Rannalla Shannonin kanssa

Iggu

Kun Sayid vei Shannonin "ulos syömään" sinne rannalle viime torstain jaksossa, niin oliko siellä huovan päällä oikein astiat?
Jos oli, mistä se niitä astoita olis saanu.
Vähänkö huvittavaa, miten tosi romanttisesti Sayid käyttäytyi...

19

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astioita löytyy

      Jossei sitten muualta niin ekasta luokasta.

    • niiden

      kahden juttu on jotenkin laimea. Ei herätä mitään tunteita tai kiinnostusta minussa. O_O Ei ole lempiparini, jotenkin ne ei sovi yhteen. (Ei niiden säätö kyllä haittaakkaan..) No tämä ei kyllä niihin astioihin liity..XD Kyllä kai se niitä jostain on voinu pölliä!

      • joo!

        Piti vielä sanoa, että Boone ois ollu Shannonille parempi!


      • Tietäjä84
        joo! kirjoitti:

        Piti vielä sanoa, että Boone ois ollu Shannonille parempi!

        ...pysy KAUKANA musta!!!


        Ja mitä Shannoniin ja Sayidiin ...ihan OK pari mun mielest ...harmi vaan yks juttu :'( ...


        Ja mitä lautasiin ...selitetty jo...


      • olen
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...pysy KAUKANA musta!!!


        Ja mitä Shannoniin ja Sayidiin ...ihan OK pari mun mielest ...harmi vaan yks juttu :'( ...


        Ja mitä lautasiin ...selitetty jo...

        minä sukurusakko!?XD (aika hyvä) Ne olis silti ollu parempia!;D


      • Iggu
        olen kirjoitti:

        minä sukurusakko!?XD (aika hyvä) Ne olis silti ollu parempia!;D

        Minunkaan mielestäni Shannon ja Sayid ei sovi yhteen.
        Eivät kait Boone ja Shannon olleet oikeita sisaruksia. Eikös heidän vanhempansa vaan menneet naimisiin? Siis Shannonin äiti oli ennen jonkun muun kanssa aviossa ja meni sitten Boonen isin kanssa naimisiin.
        Näin olen ymmärtänyt. Lienenkö sitten senkin ymmärtänyt väärin?


      • ymmärsit!
        Iggu kirjoitti:

        Minunkaan mielestäni Shannon ja Sayid ei sovi yhteen.
        Eivät kait Boone ja Shannon olleet oikeita sisaruksia. Eikös heidän vanhempansa vaan menneet naimisiin? Siis Shannonin äiti oli ennen jonkun muun kanssa aviossa ja meni sitten Boonen isin kanssa naimisiin.
        Näin olen ymmärtänyt. Lienenkö sitten senkin ymmärtänyt väärin?

        Siksi en olekkaan sukurusakko.


      • Tietäjä84
        ymmärsit! kirjoitti:

        Siksi en olekkaan sukurusakko.

        ...puol YÖK!!! Ja khyl ne sopii ...odottakaa ku suhde etenee ;) ...


    • boone&shannon

      Ian (Boone) ja Maggie (Shannon) seurustelevat. Ainakin heidät on nähty suutelevan ja pitävän toisia kädestä.

      • no...

        nii on..


      • Tietäjä84
        no... kirjoitti:

        nii on..

        ... =D !!!


      • Iggu
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ... =D !!!

        Yök? Mikä nyt mättää?


      • Tietäjä84
        Iggu kirjoitti:

        Yök? Mikä nyt mättää?

        ...sepä hyvinkin!!!


      • miämiämiä
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...sepä hyvinkin!!!

        siinä se juju varmaan piileekin ettei shannon ja sayid ole niin tyypillinen, toisilleen sopiva pari...miettii niiden molempien menneisyyksiäkin...musta iha hyvä juttu.boone on sitäpaitsi dööd ni ei aljo auta vaikka kuinka sopisivat yhteen.meneehän se shannonkin jossain vaiheessa...mitenköhän sayid siitä tokenee!?!!?


      • jupedijuu
        miämiämiä kirjoitti:

        siinä se juju varmaan piileekin ettei shannon ja sayid ole niin tyypillinen, toisilleen sopiva pari...miettii niiden molempien menneisyyksiäkin...musta iha hyvä juttu.boone on sitäpaitsi dööd ni ei aljo auta vaikka kuinka sopisivat yhteen.meneehän se shannonkin jossain vaiheessa...mitenköhän sayid siitä tokenee!?!!?

        mil kaudel Shannon kuolee?onko se kolmas???


      • Tietäjä84
        jupedijuu kirjoitti:

        mil kaudel Shannon kuolee?onko se kolmas???

        ...voi tommosen tietää?!?!? ...no varmaan kuulit sen joltain kakaralta ...kysy silt uudestaan ;) !!!


        Joo mutta ihmeen hyvin khyl Sayid toipui Shannonin kuolemast :/ ...melkein liiankin hyvin...


      • ......
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...voi tommosen tietää?!?!? ...no varmaan kuulit sen joltain kakaralta ...kysy silt uudestaan ;) !!!


        Joo mutta ihmeen hyvin khyl Sayid toipui Shannonin kuolemast :/ ...melkein liiankin hyvin...

        jaa että kuka on pihal?


      • Tietäjä84
        ...... kirjoitti:

        jaa että kuka on pihal?

        ...NO OLIS!!!


    • Uninen2

      Sayid ehkä hiljeni mut ei se kyllä sen kuolemasta toipunu kovinkaa äkkiä. Shannon kuolee kakkoskauden alussa kutakuinki, kolmoskautta ei oo ees viellä näytetty missään. Astioista en tiiä, aika terävä huomio sinänsä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe