Bilteman polttimot on paskat!!

xsaraman

Ajattelinpa talven pimentyessä ostaa nykyaikaiset sinertävät valot. Piiltemassa silmiini osuivat "MegaBlue" polttimot jotka mainoksen mukaan antavat "äärimmäisen valkoista valoa"!

Laitoin ne, mut nehän valaisee huonommmin kuin mitkä autossani oli alkuperäiset.
- No sen verran takas, että lumista tien pintaa valaisevat pimeällä melko hyvin, mutta kunhan lumet päivän parin jälkeen sulaa pois, pimeää tietä ei tahdo nähdä millään..
Mistä siis saan kunnon tehokkaat polttimot jotka valaisevat hyvin sekä lumista,että lumetonta pintaa?

12

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kareem

      ...vaikka ihan oikeasta autotarvikeliikkestä.

      Merkiksi vaikka Philips, Osram, GE tai vastaavien vakavasti otettavien valmistajien polttimoita niin löytyy tehoa ja laadun tasaisuutta. (tai no tasalaatuistahan se on tasaisen huonokin laatu...)

      Näiltä tunnetuiltakin valmistajilta on saatavana tuollaisia kirkkaita Megablue-tyyppisiä polttimoita, mutta ikävä elämän tosiasia pätee niihinkin:
      Kynttilä joka palaa kahta kirkkaammin palaa puolet lyhyemmän aikaa.

      Eli maksimikestoikää etsivä tyytyy "tavallisiin" merkkipolttimoihin.

    • Saivartelija

      Sumuvaloilla saat parhaan näkyvyyden lumisilla ja myös ei-lumisilla teillä.
      Varsinkin päiväsaikaan sumuvaloja polttamalla tulet näkemään paremmin.

      Ja tietenkin, mikä parasta:
      Saat autoosi 10000 hevosvoimaa lisää, kun poltat sumuvaloja.

      Myös maavaran on sanottu pienenevän.
      Tämän myötä yksi varoitus:

      Kerran, kun ajelin mökilleni päin uudella Toyota teeäksälläni napsautin huonolla mökkitiellä sumuvalot päälle.
      No, tietenkin olin asentanut sumuvaloja peräti kuusi kappaletta(!).
      Maavara pieneni oitis n. 120mm ja öljypohja hajosi ensimmäiseen teräväsärmäiseen kiveen...

      Kyllä siinä hetken aikaa karvanoppiani pyörittelin, ennen kuin uskalsin soittaa mummolleni, ja kertoa mitä olikaan tapahtunut...

      tällaista tällä kertaa.

    • Joku

      Itselläni oli myös ongelmia polttimoiden keston suhteen. Taisivat kestää jopa viikon...

    • polttimot???

      Yleensä kaikki mitä siellä myydään on suorastaan ala-arvoista krääsää. Ei siinä pelkät polttimot riitä rajauksena

      • U

        niin. Useammankin ammattimekaanikon olen eri tilanteissa kuullut vihjailevan Bilteman tuotteiden "laadusta"..


      • aivan
        U kirjoitti:

        niin. Useammankin ammattimekaanikon olen eri tilanteissa kuullut vihjailevan Bilteman tuotteiden "laadusta"..

        jarrujousetkin on kuin kuminauhaa biltemassa, kerran kun venyttää, ne jää siihen asentoon, ei ikinä enää bilteman paskaa.


    • Omat aivot

      Huorat ovat maksullisia!!!!!!!!!!!!

      Samanlainen itsestäänselvyys on sekin että biltemasta on turha laatua odottaa. Idiootti.

      • omat aivot

        Vastaa Vitun Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111


      • Idiootti
        omat aivot kirjoitti:

        Vastaa Vitun Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

        Vaikka en olekaan Vitun Idiootti, lausun idioottimaiset
        sanat: Mene kirjastoon, ja kaiva esiin se TM, jossa
        polttimot on testattu. Opettele siitä lukemaan.


    • Ei semmoisia polttimoita löydykkään jotka valaisevat yhtä hyvin märällä asfaltilla kuin lumessa,jos et tiennyt niin märkä tien pinta ns."imee" valoa eikä siihen auta mitkään valot (ehkä sumuvalot voi auttaa) mutta ei ainakaan tavalliset valot. Jos vielä etsit hyviä polttimoita ja haluat ehdottomasti sellaiset jotka antavat "äärimmäisen" valkoista valoa osta General Electricin polttimot,ne ovat ehdottomasti parhaat mitä rahalla saa,maksaa ehkä hiukan enemmän kuin philips,osram tai bosch mutta niissä on kahden vuoden takuu!! älä ikinä osta biltemasta mitään,mä ostin sieltä kanssa toissa kesänä polttimot, ihan tavalliset, ni kax viikkoa ja sit poks,molemmat yhtä aikaa sitten ostin nämä GE:n polttimot eikä ole tarvinnut vielä vaihtaa ja tuskin tarvii ennen ens kesää muut valmistajat lupaa kaikkea mahdollista mutta se on yhtä tyhjän kanssa.

    • -A-

      Koska sitä on halpaa ja hyvää saanutkaan.. Itsellä on Philips Premiumit, reilun vuoden jälkeen pimeni ensimmäinen.
      Olen huomannut katsos sen että köyhällä kun ei kertakaikkiaan ole varaa ostaa paskaa

    • Ari X.

      oli joskus 1-2 v sitten.
      Eikö ne siellä saanut heikot arvosanat, muistaako
      joku?
      Muistelisin että on jotain humpuukilamppuja,
      jotka on toteutettu jollain muovilla.
      Ne on siis vain huijaukseen tehtykin.
      Ei kai nuo Bilteman lamput juuri noita ole?

      Ari X.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe