Bilteman polttimot on paskat!!

xsaraman

Ajattelinpa talven pimentyessä ostaa nykyaikaiset sinertävät valot. Piiltemassa silmiini osuivat "MegaBlue" polttimot jotka mainoksen mukaan antavat "äärimmäisen valkoista valoa"!

Laitoin ne, mut nehän valaisee huonommmin kuin mitkä autossani oli alkuperäiset.
- No sen verran takas, että lumista tien pintaa valaisevat pimeällä melko hyvin, mutta kunhan lumet päivän parin jälkeen sulaa pois, pimeää tietä ei tahdo nähdä millään..
Mistä siis saan kunnon tehokkaat polttimot jotka valaisevat hyvin sekä lumista,että lumetonta pintaa?

12

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kareem

...vaikka ihan oikeasta autotarvikeliikkestä.

Merkiksi vaikka Philips, Osram, GE tai vastaavien vakavasti otettavien valmistajien polttimoita niin löytyy tehoa ja laadun tasaisuutta. (tai no tasalaatuistahan se on tasaisen huonokin laatu...)

Näiltä tunnetuiltakin valmistajilta on saatavana tuollaisia kirkkaita Megablue-tyyppisiä polttimoita, mutta ikävä elämän tosiasia pätee niihinkin:
      Kynttilä joka palaa kahta kirkkaammin palaa puolet lyhyemmän aikaa.

Eli maksimikestoikää etsivä tyytyy "tavallisiin" merkkipolttimoihin.

• Saivartelija

Sumuvaloilla saat parhaan näkyvyyden lumisilla ja myös ei-lumisilla teillä.
      Varsinkin päiväsaikaan sumuvaloja polttamalla tulet näkemään paremmin.

Ja tietenkin, mikä parasta:
      Saat autoosi 10000 hevosvoimaa lisää, kun poltat sumuvaloja.

Myös maavaran on sanottu pienenevän.
      Tämän myötä yksi varoitus:

Kerran, kun ajelin mökilleni päin uudella Toyota teeäksälläni napsautin huonolla mökkitiellä sumuvalot päälle.
      No, tietenkin olin asentanut sumuvaloja peräti kuusi kappaletta(!).
      Maavara pieneni oitis n. 120mm ja öljypohja hajosi ensimmäiseen teräväsärmäiseen kiveen...

Kyllä siinä hetken aikaa karvanoppiani pyörittelin, ennen kuin uskalsin soittaa mummolleni, ja kertoa mitä olikaan tapahtunut...

tällaista tällä kertaa.

• Joku

Itselläni oli myös ongelmia polttimoiden keston suhteen. Taisivat kestää jopa viikon...

• polttimot???

Yleensä kaikki mitä siellä myydään on suorastaan ala-arvoista krääsää. Ei siinä pelkät polttimot riitä rajauksena

• U

niin. Useammankin ammattimekaanikon olen eri tilanteissa kuullut vihjailevan Bilteman tuotteiden "laadusta"..

• aivan
        U kirjoitti:

niin. Useammankin ammattimekaanikon olen eri tilanteissa kuullut vihjailevan Bilteman tuotteiden "laadusta"..

jarrujousetkin on kuin kuminauhaa biltemassa, kerran kun venyttää, ne jää siihen asentoon, ei ikinä enää bilteman paskaa.

• Omat aivot

Huorat ovat maksullisia!!!!!!!!!!!!

Samanlainen itsestäänselvyys on sekin että biltemasta on turha laatua odottaa. Idiootti.

• omat aivot

Vastaa Vitun Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

• Idiootti
        omat aivot kirjoitti:

Vastaa Vitun Idiootti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Vaikka en olekaan Vitun Idiootti, lausun idioottimaiset
        sanat: Mene kirjastoon, ja kaiva esiin se TM, jossa
        polttimot on testattu. Opettele siitä lukemaan.

• Ei semmoisia polttimoita löydykkään jotka valaisevat yhtä hyvin märällä asfaltilla kuin lumessa,jos et tiennyt niin märkä tien pinta ns."imee" valoa eikä siihen auta mitkään valot (ehkä sumuvalot voi auttaa) mutta ei ainakaan tavalliset valot. Jos vielä etsit hyviä polttimoita ja haluat ehdottomasti sellaiset jotka antavat "äärimmäisen" valkoista valoa osta General Electricin polttimot,ne ovat ehdottomasti parhaat mitä rahalla saa,maksaa ehkä hiukan enemmän kuin philips,osram tai bosch mutta niissä on kahden vuoden takuu!! älä ikinä osta biltemasta mitään,mä ostin sieltä kanssa toissa kesänä polttimot, ihan tavalliset, ni kax viikkoa ja sit poks,molemmat yhtä aikaa sitten ostin nämä GE:n polttimot eikä ole tarvinnut vielä vaihtaa ja tuskin tarvii ennen ens kesää muut valmistajat lupaa kaikkea mahdollista mutta se on yhtä tyhjän kanssa.

• -A-

Koska sitä on halpaa ja hyvää saanutkaan.. Itsellä on Philips Premiumit, reilun vuoden jälkeen pimeni ensimmäinen.
      Olen huomannut katsos sen että köyhällä kun ei kertakaikkiaan ole varaa ostaa paskaa

• Ari X.

oli joskus 1-2 v sitten.
      Eikö ne siellä saanut heikot arvosanat, muistaako
      joku?
      Muistelisin että on jotain humpuukilamppuja,
      jotka on toteutettu jollain muovilla.
      Ne on siis vain huijaukseen tehtykin.
      Ei kai nuo Bilteman lamput juuri noita ole?

Ari X.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe