Mielipiteitä mitkä automallit olisivat parhaat, jos hinta olisi viiden tonnin luokkaa. Haluan tukevan ja turvallisen auton, joten se olisi joku isohko henkilöauto (ei maasturit tai muut erikoiset Tietysti myös taloudellisuus olisi hyvä asia ja luotettavuus.
Turvallinen
15
984
Vastaukset
- OOOO
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=698440&id_vehicle_type=1&id_make=4&id_model=37&id_car_type=&id_fuel_type=&id_gear_type=&pfrom=4000&pto=5000&yfrom=&yto=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?id_vehicle_type=1@id_make=4@id_model=37@id_car_type=@id_fuel_type=@id_gear_type=@pfrom=4000@pto=5000@yfrom=@yto=@search=Hae
Tukeva, luotettava, ruostumaton sinkkitankki.
On vieläpä taloudellinen ja Premium-luokkaa.- voisi
olla ihan hyvä valinta, joskin tuossa autossa on jo sen verran elektroniikkaa, joka antaa pikkuhijaa myöten...puhutaan kuitenkin 15 vuotta vanhasta autosta...tuurilla kestää kauankin!
- elektronikkaa?
voisi kirjoitti:
olla ihan hyvä valinta, joskin tuossa autossa on jo sen verran elektroniikkaa, joka antaa pikkuhijaa myöten...puhutaan kuitenkin 15 vuotta vanhasta autosta...tuurilla kestää kauankin!
Mitäköhän erikoista elektronikkaa tuossa autossa sitten olisi? Jos tarkoitat moottorin elektronisesti ohjattua polttoaineensuihkutusta,niin nehän ovat käytännössä osoittautuneet idioottivarmoiksi systeemeiksi.
- Näin se menee
elektronikkaa? kirjoitti:
Mitäköhän erikoista elektronikkaa tuossa autossa sitten olisi? Jos tarkoitat moottorin elektronisesti ohjattua polttoaineensuihkutusta,niin nehän ovat käytännössä osoittautuneet idioottivarmoiksi systeemeiksi.
"niin nehän ovat käytännössä osoittautuneet idioottivarmoiksi systeemeiksi"
Niin ovat, kun se rikkotuu, voi vain vaihtaa uuden ohjausyksikön. Aika idioottimaista touhua mielestäni, eikä edes halpaa. - maukka-make
voisi kirjoitti:
olla ihan hyvä valinta, joskin tuossa autossa on jo sen verran elektroniikkaa, joka antaa pikkuhijaa myöten...puhutaan kuitenkin 15 vuotta vanhasta autosta...tuurilla kestää kauankin!
Tuon ikäisessä juuri elektroniikkaviat pysäyttävät matkan usein. Omassa autossani (Audi 80) vuodelta 1993 on ollut jo kovin paljon sähkövikoja: mm ABS, ilmastointi ja ruisku ovat aikaansaaneet korjaamoreissuja ja jopa matkojen keskeytymisiä. Lisäksi mekaaninen kuluminen noilla kilometreillä on jo mekaaninen fakta. Jos on paikka/taitoa puuhata itse, niin oiva valinta. Jos ei, unohda koko juttu. Korjaamolla laukkaamiseen kuluu rahaa ja aikaa.
- Siinä se
Perinteiset merkit jotka ovat olleet turvallisuuden edelläkävijöitä: mersu ja volvo.
Taloudellisuudesta en uskalla sanoa mitään, ellet sitten aja todella paljon ja ota dieselversiota. - Anders U
Turvallinen,iso,kestävä,ja hyvä ajaa.
ja ei, ei ole mun auto, vaikka voisin kylä harkita vaihtoa tuohon.
http://www.nettiauto.com/756003
uskoisin tuonkin kestävän ainakin seuraavat 4vuotta ilman onkelmia, mutta käyttäisin kyllä autotohtorilla jo ennen ostopäätöstä.- Loistava peli
Samaa mieltä, loistava valinta.
Tekniikka kestää vaikka miten pitkälle, ei kuluta mahdottomia. Ainoa miinus siitä että pellit ei ihan parhaiden tasoa mutta ruostesuojaus jelppaa kummasti. - ladamosse
Loistava peli kirjoitti:
Samaa mieltä, loistava valinta.
Tekniikka kestää vaikka miten pitkälle, ei kuluta mahdottomia. Ainoa miinus siitä että pellit ei ihan parhaiden tasoa mutta ruostesuojaus jelppaa kummasti.preeeemiumi !
ladamosse kirjoitti:
preeeemiumi !
auton pitäs olla preeeeemiumi, sehän ei tarkota mitään muuta ku kovempaa hintaa, joka antaa huonollekkin autolle "laatuauton" maineen, joka auton oleellisen käyttöiän loppupuolella on täysin kadonnut, jolloin on tullut takkiin ja paljon.
Tämä ajattelutapa on mallia, jos ostan nyt muutman tonnin uudehkon auton, ja pidän sitä ~7vuotta jonka jälkeen saan siitä myydessäni muutaman sata eeroo. vai kannattaako ostaa nyt muutaman ~15tonnin auto, ja kun myyn sen ~7vuoden päästä saan siitä pari tonnia, jolloin menetän auton vanhenemisen myötä paljon enemmän rahaa.- ladamosse
jannetin82 kirjoitti:
auton pitäs olla preeeeemiumi, sehän ei tarkota mitään muuta ku kovempaa hintaa, joka antaa huonollekkin autolle "laatuauton" maineen, joka auton oleellisen käyttöiän loppupuolella on täysin kadonnut, jolloin on tullut takkiin ja paljon.
Tämä ajattelutapa on mallia, jos ostan nyt muutman tonnin uudehkon auton, ja pidän sitä ~7vuotta jonka jälkeen saan siitä myydessäni muutaman sata eeroo. vai kannattaako ostaa nyt muutaman ~15tonnin auto, ja kun myyn sen ~7vuoden päästä saan siitä pari tonnia, jolloin menetän auton vanhenemisen myötä paljon enemmän rahaa.Preemium-auto on laadukas vielä yli kymmenvuotiaanakin.
Siinä se erottuu tusinatuotteesta.
vrt. esim W124-sarjan meset.
Ne ovat puolimiljoonaa ajettuinakin ja 15 vuotta vanhoinakin usein erittäin hyviä valintoja.
Kyllä siinä mesessä on muutakin parempaa Mazdaan verrattuna kuin kovempi uusostohinta. ladamosse kirjoitti:
Preemium-auto on laadukas vielä yli kymmenvuotiaanakin.
Siinä se erottuu tusinatuotteesta.
vrt. esim W124-sarjan meset.
Ne ovat puolimiljoonaa ajettuinakin ja 15 vuotta vanhoinakin usein erittäin hyviä valintoja.
Kyllä siinä mesessä on muutakin parempaa Mazdaan verrattuna kuin kovempi uusostohinta.jotkut premium autot olisi kestäviä (mm. W123, ja W124 mersut, sekä nuo Audit) Mutta jos ajatellaan että kannattaako ostaa 10v vanha ei premium, joka kumminkin on luotettavan auton maineessa, vai 15v vanha premium joka tiedetään luotettavaksi laitteeksi. molempiin saa vielä varaosia ja huoltoa, vielä pitkän aikaa, mutta kumpaan niitä vikoja tulee enemmän? No sitähän ei voi tietää, koska autot rupee olee jo aika yksilöitä, mutta väittäisin että uudempi on ~5 vuotta oston jälkeen halvempi huoltaa/huollattaa, kestäähän se premiumikin auton iässä ehkä pitempään, mutta kun se on jo niin paljon vanhempi kuin se ei premiumi. Kyllä voisin haitsekkin hankkia vanhemman Premium auton, mutta se jäisi kakkosautoksi/harraste käyttöön.
- Jamppa1
täyttänee parhaiten 124-sarjan mese tai audi 100. Eli isoja, turvallisia, kestäviä ja luotettavia. Varsinkin audin kohdalla ruostuminen on todella vähäistä. Taloudellisuus taas riippuu millä koneella otat, isot autot vie toki enemmän ainetta.
- mutta missäs on viiellä ton...
tommonen 90 luvun lopulta, kuten jannetin82 tossa on kertonut, ei premiumista välttämättä kannata maksaa, jos joutuu tyytyy puolta vanhempaan autoon mitä sais. 124 koppanen mese ON kyllä lähes ikiliikkuja, mutta jos samalla rahalla saa 10vuotta uudemman ni eikös sillon kannata hommata se uudempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et voi olla loputtomasti hiljaa
Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto1412091Nainen mitä tekisit
Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa1721264Ajatus aamuun
Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen721147- 1681027
- 93946
Rita syyttää muita "virheistään"
Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui57912- 60880
- 42834
Niiiiin pihkassa
Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil39820Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?
Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia59723