyllä jätkät osaa, prkle!!!!

• KeiJo

Pitkin edes vaivautua lataamaan. Aikamoista kurasontaa. Muistuttaa enemmän load -aikaista menoa kuin St.Angeria, joka on jo pieni askel oikeaan suuntaan. Sitä aina toivoisi kuulevan sitä 80-luvun Metallicaa, mutta turha toivo. Hetfieldin laulaminen ärsyttää, venyttääkin niin perkeleesti. Toivotonta ja tylsää. Huoh.

• Makellica
        KeiJo kirjoitti:

Pitkin edes vaivautua lataamaan. Aikamoista kurasontaa. Muistuttaa enemmän load -aikaista menoa kuin St.Angeria, joka on jo pieni askel oikeaan suuntaan. Sitä aina toivoisi kuulevan sitä 80-luvun Metallicaa, mutta turha toivo. Hetfieldin laulaminen ärsyttää, venyttääkin niin perkeleesti. Toivotonta ja tylsää. Huoh.

Eihän tuo kultaista 80-luvun matskua päihitä, mutta mielestäni herättää lupauksia tulevan levyn suhteen. Aika paljon rankempia elementtejä kuin Loadilla. Eipä muuta ku vesi kielellä levyä odotellen, fuck jeah!

• laihon allu
        Makellica kirjoitti:

Eihän tuo kultaista 80-luvun matskua päihitä, mutta mielestäni herättää lupauksia tulevan levyn suhteen. Aika paljon rankempia elementtejä kuin Loadilla. Eipä muuta ku vesi kielellä levyä odotellen, fuck jeah!

mäkii diggaan metallicaa mutta vain vuosilta 1983-1988. sen jälkee tuotanto ollut aivan täyttä paskaa( poikkeuksena black-albumi). kaiken lisäksi hetfieldin ääni on muuttunut todella karsean kuuloiseksi.

• Makellica
        laihon allu kirjoitti:

mäkii diggaan metallicaa mutta vain vuosilta 1983-1988. sen jälkee tuotanto ollut aivan täyttä paskaa( poikkeuksena black-albumi). kaiken lisäksi hetfieldin ääni on muuttunut todella karsean kuuloiseksi.

Ainaki mua kiinnostaa, jos sulla ei mielenkiinto riitä niin omapa on asias mitä tuota mulle toitotat?

• fdffdfdfd
        Makellica kirjoitti:

Ainaki mua kiinnostaa, jos sulla ei mielenkiinto riitä niin omapa on asias mitä tuota mulle toitotat?

mättöä!! suosittelut :D

• slayer92
        fdffdfdfd kirjoitti:

mättöä!! suosittelut :D

kyllä näin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe