Renault Megane on valittu vuoden autoksi 2003 Euroopassa. Mazda 6 jäi toiseksi.
Vuoden auto 2003
7
609
Vastaukset
- NN
Tuulipukukansa tulee kauhistumaan lähivuosina ;)
Toyota ym tuulipukansan suosimat valmistajat tulevat tietenkin matkimaan Renaultia muotoilussa ja millä tuulipukukanssa sitten alkaa ajella kun markkinoilta alkaa olla puutetta tylsistä, mitäänsanomattomista autoista (ulkonäköisesti siis), teknisesti tylsiä, mitäänsanomattomia autoja tullaan aina valmistamaan tuulipukukansaa varten.- Paviaani
toi viesti oli asiaa. harmaata tuulipukukansaa on liikaa.. harmaita korollia... yleisvarustetaso on aina GL... ei mitään uutta ja erikoista.
- ...
Paviaani kirjoitti:
toi viesti oli asiaa. harmaata tuulipukukansaa on liikaa.. harmaita korollia... yleisvarustetaso on aina GL... ei mitään uutta ja erikoista.
eläköön erikoinen paviaani!
- juice
jos sitten alkaa olla puutetta tylsistä, mitäänsanomattomista autoista, niin..eikös aikaa myöten ne alunperin erikoisemmat käykin tavanomaisiksi ja taas tuulipukukansa on tyytyväinen ;) on se vaan hyvä, ettei kaikkien tarvitse tyytyä toyotiin ja vastaaviin :)
- RS6power
...ja jos huoltaa säännöllisesti ja ajaa nätisti, niin kyllähän sillä ehkä muutaman vuoden ajaa. Luulisi ainakin..! Voi mahoton, ja rumakin vielä!!
- Anonyymi
nosto
- Anonyymi
tehtiinkö samana vuonna ranskalainen ydinvoimala joka ei toimi vieläkään..tais asioista päättävillä ministereillä olla ranskalainen auto.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294