Everwood uusintana!

Heyasd

Kirjoitan, vaikka tänne. onhan tuolla yleinen palstakin. Mutta pitäisi Everwoodillakin oma olla. Sarja tulee arkisin MTV3:lta klo. 18.00.

Kysessä on draamasarja ja kannattaa katsoa. Vielä ehdit mukaan, koska mennyt on vain kolme jaksoa ja ainahan voit mukaan tulla.

1.Jakson tausta!
Vaimonsa kuoleman jälkeen tri Andrew "Andy" Brown vaihtaa uran maailmankuuluna neurokirurgina tilaisuuteen olla parempi isä. Hän muuttaa kahden lapsensa, 9-vuotiaan Delian ja 15-vuotiaan Ephramin, kanssa Everwoodiin Coloradoon. Äkillinen muutos koettelee kovimmin Ephramia. Hän on katkera kaikista vuosista, jotka isä uhrasi uraansa perheensä kustannuksella.

Andya oudoksutaan, kun hän avaa maksuttoman lääkärinvastaanoton Everwoodin asukkaille, mutta pian paikallinen nainen Edna hakee sairaanhoitajan ja vastaanottoapulaisen paikkaa. Ennen tätä kaupungin ainoa lääkäri on ollut Ednan poika tri Harold Abbott. Hän hermostuu kilpailusta ja kieltää lapsiaan, 15-vuotiasta Amya ja 17-vuotiasta Brightia, olemasta tekemisissä Brownien kanssa. Koulubussin kuljettaja Irvin mukaan Everwoodin asukkaiden perinteet muuttuvat hetkessä.

17

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMMMM

      SINÄ TÄÄLLÄKIN

      • Heyasd

        oon Miespuolinen jos kiinnostaa.


      • jjjjjjjj
        Heyasd kirjoitti:

        oon Miespuolinen jos kiinnostaa.

        mitämitä BEJBE??!


      • Heyasd
        jjjjjjjj kirjoitti:

        mitämitä BEJBE??!

        Onx sul BABY sanottavaa Komiat pärjää aina. että niin


      • jjjjjjjj
        Heyasd kirjoitti:

        Onx sul BABY sanottavaa Komiat pärjää aina. että niin

        uulalaa. no jäbä sit :p onks nyt parempi jäbä??????


      • Heyasd
        jjjjjjjj kirjoitti:

        uulalaa. no jäbä sit :p onks nyt parempi jäbä??????

        Kysyn ootko ikinä katsonut kyseistä sarjaa edes jaksoa enempää. suosittelen en muuten olis tässä. Ja ai niin Everything is can do


      • jjjjjjjj
        Heyasd kirjoitti:

        Kysyn ootko ikinä katsonut kyseistä sarjaa edes jaksoa enempää. suosittelen en muuten olis tässä. Ja ai niin Everything is can do

        oon katsonu.. delia on erittäin kiva tyyppi. et satu oleen sille mitn sukua..?


      • Heyasd
        jjjjjjjj kirjoitti:

        oon katsonu.. delia on erittäin kiva tyyppi. et satu oleen sille mitn sukua..?

        oon mie pikkuserkku siistiii


      • jjjjjjjj
        Heyasd kirjoitti:

        oon mie pikkuserkku siistiii

        vautsi ! :o jeejee. pyyrä silt nimmari ja kerro terkkui. joo. ja kyllä sä saat sinne jäädä asumaanki sinne ulkomaille, missä lie "pikkuserkkus" asuu...:p


      • Heyasd
        jjjjjjjj kirjoitti:

        vautsi ! :o jeejee. pyyrä silt nimmari ja kerro terkkui. joo. ja kyllä sä saat sinne jäädä asumaanki sinne ulkomaille, missä lie "pikkuserkkus" asuu...:p

        oishanse ihan hienoa, mutta ei se oikeesti ole vai mitä luulit?


      • :DD.
        Heyasd kirjoitti:

        oishanse ihan hienoa, mutta ei se oikeesti ole vai mitä luulit?

        mikä sota tääl on menos?!? =D=D


      • jjjjjjjj
        :DD. kirjoitti:

        mikä sota tääl on menos?!? =D=D

        siis kyll mä oon nyt tyhmä, ku en tajunnu :o :DD mut ei se mitn..se on mun mielestä ihan okei sarja^^ vaikken joka kerta kattokkaa.


    • jjjjjjjj

      gaad ! :oooo oot vissii innoissas ku everwoodin uusinnat alkaa. on se hyvä juttu että sullakin on unelmia^^ ja nyt yks niistä toteutui. onneaa..oon ilonen puolestas...:)

      • Heyasd

        Joo ei nyt,mutta........ Don't Tell Me


      • jjjjjjjj
        Heyasd kirjoitti:

        Joo ei nyt,mutta........ Don't Tell Me

        No mee ite. ethän sä tänne palstalle kuulu, noide everwood juttujes kans xD haa a. osaat oikeen ton verran enkkua? noiki varmaan katoit sanakirjasta ^^ vai everwoodissako niin sanottiin? JEE. huomen tulloo everwood!!!


      • Heyasd
        jjjjjjjj kirjoitti:

        No mee ite. ethän sä tänne palstalle kuulu, noide everwood juttujes kans xD haa a. osaat oikeen ton verran enkkua? noiki varmaan katoit sanakirjasta ^^ vai everwoodissako niin sanottiin? JEE. huomen tulloo everwood!!!

        Ei tarvittu sanakirjaa ja itsekö olet Englanninkielessä mestari. Whiplash injury
        äskeiseen tarvittiin jo sanakirjaa. Turha sana


      • jjjjjjjj
        jjjjjjjj kirjoitti:

        No mee ite. ethän sä tänne palstalle kuulu, noide everwood juttujes kans xD haa a. osaat oikeen ton verran enkkua? noiki varmaan katoit sanakirjasta ^^ vai everwoodissako niin sanottiin? JEE. huomen tulloo everwood!!!

        no , mähän en ees enkkua puhu vapaa-ajallani. ehkä sit ulkomailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe