Miten "nollaatte" päänne?

niisku-myy46

Miten rentoudut, saat ajatukset pois arjesta, lataat akkuja tai miten tuon nyt voisi ilmaista?

Antaakas vinkkejä kiitos. Alkoholi ja kesämies ei sitten käy ;)

14

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jellona46

Jollei ne kelpaa, niin miten olisi liikunta? Itse teen pitkiä kävely/hölkkälenkkejä ja joskus fillaroinkin.
      Pihatyöt on mukavan rentouttavia nekin.

• bluepoem

on paraskeino.
      Mutta usein tulee kuitenkin touhuttua jotain erilaista.
      Oikeestaan mä pidän arjesta. Jos niin käy että tarvin huilia, niin koitan kuunnella ystäviä, joilla on erilaiset ongelmat. Niin saan perspektiiviä ja näkemystä omiin huoliin.

• Mysteriet

Hyvä kirja, jotain pientä purtavaa, mukavat vaatteet päälle, puhelin (telkku, radio, sähkövatkain, imuri... ;D) kiinni - vain yöpöydän valo, minä, karkit ja kirja ;D

• ei mene pois arjen asioista muuta ku täällä tietokoneella ja sitten tietysti nukkuessa...muuten "koneet" kyllä jauhaa yhtä soittoa...

• siinäpä se

Meillä asia hoidetaan säännölliseti kuntoilemalla, sekstaamalla ja eläinten hoidolla.

• Sydämenilo

Arjensietokykyni on aika hyvä, mutta kun on kyse työasioiden nollaamisesta vapaa-ajalla, niin niitä keinoja kyllä tarvittaisiin lisää. Keväällä ja kesällä puutarhassa työskentely on hyvää pään tyhjennystä: on iso ilo istua keinussa ja katsella vastaleikattua nurmikkoa :-) Talvisin tehokasta on lumityöt ja tuleen tuijottelu. Kirjat ovat aina hyväksi koettu keino sulkea ajatukset työasioilta. Oikein rankkoina aikoina leivon paljon. Ja vaikka alkoholin tyrmäsitkin, niin kyllä se minulla toimii aika hyvin...

• MysNa

Jos ihan vaan vaikka työpäivä pitää nollata, käy siihen metsälenkki koiran (ei siis kuitenkaan mäykyn) kanssa tai hikilenkki pururadalla.

Kirjan lukeminen, hyvän ystävän tapaaminen (mulla oli tässä taas kirj.vihre ja luki
      hyvän ystävän tappaminen...heeh..) tai fillarilenkki tyttären kanssa.

Sitten, kun tuntuu että on enemmän tuuletettavaa, auttaa esim.
      rantakalliolla istuskelu ja veteen tai tuleen toljottaminen ... jos sattuu olemaan makuuasennossa niin pilvilampaat tai tähtitaivaskin käy :)
      Tämän voi tehdä myös laiturilla maaten, kuunnellen veden loisketta, lintujen ääniä
      tai ei mitään… Myrskyllä on myös ihana istua kalliolla veden pärskiessä päin
      kasvoja ja oikeen kovaa, ku tuulee tyhjenee koko pää ;D

Talvella, kun ei viitsi istua kalliolla tai laiturilla käy vaikkapa jooga, kun ei kerran
      alkoholia saanut tässä mainita...

• ..mainittu jo.
      Mä vastaan lyhkäsesti; nukkumalla :)

• vermeet

autoon ja pari vuorokautta korpea kierrellen ja kalastellen.Korpeen on tosin senverran matkaa,ettei ihan joka viikonloppu viitsi sinne lähteä,mutta toisaalta nollaus sujuu paremmin kun harvakseltaan käy.

• blackwomans

omakotitalossa asuessa.puutarhan hoito on numero 1.nytkin kynnenaluset mullassa.
      tai kun tulee duunista hyppää sen mopon selkään ja lähtee tuulettaa ajatuksia.suuntana tuntemattomuus.. ilman kiireitä...ajelee ja antaa ajatusten juosta omalla painollaan..
      talvella sitten takkatuli..hyvä kirja.. ja tietenkin musiikki..se on osana elämää..

• Ilman pulloa

Menen järvelle tai luontoon yleensä ja kuunteln itseäni, lopulta huomaan että olen tyhjä.

• menee

suurella raadannalla eli paiskin kotihommia jossa pikkuremontit päällimmäisinä. Kiva katsella aikaansaannoksiaan kun remonttireiskana hyörinyt.
      Toisinaan kemiallinen puudutus oluen kera ja joskus jopa voi emäntää vetää viikseen...takaapäin kylläkin ettei ihan tutuiksi tultais.

• tuffe

Jättipaineeseen auttaa ystävät.

Pienet paineet lähtee siivoamalla. Tai rempalla :) Käden jäljestä tulee hyvä mieli. Rehkiminen tekee myös hyvää, mitä märempi paita, sitä parempi mieli.

Ja kehtaakohan tätä tunnustaa... varpaankynsien lakkaaminen saa mut iloiseksi.

Tuffe the Henkisesti Blondi

• Laahustava

Koiruuden kanssa metsään lenkille ja sen jälkeen kuumaan suihkuun.
      Kuuntelen musiikkia todella kovaaaaa(kuulokkeilla).
      Sitten illalla vaimon kainaloon mikä onkin paras paikka.Kaksi ensimmäistä on ensiapua ja kainalo varsinainen lääke

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe