Kummat on mielestäsi parempia, vanhat vai uudet Salkkarit? Ennen ajattelin että Salkkarit on nykyään mennyt huonoiksi ja niinhän ne osittain onkin mut kyllä nää vanhat jaksot on sikatylsiä. Ei jaksa haukottelematta katsoa.
Vanhat vai uudet parempia?
16
1076
Vastaukset
- Medina1
Nuo vanhat jaksot on taas parempia:) Silja, Kari, Aki aikaa...:)
- miisu-maasu
Must kai vanhat,mut on uudetki kivoi :)
- juuri niin
Tässä vaiheessa ne alkaa juuri mennä tylsiksi, kun Miia, Saku, Kalle, Silja, Aki & Make alkaa häipyä pikkuhiljaa kuvioista/ovat häipyneet jo ja niitä yritetään paikata tylsillä Korhosen kaksosilla, Kentsulla ja muilla.
Suunnilleen niillä paikkeilla koko sarjan olisi saanut vaikka lopettaa. - semmonen77777
Sä ooot semonen kyselijä..mut kuitenkin kummatkin ihan hyvii
- WANHAT
WAWANHAT
- uudet
uudet
- vanhat ja vanhaaaaat
vanhat vahhois on parempii henkilöitä esim. aki,alex,miia,aamu,ken ja katja
- capsii
vanhat ja vanhaaaaat kirjoitti:
vanhat vahhois on parempii henkilöitä esim. aki,alex,miia,aamu,ken ja katja
vanhoissa ne osas vielä näytellä jne. ja oli kaikki parhaat tyypit (aki,kari jne.)
uusissa on enää pari vanhaa tyyppiä (VOI VITTU KU SE ULLA LÄHTEE)
ja suurin osa uusissa on niin teennäisiä ja niissä yritetään vaa tehä vaikutus suomen nuoriin.
vanhoissa jukka on kyllä niin älyttömän tylsä hahmo
- vipa
Kyllä vanhat jaksot ovat parempia kuin nämä uudet.
Näyttelijät ja roolihenkilöt olivat parempia. Juonikuviot olivat jännempiä. - Emppu86
parempia. Ja toki siihen vaikuttaa se, että kun nää vanhat on jo aiemmin katsonut, niin ei nää voi tuntua enää samalta kuin silloin vuosia sitten. Toisaalta vanhoissa jaksoissa on joitakin parempia näyttelijöitä, kuin uusissa. Uusissa on tosi ärsyttäviä Ami, Jenni, Taneli, Irma...
- oo parempii!!!!
Vanhat! Paaaaljon parempia!
- Anonyymi
Vanhat on parempia mut tykkään myös uusista :)(:
- Anonyymi
Vanhat. Kuolleet hahmot pysyi kuolleena
Eivätkä yht'äkkiä ole elossa
- Anonyymi
Eero oli kiva,puhu hassusti
- Anonyymi
Vanhat.
- Anonyymi
Ehdottomasti vanhat parempia. Uudet juonet on pilannut lopullisesti koko sarjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579