eivät taaskaan tiedä mitään kun on kyse KANSAINVÄLISISTÄ KISOISTA, eikä mistään lätkän MM-kisoista.
Iltalehdestä:
"Kilpikonnapuolustus ei onneksi yhtä miestä kaipaa. Tärkeämpää on, että hyökkäys onnistuu. Lippin Italia lähtee tekemään ainakin yhtä maalia ja sitten puolustamaan johtoaan."
Toi oli TRAPATTONIN Italia! Nykyinen Italia panostaa hyökkäykseen, kaikki ihmiset jotka seuraavat fudista tietää sen. Mut Suomen media on tietenki taas kerran pari vuotta jäljes.
Suomen toimittajat
7
901
Vastaukset
- tottkai
tämä ei ole mitään uutta kun asuinmaa on SUOMI
tälläkin palstalla vielä hehkutetaan Italian tylsyyttä.itse uskon hyökkäys voittoisaan pelitapaan,johon nyky Italiakin kuuluu.
eri asia on sitten tuleeko niitä maaleja.
Itse laitoin Tonigolin Maalikuninkaaksi juuri muuttuneen pelin johdosta koko joukkue kuhisee tärkeitä nimi-miehiä..- Henry
Tonigoli sama äijä kun Luca Toni. No joka tapauksessa varmaa tietoa on että jos italia pärjää maalikuningas on Toni, tekihän se Italiassa viimekaudella yli 30 maalia.
Henry kirjoitti:
Tonigoli sama äijä kun Luca Toni. No joka tapauksessa varmaa tietoa on että jos italia pärjää maalikuningas on Toni, tekihän se Italiassa viimekaudella yli 30 maalia.
Toivotaan että Tonigol maalailee ahkeraan :)
- huipentuma
Kun pallo menee maaliin tai sen läheisyyteen Tapsa korottaa falsettiin.
- niku
on kuinka kirjoitetaan. Fudis on mitätön laji Suomessa joten sen mukaan mennään.
- Seískan ex toimittaja
haisee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683