En ole kalju kaljamaha!!
Olen 190/88! Huomaathan vastaukseni
joka on äkäisen viestisi yhteydessä!
Jos sinä TODELLA olet SE UPEA NAINEN niin tämä on aivan USKOMATONTA!!!
Onko kohtalolla sormensa pelissä?
Tekisin MELKEIN mitä tahansa jotta
vastaisit ja kertoisit itsestäsi!
Et ehkä nähnyt minua, eli minun
pitää vakuuttaa sinut käytökselläni
ja ulkonäölläni!
Vastaa please, muuten istun koko
kesän siellä terassilla!!
Merimaskun lossin upealle naiselle! Väärä mies!!!!!
12
1145
Vastaukset
- Venla, punatukkainen nainen
Olen kyllä varma, että näin juuri sinut ja en usko erehtyneeni kaljusi ja kaljamahasi suhteen. Jos en väärin muista, rinnuksillesi oli jäänyt edellisillan makkaraperunat ja kenkäsi olivat eri paria. Silmaläsisi olivat 60-luvun mallia ja toinen linssi oli rikki, toinen sanka oli myös korjattu maalarinteipillä. Et ollut todellakaan mikään iloinen näky karvaisine mahoinesi. Ja miksi muuten pieraisit juuri meidän lähellämme. Jos luulet, että se on tehokas tapa lähestyä herkkää naista juuri kolmannen avioeron ja kaikkien neljän lapsen huostaanoton jälkeen olet kyllä erehtynyt karkeasti.
- "mic"
Jos vielä saisin vastauksen omaan osoitteeseeni, nyt kaikki ulkopuoliset nauravat mutta taidat nauttia tilanteesta! Paina del sen kaljamahatyypin kohdalla! onko hän täysin fiktio olio? Herkkyytesi on kovan kuoren alla, älä kiusaa oikeasti
kilttiä maalaispoikaa jonka herkkyys
ei ole kuoren alla! Rakennatko näitä vastauksia jollain isolla porukalla? Jos olet se oikea punatukka niin silti yhä toivon että voisimme joskus istua vaatimattomalla sohvallani ja pitää toisiamme kädestä!
T::Tomi
P.S Olet kyllä aika epeli!!! - punatukkainen
"mic" kirjoitti:
Jos vielä saisin vastauksen omaan osoitteeseeni, nyt kaikki ulkopuoliset nauravat mutta taidat nauttia tilanteesta! Paina del sen kaljamahatyypin kohdalla! onko hän täysin fiktio olio? Herkkyytesi on kovan kuoren alla, älä kiusaa oikeasti
kilttiä maalaispoikaa jonka herkkyys
ei ole kuoren alla! Rakennatko näitä vastauksia jollain isolla porukalla? Jos olet se oikea punatukka niin silti yhä toivon että voisimme joskus istua vaatimattomalla sohvallani ja pitää toisiamme kädestä!
T::Tomi
P.S Olet kyllä aika epeli!!!Sinä olit niin ujon ja söpön näköinen siellä lossilla, oikea pikku hurmuri.
Jospa vielä ensi kesänä satumme samaan aikaan samaan paikkaan, olisi se huisin ihanaa. Jätän äitini kotiin niin on kivampaa kaksin. - mic
punatukkainen kirjoitti:
Sinä olit niin ujon ja söpön näköinen siellä lossilla, oikea pikku hurmuri.
Jospa vielä ensi kesänä satumme samaan aikaan samaan paikkaan, olisi se huisin ihanaa. Jätän äitini kotiin niin on kivampaa kaksin.Hei venla! Biologinen kellomme tikittää! jos pidät kiusoittelusta niin olisi mukavampi jos harrastaisit sitä minun sohvallani! saisit kiusoitella ja nipistellä jos siltä tuntuu! enkä ajatellut tulevaa kesää vaan lähinnä ensi viikonloppua!
Oletko muuten nähnyt lehmän tuijottavan uutta porttia?
Olet edelleen suuri kysymysmerkki!
muistatko missä pöydässä aterioitte ja mitä sinulla oli päällä!
kävitkö siellä useasti kesäkuun aikana????????????
T:tomi - Venla
mic kirjoitti:
Hei venla! Biologinen kellomme tikittää! jos pidät kiusoittelusta niin olisi mukavampi jos harrastaisit sitä minun sohvallani! saisit kiusoitella ja nipistellä jos siltä tuntuu! enkä ajatellut tulevaa kesää vaan lähinnä ensi viikonloppua!
Oletko muuten nähnyt lehmän tuijottavan uutta porttia?
Olet edelleen suuri kysymysmerkki!
muistatko missä pöydässä aterioitte ja mitä sinulla oli päällä!
kävitkö siellä useasti kesäkuun aikana????????????
T:tomikuinka oletkaan päälle käypä. Mitä ihmettä sinä horiset lehmistä ja porteista ja sohvista, minua sinä pukki et sohvalla nipistele. Ja mitäs se sinulle oikeastaan kuuluu mitä minulla oli päällä ja missä pöydässä istuin. Olipa hyvä, että epäilyttävät piirteesi selvisivät ennen kuin ehdin antaa sinulle sähköpostiosoitteeni.
- mic
Venla kirjoitti:
kuinka oletkaan päälle käypä. Mitä ihmettä sinä horiset lehmistä ja porteista ja sohvista, minua sinä pukki et sohvalla nipistele. Ja mitäs se sinulle oikeastaan kuuluu mitä minulla oli päällä ja missä pöydässä istuin. Olipa hyvä, että epäilyttävät piirteesi selvisivät ennen kuin ehdin antaa sinulle sähköpostiosoitteeni.
Tsiisus kraistus! olet uniikki,taas täystyrmäys! Taidat kirjoitella vankilasta tai omaat liikaa negatiivista energiaa! pukki en ole ollut kuin joskus pienenä ala-asteen joulunäytelmässä ja oikean luonteeni paljastuminen sinulle ei varmaan olisi niin negatiivinen asia! Eikö viilipyttymäinen rauhallisuuteni tee sinuun minkäänlaista vaikutusta! onko kovassa kuoressasi havaittavissa minkäänlaisia repeämiä? tiedätkö missä merimasku sijaitsee???
T:tomi
- Venla
voisimmehan tietysti harkita tapaamista Kanavuorella ensikesänä, jos satut tietämään, missä sellainen paikka on. Sieltä on nimittäin aika hienot näköalat suuntaan jos toiseen, ja mistäpä sitä tietää, mitä sellaisesa paikassa tulee mieleen.... mutta nuo törkeät sohvajutut saat kyllä jättää mielestäsi heti alkuunsa!
- mic
Ovatko ilkeät miehet kohdelleet
sinua kaltoin miss negative?
Minuun voisit luottaa kuin kallioon
mutta haluan löytää sen upean punatukkaisen naisen joten en voi auttaa sinua!! - Venla, hieman vihaisena
mic kirjoitti:
Ovatko ilkeät miehet kohdelleet
sinua kaltoin miss negative?
Minuun voisit luottaa kuin kallioon
mutta haluan löytää sen upean punatukkaisen naisen joten en voi auttaa sinua!!Jos et tiedä, missä Kanavuori on, et ole tainnut liikkua Merimaskussa päinkään ??? Herää epäilys, oletko keksinyt koko jutun. Ymmärsin, että liikut Merimaskussa päin ja tunnet tienoon. Et kai sinä vedättele minua.
- Mic
Venla, hieman vihaisena kirjoitti:
Jos et tiedä, missä Kanavuori on, et ole tainnut liikkua Merimaskussa päinkään ??? Herää epäilys, oletko keksinyt koko jutun. Ymmärsin, että liikut Merimaskussa päin ja tunnet tienoon. Et kai sinä vedättele minua.
Hej! En ole merimaskulainen vaan siitä lähistöltä ja kesällä liikun siellä useasti!! Oikea kanavuori sijaitsee vaajakoskella, "fakta". Henkilöanalyytikkoni kertoo että sinulla ei ilmeisesti ole omaa tietokonetta ja nettiyhteyttä! Kerro nyt minulle jotain rehellistä ja mukavaa niin tulisi hyvä mieli!!!
T:Tomi - "Venla"
Mic kirjoitti:
Hej! En ole merimaskulainen vaan siitä lähistöltä ja kesällä liikun siellä useasti!! Oikea kanavuori sijaitsee vaajakoskella, "fakta". Henkilöanalyytikkoni kertoo että sinulla ei ilmeisesti ole omaa tietokonetta ja nettiyhteyttä! Kerro nyt minulle jotain rehellistä ja mukavaa niin tulisi hyvä mieli!!!
T:TomiIstun noin 18 m2 suuruisessa työhuoneessa eikä minulla ole mitään tekemistä Merimaskun tai lossin kanssa. En edes varsinaisesti tiedä missä Merimasku on. Ilmeisesti jossakin rannikolla. En ole tyttö enkä punatukkainen. Se vähä mitä tukasta on jäljellä on vaaleaa. Mínulla ei ole polkupyörää.
Maanmitauslaitoksen Karttapaikan mukaan Kanavuori sijaitsee Merimaskun lossin pohjois-itäpuolella.
Sorry. - Mic
"Venla" kirjoitti:
Istun noin 18 m2 suuruisessa työhuoneessa eikä minulla ole mitään tekemistä Merimaskun tai lossin kanssa. En edes varsinaisesti tiedä missä Merimasku on. Ilmeisesti jossakin rannikolla. En ole tyttö enkä punatukkainen. Se vähä mitä tukasta on jäljellä on vaaleaa. Mínulla ei ole polkupyörää.
Maanmitauslaitoksen Karttapaikan mukaan Kanavuori sijaitsee Merimaskun lossin pohjois-itäpuolella.
Sorry.Oikeastaan en itsekään tiedä olenko kiinnostunut enemmän tytöistä vai pojista! Lempiharrastukseni on hyvin naisellinen, piirakan leipominen, voisit ehkä tulla luokseni niin maistelisimme sitä yhdessä!
Bye Bye!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19012734- 856204
- 1155691
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495522Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234422Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434312- 924300
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424231Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334168Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483727