Naisten väkivaltaisuudesta

aito Turo

Täällä suomi24:n palstalla on usein kovin mustavalkoista tämä väkivalta-asioiden hahmotus. Mihet väkivaltaisia ja naiset väkivallan kohteena ja sitä rataa. Useilla tuntuu taustalla olevan omakohtaisia kokemuksia väkivallan kohteena olosta ja sitten tullaan sillä perusteella tänne muille ohjeita ja neuvoja jakelemaan tyyliin: joo, just noin mullekin kävi, lähde ihmeessä siitä suhteessa ennen kuin sut tapetaan ...

Täältä löytyy juttua naisten väkivaltaisuudesta ja muista rötöstelyistä ihan siltä varalta, ettei kenenkään maailmankuva jämähtäisi turhan mustavalkoiseksi: http://www.vaiettunaiseus.net/

6

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inkkuvaa

      Oot Turo ihan oikeessa, et ei miehet pelkästään ole väkivaltaisia. Täällä vaan on sattunu enemmän naiset kirjottamaan ku miehet. enpä tiedä mistä johtuu...

      • lupelainen

        niin se menee. suurin osa on niin konservatiivisia ettei osaa ajatellakaan että nainen voisi lyödä miestä.
        ja minä olen lyönyt miestä, en tosin parisuhteessa (onneksi).


      • l_kk
        lupelainen kirjoitti:

        niin se menee. suurin osa on niin konservatiivisia ettei osaa ajatellakaan että nainen voisi lyödä miestä.
        ja minä olen lyönyt miestä, en tosin parisuhteessa (onneksi).

        Onko tämä joku lieventävä asianhaara? Mitä merkitystä sillä onko lyönyt parisuhteessa vai ei?

        "en tosin parisuhteessa (onneksi)"


      • lupelainen
        l_kk kirjoitti:

        Onko tämä joku lieventävä asianhaara? Mitä merkitystä sillä onko lyönyt parisuhteessa vai ei?

        "en tosin parisuhteessa (onneksi)"

        ymmärrän kyllä että olen tehnyt väärin, enkä tee niin enään.
        en ole ylpeä siitä että olen joskus jotakuta lyönyt, kadun sitä ja todella paljon.


      • l_kk

        Häpeä, pelko, nöyryytys, julkinen nolaus, pitää kestää kuin mies, "kolaus miehisyyteen" kun sai naiselta turpaan, yleinen väheksyvä asenne naiselta turpaan saaneita miehiä kohtaan, ennakkoluulot: "eihän nainen voi miehelle turpaan antaa", miehet (ja naiset) eivät pidä naisen lyöntiä pahoinpitelynä tai väkivaltana vaikka se sitä on, poliisi "nauraa ulos" ilmoitusta tehtäessä, ei oteta vakavasti, liian syvälle juurtunut oletus naisesta uhrina ja miehestä pahantekijänä -> asetelma kääntyy päälaelleen: miehen syy että nainen löi (saatetaan kysyä että mitä sä teit kun nainen sua löi) -> tekijästä tulee uhri ja uhrista syyllinen omaan pahoinpitelyynsä.


    • Hulluja liikkuu tässä maassa joka korvessa.Ei sillä ole mitään merkitystä kumpi on väkivaltainen.Mies voi olla,että nainen.Ei nykypäivänä kukaan kunnioita toista ja tää on fakta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe