Hampaani ovat aivan kauhean väriset. Keltaiset, mutta valkoiset läikät. Hammaslääkärit sanovat että niille ei voi tehdä mitään... En voi antaa periksi, sillä en voi hymyillä ja kaikki kysyvät hampaistani. Luulen että olen pienenä saanut jotain lääkettä joka on sitten muuttanut hampaani inhottavan värisiksi...
Itku ei ole kaukana... Haaveilen että joskus saan tarpeeksi rahaa ja voin teettää posliinikuoret hampaisiin. Sitä ennen itken itsekseni ja häpeän... Olen masentunut asian vuoksi.
Miten valkaista?
12
2511
Vastaukset
- mun mielestä
niitä voi ihan hyvin valkasta! jos sulla on sellasii valkosia kohtia, nii nehän pysyy valkosina, mut sit kun sä valkasutat ne hampaas, niin ne keltaset valkastuu ja ne valkoset alueet ei sitten enää erotu, kun kaikki hampaat ovat valkosia. ei ne hammaslääkäritkään kaikkee tiedä. kannattaa mennä suuhygienistille ja kysyy siltä, ne yleensä tietää! tsemppii! :) ja kyllä sä voit ihan hyvin hymyillä, ja haistat niille kysyjille pitkän paskan, omat hampaat ei oo toisten asia.
- sinä voi
tietää että ne valkoiset kohdat pysyy valkoisina,hammaslääkärin heiniä..mulla on aikalailla keltaiset hampaat ja halusin mennä Zoomiin.Suuhygienisti sanoi että vaikka hampaissani on epätasaisuutta ja koloja, sekä värivirheitä, niin valkaisuun voi mennä, mutta hammaslääkäri ei suositellut.
Sanoi että koska lapsena hampaani ovat jollain tavalla vahingoittuneet kehitysvaiheessa (fluori,äidin lääkitys,ken tietää..)ja tilanne on nyt tämä,Zoomissa hampaisiini saattaisi tulla HARMAITA laikkuja.Eli ei muuta kun posliinikuoriin rahaa keräämään..Kiia,Tallinnassa on yli puolet halvempaa kuin Suomessa.Minä ainakin sinne. - Carat
Pientä valaisua kertomaasi. Laikukkaita hampaita voi kyllä valkaista, mutta ongelmana on yleensä se, että myös vaaleat läiskät vaalenevat entisestään ja valkaisun jälkeen hohtavat liidunvalkoisina laikkuina muiden "tasaväristen" hampaiden keskellä. Eli laikut eivät katoa minnekään.
Itselläni on myös kirkkaan valkoisia läiskiä hampaissa (vain etuhampaissa), mutta alan olla jo sinut asian kanssa. Yhden hampaan läiskäongelman poistin sillä, että kiinnitin siihen tähden muotoisen hammankorun, jossa on lasi"timantti" keskellä. Herättää positiivista huomiota pois läiskistä. :)
Hampaiden hoito voi olla halvempaa Tallinnassa, mutta en usko, että pohjoisen Suomen asukeille tulee sen halvemmaksi tehdä kuoret lähikaupungissa kuin Tallinnassa. - Carat
Carat kirjoitti:
Pientä valaisua kertomaasi. Laikukkaita hampaita voi kyllä valkaista, mutta ongelmana on yleensä se, että myös vaaleat läiskät vaalenevat entisestään ja valkaisun jälkeen hohtavat liidunvalkoisina laikkuina muiden "tasaväristen" hampaiden keskellä. Eli laikut eivät katoa minnekään.
Itselläni on myös kirkkaan valkoisia läiskiä hampaissa (vain etuhampaissa), mutta alan olla jo sinut asian kanssa. Yhden hampaan läiskäongelman poistin sillä, että kiinnitin siihen tähden muotoisen hammankorun, jossa on lasi"timantti" keskellä. Herättää positiivista huomiota pois läiskistä. :)
Hampaiden hoito voi olla halvempaa Tallinnassa, mutta en usko, että pohjoisen Suomen asukeille tulee sen halvemmaksi tehdä kuoret lähikaupungissa kuin Tallinnassa.Heheh, siis korjaan , että halvemmaksi tehdä kuoret Tallinnassa kuin lähikaupungissa :)
- on.......
Mulla sama homma, kuulemma joku kasvuhäiriö, johon en kyllä usko, koska tämän vaivan huomasin vasta pari kuukautta sitten. Ja mulla nämä valkoiset laikut on isojen etuhampaiden kärjissä. Voivat kyllä itsestäänkin tuosta vaalentua, mulla kun ei varaa oo mihinkään posliinikuoriin.
Mutta hampaat ei oo kyllä tosiaankaan kaiken itkun vaivaset. Eihän ne jatkuvasti näy ja tottakai kaikki kysyy sun hampaistas jos et hymyile! Sehän osottaa, että piilottelet jotain... uskon että ketään ulkopuolista tuo ei ees haittaa. Kaikki on sun omassa päässäs.- kiiiia
Voi olla että kaikki on omassa päässä, mutta se silti haittaa. Ja kyllä, isot valkoiset laikut ovat juuri etuhampaissa. Alaetuhampaat ovat keltaiset ja niissä on myös pienet laikut. Kai minulla on sitten vain hyvin ruskeankeltainen hammasluusto...
Rahaa pitää vain kerätä, on sitten ainakin yksi säästökohde...
- mullakin
Mulla on luonnostaan kellertävät hampaat, jotka vuosien saatossa ovat vielä edelleen kellastuneet. Samaten minulla on etuhampaissa ja vähän muuallakin vaaleat laikut.
Kävin laservalkaisussa Hesassa ja ainakin toistaiseksi olen ollut siihen tyytyväinen. Mielestäni laikut eivät erotu enää niin häiritsevästi. - wish
olen kuullut jostain, että suolalla pesu valkaisee..mutta ei ole kyllä tullut kokeiltua :/
- tallinna
Tänä vuonna olen käynyt kahdella hammaslääkärillä, molemmilla tosi keltaiset hampaat ja toisella lisäksi valtavat raot hampaiden välissä. Keltahammasluu on kuulemma paljon kestävämpää kuin valkoinen, sen vuoksi kai niillä hampaat pysyneet kunnossa ja ammatti kiinnostanut. Ei nuo kuorilot mahdottomasti maksa Tallinnassa noin 200 euroa kappale ja riittää varmasti että 4 etuhammasta ylälekaasta kuoritetaan. Tallinnassa alkaa varmaan olla ruuhkaa vastaanotoissa, minä puolestaan suunnittelen keraamisten kruunujen laittoa.
- WhiteTeeth
Terveisiin hampaisiin ei kannata laminaatteja/kuoria mennä laitattamaan. Testatkaa enemmin vetyperoxidi valkaisua joka on siis sama aine jolla hammaslääkärit valkaisevat hampaita. Sitä on kotikäyttöön eri vahvuuksina ja hammaslastat tulevat paketin mukana. http://clik.to/valkaisu
- freshmama22
http://valkaisehampaat.blogspot.com/ aika yksinkertaisia ohjeita löytynee tuolta, ps omat hampaat ovat aika valkoiset, kiitokset kirjoittajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275