HYVÄÄ KESÄÄ

mohna

kaikille tasapuolisesti... Sukupuoleen, ikään, näköön, kokoon, väriin ja rotuun katsomatta...=))))

Tänään viimeinen duunipäivä ja sitten kesälaitumille. Alkais noi ilmatkin lämpenemään sopivasti. Ei sillä väliä vaikka tulis puolialastomia ämmiä taivaan täydeltä... Loma on lomaa...=))))

Vietetään tässä puolikesää siestaa ja sitten puolikesää ollaan naimisissa työnantajan kanssa. Jotenka jää vähäinenkin pyöriminen täällä minimaaliseksi...=))))

Pitemmittä puheitta... muistakaa latailla akkujanne ja nauttia "ah" niin mukavasta Suomen suvesta...=))))

29

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolho

Oikein hyvää kesälomaa sulle *halittaa* :o))
      Hyvällä aikaa lomas alotatkin ko lupasivat helteitä ensviikoksi :o)) Lepäilehän oikein kunnolla niin jaksat tehä töitä "baarissa" :o))) niin ja siinä palkallisessaki työssäs :o)) ♪♪♪♥

• meriv

sinulle *hymyilee*

Niin se porukka vähenee kesäksi..ei mahda mitään *hymyilee*

Minä vielä silloin tällöin pyörähdän täällä tarkistamassa baarin nurkat ja kanniskelemassa hämähäkit pihalle.

Loma alkaa kunhan uusi elämä ilmoittelee haluavansa tulla kurkkimaan miltä maailma näyttää.

Vaan näkyillään suurimmissa mutkissa*hymyilee*

Toiveistasi huolimatta ne on ämmiä äkeet seljässä..

• Loistava.polku

Mulla vielä parisen viikkoa kitumista.... mutta yritetään kaikki palailla lomilta ihan uusin voimin - ja ennen kaikkea uusin kokemuksin.

• Mysteriet

Aurinkoista lomaa Sinulle! Lataahan kunnolla akut täyteen... [_]?

• MysNa

sun hieno vika merkkiyhdistelmä niinku tarkottaa?

• Mysteriet
        MysNa kirjoitti:

sun hieno vika merkkiyhdistelmä niinku tarkottaa?

Määkin halusin kun kaikilla muillakin on... sellainen "oma" hymiö ;D
        Kehittelin sitä eilen ja jotenkin jumiuduin tuohon - se muistuttaa sitä Aku Ankassa seikkailevaa esihistoriallista hahmoa "Unaa", vaikka sillä taitaa olla luu letissä vai oliko se nenässä, en muista tarkkaan - mutta jokatapauksessa se on mun lempparihahmoja siinä sarjiksessa... ;D

Ääääh, meni turhan vaikeeksi selitys... Nuoli hiusten läpi - tykkään siitä ↨;D
        So who was Wilhelm Tell?

• MysNa
        Mysteriet kirjoitti:

Määkin halusin kun kaikilla muillakin on... sellainen "oma" hymiö ;D
        Kehittelin sitä eilen ja jotenkin jumiuduin tuohon - se muistuttaa sitä Aku Ankassa seikkailevaa esihistoriallista hahmoa "Unaa", vaikka sillä taitaa olla luu letissä vai oliko se nenässä, en muista tarkkaan - mutta jokatapauksessa se on mun lempparihahmoja siinä sarjiksessa... ;D

Ääääh, meni turhan vaikeeksi selitys... Nuoli hiusten läpi - tykkään siitä ↨;D
        So who was Wilhelm Tell?

vai sellaisesta on kyse ;D

Hienohan se on ja jotenkin sun "näkönen" :))
        Ei ole esim. vaikee kuvitella että kietaiset hiuksesi sellaisella luulla nutturaksi ;)

• myös itsellesi..nauti nauti ja nauti...
      älä unohda myöskään " neste " tankausta..:))

• Loistava.polku

Heh... hyvä kun muistutit.... Elimistön kuivuminen on kesähelteillä jatkuva uhka ja siksi nestetankkauksen tulee olla runsasta ja säännöllistä.

Iän karttuessa vaara on yhä suurempi.

Kadunvarsien nestetankkausterassit tulisikin varustaa näkyvin punaisin ristein, jotta hädänalainen löytää nopeasti avun.

• meriv

*hymyilee*

Tänään tarkistamaan se uusi Galaxy-alus ja samalla laittamaan jalalla koreasti.

Toivottavasti tulee hieno ilma istuskella kansibaarissa.

Siis ei toki muuta kuin nauttimassa meri-ilmasta ja ehkä siemailemassa mansikkajuomaa.

• meriv kirjoitti:

*hymyilee*

Tänään tarkistamaan se uusi Galaxy-alus ja samalla laittamaan jalalla koreasti.

Toivottavasti tulee hieno ilma istuskella kansibaarissa.

Siis ei toki muuta kuin nauttimassa meri-ilmasta ja ehkä siemailemassa mansikkajuomaa.

kyllä tuosta aluksen nimestä mieleen avaruusmatka..onneksi et sentään niin pitkälle lähde..:))
        siispä toivottelen täältä nurkasta oikein hyvää matkaa..muista tulla terveenä takas...
        mitähän tässä nyt pyytäis matka tuomisia sulta..joo daigirin..kiitos..:))

• Loistava.polku kirjoitti:

Heh... hyvä kun muistutit.... Elimistön kuivuminen on kesähelteillä jatkuva uhka ja siksi nestetankkauksen tulee olla runsasta ja säännöllistä.

Iän karttuessa vaara on yhä suurempi.

Kadunvarsien nestetankkausterassit tulisikin varustaa näkyvin punaisin ristein, jotta hädänalainen löytää nopeasti avun.

ja viellä mainos " tule meille tänään, et kuivu "..:))
        hei luin jostain että sanoit olleesi innokas sättääjä joskus..no mäkin..ollaanko joskus juteltu " nopeena "...:))

• meriv
        hai kirjoitti:

kyllä tuosta aluksen nimestä mieleen avaruusmatka..onneksi et sentään niin pitkälle lähde..:))
        siispä toivottelen täältä nurkasta oikein hyvää matkaa..muista tulla terveenä takas...
        mitähän tässä nyt pyytäis matka tuomisia sulta..joo daigirin..kiitos..:))

taidan tuoda daiquirit sisuksissani.

En minä sinne avaruuteen viitsi kuitenkaan..siellä menee tukka sekaisin ja kenkien korot vinksalleen.

Ai niin..niinhän ne tuppaa menemään laivallakin.

• Loistava.polku
        hai kirjoitti:

ja viellä mainos " tule meille tänään, et kuivu "..:))
        hei luin jostain että sanoit olleesi innokas sättääjä joskus..no mäkin..ollaanko joskus juteltu " nopeena "...:))

Todennäköisesti ollaankin.

Sätissä vaan on niin nopeaa, muuttuvaa ja ohimenevää se meno - mukanapysyminen vaatii jatkuvaa päivystystä eikä sellaiseen oikein riitä intressit.

Näissä keskustelupalstoissa on se hyvä puoli, että kommenttinsa voi heittää sekaan juuri silloin kun itselle sopii. Nyt kun nämäkin ovat sätin imussa vähän elävämpiä kuin silloin joskus.

Todennäköisesti ollaankin.

Sätissä vaan on niin nopeaa, muuttuvaa ja ohimenevää se meno - mukanapysyminen vaatii jatkuvaa päivystystä eikä sellaiseen oikein riitä intressit.

Näissä keskustelupalstoissa on se hyvä puoli, että kommenttinsa voi heittää sekaan juuri silloin kun itselle sopii. Nyt kun nämäkin ovat sätin imussa vähän elävämpiä kuin silloin joskus.

tässä iässä jo vähempi reuhaaminen riittää...:))..itestäni puhun....
        joo olen kuullut että ilmapiiri sätissä jotenkin muuttunut...

• Loistava.polku
        hai kirjoitti:

tässä iässä jo vähempi reuhaaminen riittää...:))..itestäni puhun....
        joo olen kuullut että ilmapiiri sätissä jotenkin muuttunut...

- kun seuraa tätä täälläkin käytävää keskustelua asian laitamilta.

Aika hupaisaa ja erikoista.... kummallista minun mielestäni.

- kun seuraa tätä täälläkin käytävää keskustelua asian laitamilta.

Aika hupaisaa ja erikoista.... kummallista minun mielestäni.

saman havainnon....äänen sävyt koventuneet täälläkin valitettavasti...toivottavasti vaan kesän odotuksen piikkiin menevää...

• MysNa

sulle ja Mirrille :)

Nauttikaa Suomen suvesta ja toisistanne!

Ai, niin - en oo vielä ehtiny kommentoida mitään tonne kesämusaketjuuni... kiirettä pitää, perskuta!

Mutta mitä sinä tällä tarkoitit??:
      "Kaikki käy, kunhan ei suonikohjut tartu...=))))"

• tiijä...=))))
        Liikaa humppaa, jenkkaa, valssii....jne saman tason sointuja saa suonikohjut tarttumaan...=))))

• Sinullekkin!
      Suomen suvi on alkuun kolea mutta vähän luminen, sanoi pappa aikoinaan ja nyt tekee mieli yhtyä hänen ajatukseensa...
      Kyllä se aurinko paistaa vielä! Nautitaan edes lomapäivistä vaikka vähän pilvistä olisikin :)

• Voi ku alkaiski jo loma...mut vasta heinäkuussa..:(
      Mutta nauti sinä lomastasi..:)

• Laahustava

Kesää ja muista löhöillä oikein kunnolla sekä syödä paljon grillimakkaraa.Talvella sitten on aikaa sulatella pois liiat kilot

• Ja kiitos samoin itsellesikin ;)
      Luettelemiisi tietty katsomatta ;D

Mulla olis vielä reilu viikko, ennen kun pääsen lomalaitumelle eli mökille lähtemään ;)
      Mutta, kait nuo ilmatkin on jo siihen mennessä helteisiksi muuttuneet. Ainut on vaan se, että sais kyllä ennen sitä sataa seurakseni yhden puolialastoman tai täysissä pukeissa olevan, koska lähteehän ne vatteet helteellä muutenkin pois ;D

Mutta hyvää kesää kuitenkin ;))

Kävi itselleni miten tahansa tuon sateen kanssa ;D

• Sydämenilo

Hyvää kesää myös sinulle, Mohna, kuten myös kaikille muille palstan lukijoille! Nautitaan auringosta, lämmöstä ja valoisista kesäilloista!

"Suomen suvi on kaunis. Mutta lyhyt."

• tuffe

yhtä tasapuolisesti :) Mukavaa kun kesä on alkanut, ja talveen on enää 6 kuukautta :))

Meinaatko tosiaan että lomailisit jos sataisi puolialastomia? Pojulla kuntolomaa mielessä ;)) Muista se tankkaus...

• sinulle!
      Eräällä tässä onkin noin kaksi kuukautta 'enää'
      aikaa lomaan..
      Siitä sitä pitää yrittää repiä ;))

• TIIKERI62

kuuma, pitkästä aikaa joudun pitämään loman.

mutta silti toivotan hyvää lomaa sinullekin.

• vastauksistanne...=)))
      Kyllä lämmitti lukea niitä, vaikkakin näin muutaman päivän jälkijunassa niitä selailenkin...=))))
      Lupaan pitää nestetasapainon kondiksessa...=))))

• Jellona46

pikaisesti kävin täällä tänään -
        oikein hyvää kesää sinullekin, Mohna!
        Nestetasapaino hoidetaan, tottakai :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6604
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4492
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3168
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1359
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1283
    Aihe