Skipin tuotteet

onko hyviä

Onkos tietoa noista Skipin tuotteista onko laatutavaraa. Lähinnä ajattelin noita vitamiini valmisteita.

30

7322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotteet

      Ne on todella laadukkaita! Suosittelen! Markkinointi on ollut vähän vaisua mutta itse olen kyllä tyytyväinen.

      • Laaduntarkkailija

        Mitenkä se todellinen laadukkuus ilmenee, esimerkiksi vitamiinivalmisteissa, joita alkuperäinen kysyjä tarkoitti?


    • skippaaja

      jos tuotteen nimi on skip niin eikös se jo kerro kaiken oleellisen?

      • kääntäjä

        eli Skip= ohita/hyppää yli/jätä väliin.


      • tiedän
        kääntäjä kirjoitti:

        eli Skip= ohita/hyppää yli/jätä väliin.

        Skip tarkoittaa: Svenska kraft idrotts products tai jotenkii sinnepäin...luin 80-luvun ATlas lehdestä. Voi olla et kirjoitin väärin mutta suomeksi. Ruotsalainen voima urheilu tuote.


    • tyuiklojkl

      Vastaukset olivat mitä parhaimmat ja ei ota sitten Örkkikään selvää teidän vastauksista.
      Näyttääkin että täällä suurin osa on itse kauppiaita jotka kilpailevat keskenään....SÄÄLITTÄVÄÄ

      • r0hmu

        mega pak/force on omasta mielestäni paras vitamiinivalmiste.
        Mega force on helppo heittää esim palkkariin tai välipaladrinkkiin. Maku on 'aito'vitamiini, eli ei monelle mieluinen.
        Mega pakkia suosittelen 'herkkeperseille', ei välttämättä force uppoa. Käteva annospussi, kaikki vitamiinit kätevässä annospussissa.
        Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)

        Palautusjuomana top fuel on paras kokeilemani.
        Sis mm. ruuansulatusentsyymejä, mineraaleja, makuna loistava. sopii todella hyvin laktoosi-intoleraatikolle.


        Sanoin vaa rehellisen mielipiteeni asiaan, en tullut puffaamaan tuotteita.

        ~r0hmu~


      • Niinpä tietysti
        r0hmu kirjoitti:

        mega pak/force on omasta mielestäni paras vitamiinivalmiste.
        Mega force on helppo heittää esim palkkariin tai välipaladrinkkiin. Maku on 'aito'vitamiini, eli ei monelle mieluinen.
        Mega pakkia suosittelen 'herkkeperseille', ei välttämättä force uppoa. Käteva annospussi, kaikki vitamiinit kätevässä annospussissa.
        Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)

        Palautusjuomana top fuel on paras kokeilemani.
        Sis mm. ruuansulatusentsyymejä, mineraaleja, makuna loistava. sopii todella hyvin laktoosi-intoleraatikolle.


        Sanoin vaa rehellisen mielipiteeni asiaan, en tullut puffaamaan tuotteita.

        ~r0hmu~

        "Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)"

        H0h h0ijakkaa. Tämän johdosta se ylittääkin kaikki laatukriteerit. Käyppä ostaa kalkkitabletteja ja syötä sille mummolle ja sano et ne parantaa oloa ja piristää, ni kahden viikon päästä mä olen ihan varma, että se sanoo samalla tavalla.

        Tää on kyllä jo pohjanoteeraus. Mummoni olo parani. Riittävästi jo naurettu noille "yksi kaverini oli puolikuolleena treenien jälkeen, mut annoin sille lisäravinnetta X, niin se olis voinu vaikka painia karhun kanssa sen jälkeen" -juttuja tai "yksi kaveri teki 3 kuukauden jälkeen Venice Beachin entisellä smithillä kyykkyä isommilla painoilla kuin kukaan Venicellä ikinä". Mut tää mummo juttu oli jo jotain! Mitenkä, tekisiköhän se mummo siinä pec-decissä täydellä pakalla sarjaa?

        Ei sillä, ettenkö uskoisi noita juttuja, mutta ne on vaan niin hauskasti kirjoitettu. ;-)


      • puffi.
        r0hmu kirjoitti:

        mega pak/force on omasta mielestäni paras vitamiinivalmiste.
        Mega force on helppo heittää esim palkkariin tai välipaladrinkkiin. Maku on 'aito'vitamiini, eli ei monelle mieluinen.
        Mega pakkia suosittelen 'herkkeperseille', ei välttämättä force uppoa. Käteva annospussi, kaikki vitamiinit kätevässä annospussissa.
        Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)

        Palautusjuomana top fuel on paras kokeilemani.
        Sis mm. ruuansulatusentsyymejä, mineraaleja, makuna loistava. sopii todella hyvin laktoosi-intoleraatikolle.


        Sanoin vaa rehellisen mielipiteeni asiaan, en tullut puffaamaan tuotteita.

        ~r0hmu~

        Eikös tää rohmu ollut jossain kytköksissä tähän Skippiin? Etkö sä rohmu puffannut ufs forumillakin ennenkuin tuli sanomista...?


      • pufferi
        puffi. kirjoitti:

        Eikös tää rohmu ollut jossain kytköksissä tähän Skippiin? Etkö sä rohmu puffannut ufs forumillakin ennenkuin tuli sanomista...?

        miksei muuten viperin puffaamisesta tule sanomista? eikös tuolla forumilla saanut olla vapaa keskustelu? onko viper ainoa joka saa puffata?


      • r0hmu
        Niinpä tietysti kirjoitti:

        "Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)"

        H0h h0ijakkaa. Tämän johdosta se ylittääkin kaikki laatukriteerit. Käyppä ostaa kalkkitabletteja ja syötä sille mummolle ja sano et ne parantaa oloa ja piristää, ni kahden viikon päästä mä olen ihan varma, että se sanoo samalla tavalla.

        Tää on kyllä jo pohjanoteeraus. Mummoni olo parani. Riittävästi jo naurettu noille "yksi kaverini oli puolikuolleena treenien jälkeen, mut annoin sille lisäravinnetta X, niin se olis voinu vaikka painia karhun kanssa sen jälkeen" -juttuja tai "yksi kaveri teki 3 kuukauden jälkeen Venice Beachin entisellä smithillä kyykkyä isommilla painoilla kuin kukaan Venicellä ikinä". Mut tää mummo juttu oli jo jotain! Mitenkä, tekisiköhän se mummo siinä pec-decissä täydellä pakalla sarjaa?

        Ei sillä, ettenkö uskoisi noita juttuja, mutta ne on vaan niin hauskasti kirjoitettu. ;-)

        kokeiltaa itte nii huomaatte.
        ihan vitun sama mitä mä tänne perustelen, koska se ei teidän mielipidettä muuta ollenkaa..


      • r0hmu.
        r0hmu kirjoitti:

        kokeiltaa itte nii huomaatte.
        ihan vitun sama mitä mä tänne perustelen, koska se ei teidän mielipidettä muuta ollenkaa..

        ufs jyrää, ime skippiäsi r0hmu


      • Niinpä tietysti
        r0hmu kirjoitti:

        kokeiltaa itte nii huomaatte.
        ihan vitun sama mitä mä tänne perustelen, koska se ei teidän mielipidettä muuta ollenkaa..

        Muuttaa muuttaa, jos se mummo tekee sillä pec-decillä täydellä pakalla sarjaa.

        Kun se on noin hyvä, niin siitä on varmasti olemassa ihan kunnon näyttöä sen laadusta ja toimivuudesta.

        Varmaan löytyy tällaiset kuin eri komponenttien vaihteluvälit, ja näitähän voisi vaikka verrat apteekeissa myytäviin vastaaviin tuotteisiin.

        Tietenkin myös löytyy roheiineista toimivuustestit, että mitenkä se on toiminut paremmin kuin muiden valmistajien vastaavat tuotteet.

        SOri, mut en vaan usko noihin "mun mielestä tää toimii" juttuihin. Niitä on voorumit pullollaan. Joten jotain näyttöä olisi mukava saada?


      • tänne.
        pufferi kirjoitti:

        miksei muuten viperin puffaamisesta tule sanomista? eikös tuolla forumilla saanut olla vapaa keskustelu? onko viper ainoa joka saa puffata?

        Ei Viper sentään tuollaista paskaa heitä 70-vuotiasta mummoista...Vaipper heittää vain faktaa lisäravinteista! Esim. hintoja ja sisältöjä.


      • question?
        tänne. kirjoitti:

        Ei Viper sentään tuollaista paskaa heitä 70-vuotiasta mummoista...Vaipper heittää vain faktaa lisäravinteista! Esim. hintoja ja sisältöjä.

        kuka muuten on viper(salirotta, player jne.)
        väittää olevansa tavallinen kuluttaja, mutta kerran ufs forumilla teksti oli ufs infolla hetken aikaa ja perästä tuli sama teksti viperin tekemänä. lipsahtiko se vahingossa infolta? käyttävätkö ne toista nimimerkkiä siihen likaiseen työhön?


      • ssssssssssssssssssssssssss
        question? kirjoitti:

        kuka muuten on viper(salirotta, player jne.)
        väittää olevansa tavallinen kuluttaja, mutta kerran ufs forumilla teksti oli ufs infolla hetken aikaa ja perästä tuli sama teksti viperin tekemänä. lipsahtiko se vahingossa infolta? käyttävätkö ne toista nimimerkkiä siihen likaiseen työhön?

        no johan vitsin murjasit.painu takasin punaselle.


      • dfvfdvfdvfdvfd
        ssssssssssssssssssssssssss kirjoitti:

        no johan vitsin murjasit.painu takasin punaselle.

        se kalikka kalahtaa ja niin edespäin ;)

        vai mitä petr...eikun viper ;)


      • Anonyymi
        Niinpä tietysti kirjoitti:

        "Esim. oma mummoni Huomasi olon parantuneen mega pakin aloittamisen jälkeen. ( 70v)"

        H0h h0ijakkaa. Tämän johdosta se ylittääkin kaikki laatukriteerit. Käyppä ostaa kalkkitabletteja ja syötä sille mummolle ja sano et ne parantaa oloa ja piristää, ni kahden viikon päästä mä olen ihan varma, että se sanoo samalla tavalla.

        Tää on kyllä jo pohjanoteeraus. Mummoni olo parani. Riittävästi jo naurettu noille "yksi kaverini oli puolikuolleena treenien jälkeen, mut annoin sille lisäravinnetta X, niin se olis voinu vaikka painia karhun kanssa sen jälkeen" -juttuja tai "yksi kaveri teki 3 kuukauden jälkeen Venice Beachin entisellä smithillä kyykkyä isommilla painoilla kuin kukaan Venicellä ikinä". Mut tää mummo juttu oli jo jotain! Mitenkä, tekisiköhän se mummo siinä pec-decissä täydellä pakalla sarjaa?

        Ei sillä, ettenkö uskoisi noita juttuja, mutta ne on vaan niin hauskasti kirjoitettu. ;-)

        Äitini olo on myös virkeämpi. Ikää nyt 70 vuotta.


    • ?????????????????????????

      minkä maalaista valmistetta toi Skipi myy.
      Eikös toi ennen ainakin ollut ruotsalainen yhtiö?

      • laiheliini

        Onhan se edelleen, ollut markkinoilla jo yli 30v.
        Onhan niitä tullut testattua ja ihan hyvin on toimineet.


      • kukkukeppi
        laiheliini kirjoitti:

        Onhan se edelleen, ollut markkinoilla jo yli 30v.
        Onhan niitä tullut testattua ja ihan hyvin on toimineet.

        mitenkä se toimiminen on sulla esiintynyt?


    • suoraanvalm

      Eikös noita Skipin tuotteita saa suoraan ruotsistakin tilaamalla ja vielä halvemmalla!!
      Laittakaa tänne osoite, niin tilataan sieltä ja saadaan välikäsi pois.

      • r0hmu

        ruotsista tilaamalla ei saa halvemalla. laskeskelin että pikkusen kalliimaaksi tulee kun lasketaan postikulut yms.
        Suht tod näk ne ruotsista ohjaa voimapuotiin. se on maahantuoja suomessa, miksi ei osta suoraa sieltä?


    • asiakas

      Suosittelen. Parempia vitkuja ei suomesta saa. Pysyy allergiat kurissa ja energisempi olo. SE täytyy itse kokea ei sitä voi sen paremmin selittää.

    • rtyuiop

      Miksi multimineraalin pitäisi ottaa aamiaisen yhteydessä?
      Mitä eroa sillä muka on jos ottaa sen vasta päivällä tai illalla?

      • samaaa

        Ei taida kukaan tietää. Tietäisköhän ne edes siellä Skipillä?
        Jos joku nyt kertoo ton asian, niin lupaan että ostan sitä valmistetta:))


    • kokeilemaan

      Kokeile ihmeessä niin tiedät. Tuskin enää vaihdat merkkiä sen jälkeen...

    • Anonyymi

      Googlehaku suomen paras vitamiini. Ensimmäisenä vastaan tulee Skip mega force eikä taida olla edes maksettu nosto. Vuodesta toiseen näyttää tuote pitävän pintansa kun sitä niin monessa paikassa kehutaan.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.suomenparasvitamiini.fi

        Tuota sivua varmaan tarkoitat.
        Skip on tehokkaampaa kuin roina.

        Onhan noi vähän vaatimattomat sivut mutta vaikuttaa sikäli rehellisiltä kuin muitakin merkkejä kehutaan kuin vain Skippiä.
        "Laadustaan tunnetut merkit, kuten esim. La Muscle, Skip, Solgar, Twinlab, pyrkivät tuotteissaan Pharmaceutical grade laatuun, ja siksi ovat saaneet erittäin hyvän maineen terveys/lisäravinnealalla."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe