Invasion - yksi parhaista sarjoista koskaan

Underlay

Todella hyvä amerikkalainen scifisarja INVASION kertoo kahdesta floridalaisperheestä, jotka joutuvat hurrikaanin aikana tapahtuvien selittämättömien tapahtumien keskipisteeseen.

Tämä sarja on Shaun Cassidyn käsikirjoittama, vain yhden tuotantokauden pituinen sarja (22 jaksoa), joka oli alkuun ABC:n yksi katsojaluvuiltaan suurimpia. INVASION menetti kuitenkin katsojalukuja puolessa välissä kautta kun ABC päätti pistää sitä välillä katkoille, näyttäen muita sarjoja INVASIONin tilalla. Sarja sai kuitenkin vielä loppupuolella lähes 10 miljoonan katsojan lukuja, mutta tv-yhtiö päätti kuitenkin pistää sarjan poikki lopullisesti. Nyt netissä riehuukin fanien organisaatio joka vaatii sarjan jatkoa. Yksi huhu on että INVASION siirtyisi Sci-fi-channelille mutta siitä ei ole mitään varmaa tietoa.

Joka tapauksessa, INVASION on loistava yhdistelmä tieteistarinaa, draamaa ja tehokasta jännitystä. Sen tekninen toteutus, näyttelijäkaarti (erityisesti lapsinäyttelijät) ja juoni ovat sarjassaan lähes poikkeuksellisen laadukkaita. Itse asiassa juoni sarjassa on jopa äärimmäisen hyvin onnistuttu toteuttamaan. INVASION ns. koukuttaa, aivan yhtä tehokkaasti kuin huippusuositut sarjat kuten LOST ja BATTLESTAR GALACTICA.

Suosittelen sarjaa kenelle tahansa p2p-verkkoja käyttäville, sekä heille jotka saattavat jossain lähitulevaisuudessa huomata että joku Suomen tv-kanavista pistää sarjan eetteriin...

7

5484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P2P-TV

      Ei todellakaan kuulu samaan kastiin Lostin tai
      Battlestar Galactica kanssa.
      Invasion hetkittäin ihan ok, mutta todella pitkästyttävä ja junnaava eikä jännityksestä ole tietoakaan.
      Vaikkakin kyllä maailmaan mahtuu paljon huonompiakin sarjoja, mutta ei se Invasionia yhtään paremmaksi tee enkä yhtään ihmettele
      miksi sarja lopetettiin.
      Mutta koska scifi sarjoja ei muutenkaan ole mitenkään liikaa niin kyllähän se varmaan kannattaa jokaisen scifin ystävän itse katsoa ja
      muodostaa mielipiteensä sen mukaan.
      Jos haluat jonkin koukuttavan sarjan , niin suosittelen Prison Breakkiä, vaikka ei nyt
      scifi olekkaan.

    • Lomilla

      Aika saippuaa...

    • Invasion Fan

      Todellakin suosittelen tätä sarjaa jokaiselle, uskomaton sarja, latasin vahingossa ekan jakson ja olin heti koukussa.. toivoen ja odottaen sarjalle jatkoa!

      • ainza

        Hei kaikki Invasion fanit toivoisin,että tähän viestiin vastataisiin pian:Jos teistä kukaan tietää mitä sarjassa tällä hetkellä on tapahtumassa niin voisitteko kertoa minulle siis mitä se sarja nyt oikein touhuilee ja mitä Larki:nille oikein tapahtu? ( viimesessä jaksossa)


    • Ainza

      Olen samaa mieltä monien muiden fanien kanalla,että Invasion on yksi monista sarjoista paras ja olen katsonut monia hyviä sarjoja eikä mikään ole voittanu Invasiota ja en edes ymmärrä miksi se lopetettiin,vaikka siinä oli niin paljon katsoja lukuja ja eihän ne Invasion tekiät siitä mitään menettäisi jos sarjaa jatketaisiin ne saisivat siitä vain rahaa ja fanien suurta suosiota jota hyvässä sarjassa tarvitaan ja se löytyy parhaasta Invasion sarjasta!

      • Tom Underlay

        Näyttelijä lahjat tässä porukoilla on NIIN mahtavia että ei voi kun ihailla.

        Ainzalle vastaan että alunperin oli suunnitteilla toinen kausi, missä Daven ja Russelin piti liittoutua Tomia vastaan, koska ne varmaan luuli et Tom tappoi Larkinin. Kuitenki se yhtiö joka julkaisi ei suostunu enempää näyttämää Invasionia, jonka jälkeen sarjaa ei voitu tehdä.


    • jorma4

      Ainut tälläinen "koko sarja" paketti mitä olen katsonut ja jää myös viimeiseksi.
      Oli kyllä kiinnostava joo, mutta kun loppu kesken ihan totaalisesti niin eipä sitten sen enempää kiinnosta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      5004
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      294
      3105
    3. 134
      1807
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      231
      1673
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1233
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1183
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1174
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe