Joku kirjoitti tuossa rannallakävelemisestä.
Minäkin haluaisin kulkea siten, kaksin ... rannalla ja elämän polulla. Ajattelen, että sen aika olisi jo, kaikkien näiden rankkojen vuosien jälkeen. Elämä on kyllä koskettanut, antanut paljon ajateltavaa, raskaita kokemuksia, olen joutunut nöyrtymään sen edessä. Ylpeys on hävinnyt, tuntuu että kaikki on sattumaa, minulta ei ole kysytty.
On eräs mies, jolla on paikka sydämessäni. Hänen kanssaan voisin astella hiekkarannalla ja jos pakko on, rämpiä suossa. Mutta hän on niin arvoituksellinen, vakaa, eikä kerro.. eikä jostain syystä ole valmis katsomaan loppuun. Samanaikaisesti on toinen mies, joka on valmis. Hän on ihana ihminen, hänen kanssaan on helppo keskustella ja haaveilla. Hänkin koskettaa sydäntäni, mutta hän istuu ystävyydenhuoneessa. Sehän on hieno paikka sekin. Kuitenkaan hän ei ole se, jonka kanssa menisin kahden kävelylle hiekkarannalle.. elokuisena kuutamoyönä.
Eikö elämä olekin tavallaan ivallista.. antaa, mutta ei sitä mitä eniten haluaisi.
Elämä antaa
mitä haluaa
1
602
Vastaukset
- sen mitä
tarvitsee. Kai. Minä paraskin sanomaan, kun juuri aloitin keskustelun Koputus.. ilman itseäni tämän yläpuolella.
Pettymyksen ääni suhisee korvaan joka ikinen aamu, ilta. Kunpa ei enää jaksaisi sekään kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671