Juttelin mesessä brittiläisten ja espanjalaisten vaihtareiden kanssa ja kaikki oli täysin vittuuntuneita sakujen onnettomaan valintaan kuvata kisat stadionien katolta. Miksi yhtäkkiä muutettiin toimivaa kuvakulmaa about stadionin parhaiden paikkojen kohdalta piippuhyllykuvakulmaan. Laajakuva on ihan hyvä, mutta ei auta kun kuvataan liian kaukaa.
Pohjannoteeraus sakut!!!!
Pelit kuvattu liian kaukaa
23
3320
Vastaukset
- Analyys man
Higbyrynkö kuvakulma ois parempi? Mun mielestä KYLLÄ
toi highbyryn edesmennyt kenttä olis hyvä lisä näihin kisoihin.mitä pienempi kenttä sitä lennokkaampi ottelu.
- saksalaista laatua
37 tuumaisella näen ainakin helvetin hyvin, ei oo mitää tikku-ukkoja
- Ä Ä Ä
päälle, niin pelaajatkin on paljon lihavampia ja jalkapallomaalitkin ovat leveämpiä.
Itse katson 28-tuumaisesta vanhanaikisesta tv-ruudusta ja hyvin näkyy. Pitää istua vaan sopivan lähellä. Miksi muuten laajakuvatelkkaria halutaan katsoa täytenä, kun lähetys on ei-laajakuva. Televisioliikkeiden mallikoneissa ei näy enää yhtään oikeaa kovasuhdetta. - aaaargghh
Ä Ä Ä kirjoitti:
päälle, niin pelaajatkin on paljon lihavampia ja jalkapallomaalitkin ovat leveämpiä.
Itse katson 28-tuumaisesta vanhanaikisesta tv-ruudusta ja hyvin näkyy. Pitää istua vaan sopivan lähellä. Miksi muuten laajakuvatelkkaria halutaan katsoa täytenä, kun lähetys on ei-laajakuva. Televisioliikkeiden mallikoneissa ei näy enää yhtään oikeaa kovasuhdetta.Koko kisafiilis on mennyt tän NASA-kuvakulman takia!!! PRKLE!!!!
- Osama81
...oonko perkele miettiny uuden töllön ostoa!
Miten voikin toi sama asia vituttaa niin rankasti.
Sille ei voi mitään että paikallinen stadionmestari sakemanni on päättäny varmaan vittuillessaan tai tyhmyyksissään pikku pikku tikkaillaan kiivetä sen saatanan videokameran sinne stadionin katolle lintujen ja muiden siipiveikkojen paskottavaksi.
Ottaa oikeesti päähän ku äijät ruudulla on niin pieniä!
Jumalauta vanha saloran 24 tuumanenkin on ihan ihmeissään noista laajakuva lähetyksistä varsinkin jalkapallo otteluissa!
Ei oo ihme jos tästä lähetään vielä kodinkoneliikkeeseen kesken kisojen! - .........kele
32" laajakulma vaikka on, niin on aika pikkuruisia muurahaisia kun yrittävät koko ajan koko kentän näyttää. Ei täysiä pisteitä tästä!!!!
- samaaaaaaaaaa
mieltä
- Guaglione
Ihan sama juttu täällä! 32" laajakuva TV ja pelaajat näyttää muurahaisilta!
Joo, ei tosiaankaan voi pisteitä antaa tästä!
- En osta!
Ehkäpä kisojen televisiontiväki on liittoutunut elektroniikkafirmojen kanssa. Syntyypi hyvät markkinat suurituumaisille töllöille.
Voisihan asiasta antaa myös palautetta suoraan televisiontia hoitavalla porukalle. Tietääkö joku mikä taho on touhusta vastuussa? Voisipa lähettää porukalla sähköpostia, niin alkaisikohan homma korjaantua? - dxs
Mahdotonta välistä erottaa kuka missäkin liikkuu. Yksityiskohdat (harhautukset, taklaukset jne.) jää ihan pimentoon.
Luulin aluksi, että ainoastaan Münchenin pelit on jostain syystä päätetty kuvata jollain avaruusteleskoopilla mutta kyllä v'tuttaa kun sama juttu toistuu joka pelissä.
Ainakin minulle on todella tärkeää poimia niitä jotain hienoja yksilösuorituksia peleistä. - England-man
Syy on siinä, että Saksassa ei ole jalkapallokulttuuria.
- M Skooppi
Täytyy peruttaa olkkarista keittiöön asti, jottei pelaajan otsalla valuva hikipisara tunkisi tsunamina silmästä sisään. Videotykillä on kuin katsoisi paikan päällä :) Myönnettäköön, ihan helvetin kaukaa kuvaavat. Mutta parempi kaukaa kuin liian läheltä zoomausta tyyliin brittifutis.
- te tiedottomat
kaikki noi uudet säädökset on FIFAn aikaan saannoksia, aivan kaikki!! jopa stadioneiden oikeet nimikyltit piti poistaa koska se ei fifalle kelvannut!!! Samoin käyvi esim Münchnissä uuden stadionin ruoholle joka oli huippukunnossa! se piti ottaa pois koska se oli väärän merkkistä Fifalle! Miettikääs ennen, ennenkuin lauotte täällä päätänne
- Jaakko
te tiedottomat kirjoitti:
kaikki noi uudet säädökset on FIFAn aikaan saannoksia, aivan kaikki!! jopa stadioneiden oikeet nimikyltit piti poistaa koska se ei fifalle kelvannut!!! Samoin käyvi esim Münchnissä uuden stadionin ruoholle joka oli huippukunnossa! se piti ottaa pois koska se oli väärän merkkistä Fifalle! Miettikääs ennen, ennenkuin lauotte täällä päätänne
Näinhän se on, ei ole nyt Saksasta kiinni eikä siitä, mitä ne siellä tekee tai säheltää. Ei tämän tasoisissa kisoissa anneta paikallisten häärätä mielensä ja ymmärryksensä mukaan vaan ihan toiset tahot päättää mm. kuvauksesta.
- pienellä!
EI NÄÄ SITÄ AIKAA, ETENKÄÄN HIIVOISSA!
- jeeejjjee
Ei mitään ongelmia 42 tuuman plasmalla.Köyhät kyykkyyn!
paitsi kun vaimo valtaa plasman ja joutuu kattoon makkarista pikkutelkasta pelejä,prkl
- kuvakulma
Pystyn katselemaan kotona n.120 eri kameran kuvaa samasta jalkapallo-ottelusta MM-kisoista. Ei ole kuvakulmissa valittamista.
- laaja kulma
Kuvaus on kyllä tosi surkeaa. Pelaajia ei erota normaali pelitilanne kuvasta lainkaan. Hyvä että erottaa kummalla joukkueella pallo on.
Ero on huima, kun vertaa vaikka Canal Sportilla lähetettäviin Englannin liigapelien uusintoihin. - laaja kulma
...kaiken huippu! Veikkaan, että se on surkein koskaan televisioitu MM-kisa matsi.
Paitsi että matsi oli kuvattu huonosti, häiritsi vielä sen stadionin päälle kyhätty "hämähäkki". Se aiheutti kentälle sellaiset terävät varjot, että matsista ei meinannut saada yhtään mitään selvää.- ed.winchester
Saman minäkin huomasin tuossa Englanti-Paraguay-pelissä. Täällä on 28-tuumainen Salora ja kieltämättä ne pelaajat voisivat erottua paremminkin...
- perseestä
ed.winchester kirjoitti:
Saman minäkin huomasin tuossa Englanti-Paraguay-pelissä. Täällä on 28-tuumainen Salora ja kieltämättä ne pelaajat voisivat erottua paremminkin...
katsella tikku ukkoja...
- gato_negro
ed.winchester kirjoitti:
Mulla on himassa 34-tuumainen taulutv, mutta eipä siitä ole matseja katsellessa ole paljoa apua ollut. Ihan yhälailla koko homma näyttää kuusta kuvatulta :-D. Ja näin naisnäkökulmasta se on TODELLA sääli, kaikki huippuunsa treenatut hyvännäköiset futarit jää näkemättä. Tulee sama fiilis, kun kerran matsissa stadikan piippuhyllyllä. Ja, että sattuisi näkemään esim. jonkun hienon harhautuksen. Siitä voi vai uneksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770