Nyt tekisi mieli hieman viisastella asiasta kuin asiasta! Olisko jollain jotain kysymyksiä, jotka kaipaisivat kipeästi vastauksia todelliselta viisastenkiven nielleeltä asiantuntijalta? Vastaan kaikkiin kysymyksiin!!! Minun on nyt pakko saada päteä!!!
Viisastellaanko jostain?
13
705
Vastaukset
- Kun tulet
Viikonloppuna tänne viisastenkerhoon,täällä on tosiviisas keskustelija.Heitän läppää aiheesta jos toisesta.
- BadMyntton
saan eskorttini rokkaamaan! Vaihdoin ihan itse siihen tulpat. Huomenna vaihdan sytytysboxin ja ihan ite!
- Kokopäivänainen
Minulla on ihan perjantainen olo. Se ei ole varsinaisesti syynä siihen, että en tunne tämän palstan olevan viisastelijoiden hallussa. Ehkä päinvastoin.
Jos sinulla on ehdoton pakkomielle vastata jotakin, niin kerropa yksi juttu. Mistä saan hyväpalkkaisen työpaikan tässä armaassa Savonlinnassa? Voin aloittaa maanantaina, en vielä tänään.
Jään odottamaan vastaustasi. Kiitos ja hyvää kesää.- Vastausta
Kuulu,minä vastaan hänen puolestaan.Perjantainen olo selittyy sillä,että odotat innokkaasti k.o.päivää tulevaksi,kun se vihdoin tulee,sinulla on jo Lauantainen olo.Et kuitenkaan itse kuulu näihin "viisatelijoihin" tietosi ei riitä,näihin ehkä joskus pulmallisiinkin aiheisiin.Mitä työpaikka-asiaan tulee,paikallisella mansikanviljelijällä on paikka auki, hakee koemaistajaa tuotteilleen.
- Itsekeskeinen
Vastausta kirjoitti:
Kuulu,minä vastaan hänen puolestaan.Perjantainen olo selittyy sillä,että odotat innokkaasti k.o.päivää tulevaksi,kun se vihdoin tulee,sinulla on jo Lauantainen olo.Et kuitenkaan itse kuulu näihin "viisatelijoihin" tietosi ei riitä,näihin ehkä joskus pulmallisiinkin aiheisiin.Mitä työpaikka-asiaan tulee,paikallisella mansikanviljelijällä on paikka auki, hakee koemaistajaa tuotteilleen.
Miä ku aattelin maistajihen tulevan ihan eri maasta, niin ja kerrääjihen. Mut kiitti yrityksestä piristää ;D
Kivvaa tiistainjatkoo vaan sinnekkin. - Teitille
Itsekeskeinen kirjoitti:
Miä ku aattelin maistajihen tulevan ihan eri maasta, niin ja kerrääjihen. Mut kiitti yrityksestä piristää ;D
Kivvaa tiistainjatkoo vaan sinnekkin.Missä oletkin,nyt on muuten keskiviikko.Kaikkee kivvaa kuiteskii muös sinne.
- BadMyntton
Ryhdy yrittäjäksi. Keksi hyvä liikeidea ja tuote. Tuotteen pitää olla sellainen, jota kaikki tarvitsevat, mutta sitä ei ole vielä keksitty. Keksimällä tuotteen keksit samalla myös sen tarpeen. Sen jälkeen hinnoittelet tuotteen milellään hyvin kalliiksi, niin että se kestää noin 50% hinnanalennuksen. Kohta olet lähes yhtä vauras kuin se mansikanviljeliä!!!
1. Kun käyt iltaisin nukkumaan niin minkä vuoksi äitisi lämmittää sinuille joka ilta lämpimän kaakaokupillisen vaikka molemmat tiedätte varsin hyvin että aamulla herätessäsi sänkysi on(yö)kasteltu upeasti itsesi toimesta?
2. Miksi muutit nimimerkkisi "Temppeliherra" arkiseksi ja yskänpastillilta kuulostavaksi "BadMynttoniksi"? Rupesiko ylähuulesi kenties iskemään allergisia reaktioita tussiviiksiäsi kohtaan vai nolasinko sinun liian pahasti ja kyykähdit ojaan kuin rupisammakko? (Pyydän jälkeenpäin anteeksi kovaa kohtaloasi mutta itsepä aloitit)- Automaattivastaaja
Siksi kun lämmintä kaakaokupillista ei saa jos sitä ei lämmitetä. Juu, oli lämmittäjä kuka tahansa.
- BadMyntton
1. Äitini lämmittää minulle kaakaota, koska minulla on tarve tulla hoivatuksi ja äidillä on tarve tuntea itsensä tärkeäksi! Näin toimimalla meidän molempien tarpeet tyydyttyvät. Onneksi minulla on sängyssä sellainen nesteen pitävä aluslakana ja näin ollen joka aamu tarvitsee vain pestä se, eikä virtsa imeydy itse patjaan.
2. Olen vastannut sinulle tähän kysymykseen jo aiemminkin, muuta koska tiedän, että päässäsi oleva todella pieni muistikapasiteetti on täynnä niin voin toistaa: muutin nimimerkin, koska entinen raiskattiin julmasti jonkun idiootin toimesta. BadMyntton on muunnelma sanasta badmintton, joka tarkoittaa sulkapalloa, jossa olen maailman huippujen joukossa! BadMyntton kirjoitti:
1. Äitini lämmittää minulle kaakaota, koska minulla on tarve tulla hoivatuksi ja äidillä on tarve tuntea itsensä tärkeäksi! Näin toimimalla meidän molempien tarpeet tyydyttyvät. Onneksi minulla on sängyssä sellainen nesteen pitävä aluslakana ja näin ollen joka aamu tarvitsee vain pestä se, eikä virtsa imeydy itse patjaan.
2. Olen vastannut sinulle tähän kysymykseen jo aiemminkin, muuta koska tiedän, että päässäsi oleva todella pieni muistikapasiteetti on täynnä niin voin toistaa: muutin nimimerkin, koska entinen raiskattiin julmasti jonkun idiootin toimesta. BadMyntton on muunnelma sanasta badmintton, joka tarkoittaa sulkapalloa, jossa olen maailman huippujen joukossa!1. Minun täytynee kiittää sinua sillä olet nostanut Patjatalo Oy:n osakkeiden arvoa ja yökastelusi on suorastaan lihottanut rahapussiani useiden kymmenien tuhansien €urojen edestä. Kiitos tussipoju!
2. Muistikapasiteettini uusittiin kaksi viikkoa sitten ja nyt päähäni mahtuu valtava määrä tietoa vaikka olin jo tätä ennenkin suorastaan huippunero.
Kuka viitsi olla niin tuhma että raiskasi tuollaisen pikkupojan nikin? Aijai sentään, kyllä savonsetä on nyt puolestasi hyvin hyvin hyvin vihainen.
Ymmärrän muuten että pelaat sulkkista sillä painavampaa mailaa et jaksa nostaa. Älä nyt kuitenkaan itseäsi liikaa kehu sillä muistathan että hävisit viime kesänä Ahtisaaren Maralle suoraan kaikki erät vaikka Mara oli taas laastaria täynnä eli puolikuntoinen.
- IceCream
..,että montako tuumaa on naisen uuma?
- BadMyntton
näppituntumalla noin 25.5 tuumaa, olettaen, että keskiverto uuma olisi noin 70cm!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574