Näin demarina sanoisin,

että..

on se helppoa seurata vierestä, kun Kokoomus ja Keskusta yrittävät peitota toisiaan vaalien lähestyessä.

12

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka miten yrittäisi

      ei tule mieleen sdp:n puoluesihteerin nimi, eikä kokoomuksesta. Ootteko jotenkin pihalla kaikesta?

      • kun jatkuvasti kyselet

        Maarit Feldt-Ranta



        Kysy taas kohta uudelleen, kyllä minä vastaan, jahka joudan


      • ei se mulle kuulu
        kun jatkuvasti kyselet kirjoitti:

        Maarit Feldt-Ranta



        Kysy taas kohta uudelleen, kyllä minä vastaan, jahka joudan

        Vitun hieno nimi on ainakin jos ei muuta tule mieleen.


      • Kokoomuksen puoluesihteeri on hallintotieteiden lisensiaatti Harri Jaskari. Erinomainen kaveri muuten. Fiksu ja hauska.


      • hienostella
        ei se mulle kuulu kirjoitti:

        Vitun hieno nimi on ainakin jos ei muuta tule mieleen.

        Yrittää päästää pois työväenluokasta ruotsalaisnimellä.


      • kädenväännössä
        Känä kirjoitti:

        Kokoomuksen puoluesihteeri on hallintotieteiden lisensiaatti Harri Jaskari. Erinomainen kaveri muuten. Fiksu ja hauska.

        Jarmo Korhoselle.


      • näin on
        hienostella kirjoitti:

        Yrittää päästää pois työväenluokasta ruotsalaisnimellä.

        Mutta ei voi päästä.
        Kaikki olemme nykyään työväkeä.
        Sen on porvarillinen presidenttiehdokas vahvistanut mainostoimiston lanseeraamin sanoin.
        Ottakaatten vakavasti nämä Niinistön suuhun laitetut sanaset, sillä Niinistö oli joidenkin mielestä ylivoimainen presidentinvaalien voittaja aina 29.1.2006 saakka.

        Viisaimpien mielestä (siitä on näytteitäkin) Niinistö oli vielä viittä vaille kahdeksan (PM) selvä voittaja.


    • valheita

      Keskusta ei paljon välitä mitä muut hölmöilee. Keskusta on voimissaan.

      • pölöpölö

        Kannatus on näillä näkymin enemmän kuin
        "Jo vain/Mikko Bernhard-puolueella".

        PS. Onnitellaanpa Halosta nyt tässä sopivassa raossa alkaneesta kuusivuotiskaudesta.


      • On se oppinut kirjoittamaan.

        Aikaisemmin se kirjoitti panikissa. Vai oliko panikissaa? Mutta oikeesti paniikissa on se, jolla asia on aina mielessä. Lienee siihen aihettakin kepulaisella.


    • Pystyyn kuollut

      Keskustan ja Sdp:n menestys on perustunut osaksi jatkuvaan keskinäiseen vittuiluun, jolla kokoomus on tarkoituksellisesti suljettu huomion ulkopuolelle. Luulisi, että demarina tämän tiedät.

      Viimeinen suuri ponnistus nähtiin viime eduskuntavaalien alla, kun Jäätteenmäki ja Lipponen kaksintaistelivat Ville Itälän seuratessa huuli pyöreänä. Tämän seurauksena keskusta ja demarit menestyivät vaaleissa mainiosti, mutta kokoomus hävisi.

      Tämä voidaan siirtää suoraan keskustan ja kokoomuksen kilpailuunkin. Eli mitä voimakkaammin kokoomus ja keskusta yrittävät peitota toisensa, sitä paremmin molemmat menestyvät.

      • Huuli pyöreänä syntynyt.

        Villeä paidatta ja paidan kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe