Minkälaisella korolla olette saaneet autolainan pankista?
Autolainan korko
6
8782
Vastaukset
- --------------------
korko op 4.2% 10000€
- julle2
...3,9%, todellinen, 30000€. Eli välillä rahoitusyhtiöiltä saa parempia tarjouksia kuin pankista.
- Vakuuksia
Itse sain 12 kk Euribor 0,6. Eli tällä hetkellä 2,9% ja syksyllä sitten jotain 3,8% - riippuu miten korot liikkuu.
Asiaan vaikuttaa millaiset vakuudet pystyt antamaan. Mulla on velattoman okt:n kiinnitykset vakuutena.- rahoitusyhtiö
Koko lainan ajan
- LainaAuto
Siis tässähän kysyttiin pankkilainasta. Autoliikkeistähän välillä saa hyviä tarjouksia - jopa nolla korolla - kampanja-autoille, mutta ne on kyllä markkinointikikkoja. Ei rahoitusyhtiö lainaa 0, tai edes 2,9% korolla tällä hetkellä - mutta tietenkin jos autoliike todellisuudessa maksaakin koron, myydessään esimerkiksi viimeisä autoja uuden sukupolven tai vuosimallin alta, niin se on sitten eri asia... Ilman rahoitustarjousta voisi tuolloin saadakin paremman tarjouksen varsinaisesta auton hinnasta (=isompi alennus, tai parempi väliraha), jos hommakin rahoituksen itse.
Jos sinulla on asuntolainaa, ja vakuudet riittää, niin ota lisää asuntolainaa vaikkapa remontin verukkeella, niin saat kilpailukykyisen koron, jalisäksi voit vielä vähentää korkomenot verotuksessa:-) - rahoitusyhtiöt!
Tosiasia, että rahoitusyhtiöillä 6,7-11%.
Jotku kamppaniat 4% on sitten myyntihinnassa. Velkasen läävän lisälaina eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154