hampaiden valkaisu

hmm

Kuulemma ruokasooda sekoitettuna sitruunamehuun valkeisee hyvin hampaita, jossain ohjelmassa kerrottiin.. Onko kukaan kokeillut?

25

26301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarita

Olen kokeillut tällä tavalla valkaisua, ja voin todeta sen toimivan erinomaisesti hintaansa nähden. Sekoitus on ollut 1 osa ruokasoodaa 30 osaan sitruunamehua ja sitä olen purskutellut 3 minuuttia kerrallaan, 3 kertaa päivässä. Hampaat kyllä vaalenneet todella paljon!! 5 päivää tuota tein ja lopputulos oli ihmeen hyvä. Suosittelen!

• hmm

Kokeilin sitä kans äsken, harjasin tuolla sekoituksella hampaita ja lopuksi pusrkuttelin kans vähän aikaa, tuntuu et jo auttoi hieman. Pitäsö sitä noin paljon tehdä :o Jostain syystä luulin et yks kerta jo riittää :D Mut kiitti tiedosta!

• ...

Vähän upeeta! Nyt ei tarvitsekaan ostaa niitä kalliita valkaisuaineita. Harmi vaan et ruokasooda on loppu.

Onko se siis ei laimennettua sitruunamehua? :D

• Anonyymi

• yhdistelmältä

Mutta toki sitruunahappo ja sooda neutraloivat toisensa vaikutuksen. Olen kuullut että pelkällä soodalla voisi joskus putsata, mutta että kolme kertaa päivässä ja monta kertaa peräkkäin. Olen kokeillut varovasti leivinjauheella (joka on sama kuin ruokasooda mutta paljon laimeampi) Ehkä vähän puhdistuikin. Mutta ei sooda oikeasti voi valkaista vain puhdistaa, suurin pirtein samalla tavalla kuin jos putsataan pinttynyttä teekuppia konetiskiaineella kuuraten.

• hmm

tuota menetelmää on suositellut kyl ihan hammaslääkäri telkkarissa jossain ohjelmassa.

• Valkaistu

on... ja kuinka ollakkaan ruokasooda. Ostin nimittäin sen ruokasooda kirjan josta luin tän jippn!! Siis pesen kaksi kertaa hampaat, laitan vähän ruokasooda (paha maku) ja ihan mauksi hammastahnaa.. Viikon tehnyt ja miehenikin kysyi, mitä hammastahnaa käytän.. Kerroin ja niin tekee hänkin!! Kokeile!! Mulla valkaisi... nyt pidän paussia... liika valk.ei kivan aito!

• Fresh and innocent

En suosittele. Hampaiden valkaisussahan on tärkeää se kiille, joka tekee hampaasta freshin.
      Netistäkin saa ihan hyviä kotivalkaisupakkauksia. Ehkä hyvä varmistaa että on hampilääkäreiden tuote.

• soodapuhdistus

Olen muuten ensi viikolla menossa lääkäriasema Laseriin hampaiden soodapuhdistukseen. Taidankin kysäistä suuhygienistiltä mitä soodapuhdistus tarkoittaa ja eroaako käytettävä aine jotenkin kotikeittiön soodasta.

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤
        soodapuhdistus kirjoitti:

Olen muuten ensi viikolla menossa lääkäriasema Laseriin hampaiden soodapuhdistukseen. Taidankin kysäistä suuhygienistiltä mitä soodapuhdistus tarkoittaa ja eroaako käytettävä aine jotenkin kotikeittiön soodasta.

Joo,mä luin myös sooda kirjasta ja kokeilin. Soodaa ja hammastahnaa.Ja mun mielestä kyllä tehos ja puhdisti tosi hyvin. = >

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Joo,mä luin myös sooda kirjasta ja kokeilin. Soodaa ja hammastahnaa. Ja mun mielestä kyllä tehos ja puhdisti tosi hyvin.

• WhiteTeeth
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

Joo,mä luin myös sooda kirjasta ja kokeilin. Soodaa ja hammastahnaa. Ja mun mielestä kyllä tehos ja puhdisti tosi hyvin.

Tolla soodalla voi saada pois värjääntymiä hampaan pinnasta, mutta muuten se ei todellakaan valkaise hammasta. Ainoa oikea valkaisuaine on se jota hammaslääkärit käyttää, elikkä karbamidi peroxidi (vetyperoxidi). Sitä saa halvalla kotikäyttöön netistä.http://clik.to/valkaisu.
        Ohjeita noudattamalla se on täysin hampaille turvallinen tuote:-)

• puhdistaa, ei valkaise

Siis soodapuhdistus on puhdistus, ei valkaisu!
        Siinä hampaasta saadaan hyvin pinnan turhat jämät ja värjäytymät lähes pois. Hammashoitaja (suuhyg) tekee puhdistuksen käyttämällä tavallaan 'painepesuria'. letkusta tulee paineella soda/vesiseosta. Tuntuu vähän tylsältä ja aina tahtoo mennä nieluun siitä toisesta imuletkusta huolimatta, mutta puhdistaa ok.
        Itselläni li juuri 45 minsan aika hammaspuhdistukseen, ekana rapsutettiin hammaskivet pois, lopuksi tehtiin kyseinen sodapuhdistus ja viimeiseksi laitettiin ikeniin rauhoittavaa geeliä ja lakattiin hammas/ienraja fluorilakalla.
        Hyvä ja raikas olo nyt.

• silkku
        WhiteTeeth kirjoitti:

Tolla soodalla voi saada pois värjääntymiä hampaan pinnasta, mutta muuten se ei todellakaan valkaise hammasta. Ainoa oikea valkaisuaine on se jota hammaslääkärit käyttää, elikkä karbamidi peroxidi (vetyperoxidi). Sitä saa halvalla kotikäyttöön netistä.http://clik.to/valkaisu.
        Ohjeita noudattamalla se on täysin hampaille turvallinen tuote:-)

tosta clik to..valkaisusta, kuka on kokeillut? itse ajattelin mut meneeko rahat turhaan..

• Kokeillut
        silkku kirjoitti:

tosta clik to..valkaisusta, kuka on kokeillut? itse ajattelin mut meneeko rahat turhaan..

Se EasyBleth toimii todella. Olen käyttänyt aikaisemmin premier valkaisua mutta se on kalliimpaa. Sekin on toimii tosi hyvin.Paketti tuli nopeasti ja valkaisuainetta oli todella paljon.Ei mee rahat turhaan :-)

• Myöhäistä kommenttia
        Kokeillut kirjoitti:

Se EasyBleth toimii todella. Olen käyttänyt aikaisemmin premier valkaisua mutta se on kalliimpaa. Sekin on toimii tosi hyvin.Paketti tuli nopeasti ja valkaisuainetta oli todella paljon.Ei mee rahat turhaan :-)

ihan selväsi nimimerkki WhiteTeeth, hymiö paljastaa. Aika törkeää omien tuotteiden mainostusta.

• Anonyymi
        puhdistaa, ei valkaise kirjoitti:

Siis soodapuhdistus on puhdistus, ei valkaisu!
        Siinä hampaasta saadaan hyvin pinnan turhat jämät ja värjäytymät lähes pois. Hammashoitaja (suuhyg) tekee puhdistuksen käyttämällä tavallaan 'painepesuria'. letkusta tulee paineella soda/vesiseosta. Tuntuu vähän tylsältä ja aina tahtoo mennä nieluun siitä toisesta imuletkusta huolimatta, mutta puhdistaa ok.
        Itselläni li juuri 45 minsan aika hammaspuhdistukseen, ekana rapsutettiin hammaskivet pois, lopuksi tehtiin kyseinen sodapuhdistus ja viimeiseksi laitettiin ikeniin rauhoittavaa geeliä ja lakattiin hammas/ienraja fluorilakalla.
        Hyvä ja raikas olo nyt.

paljonko maksoi

• shg

Voi voi...
      Hampaita vihloo näitä lukiessani. Kysykää tällaiset asiat hammashoitoalan ammattilaisilta, ennen kuin systemaattisesti alatte aiheuttaa palautumatonta tuhoa omille hampaillenne. Jos ette saa vastauksia kysymyksiinne, vaihtakaa vastaanottajaa. Vaikka hammaskiille onkin elimistön kovinta kudosta, ei sekään kestä kovaa hiomista ja happoja vahingoittumatta.

Ensin hammaslanka, sitten perus fluorihammastahna (ei mitään tehoaine- tai "valkaisevia" tahnoja) hellä ja huolellinen harjaus 2-3x/vrk mahdollisimman pehmeällä harjalla. Kaikki muu on hinkkaaminen on ylimääräistä ja suurimmaksi osaksi tarpeetonta. Lopusta hoidon tarpeesta, ravintoaine- ja suuhygienianeuvonnasta huolehtii oma suuhygienistisi tai hammaslääkärisi.

T: Suuhygienisti

• Hyhhyh

Hoitakaa hampaitanne niin hyvin ja millä tahansa, ettei vain tarvitse mennä suuhygienistin vastaanotolle.

• kjgigi

Oon kokeillu monta kertaa Soodalla hampaitani valkaista,mutta ei tehoa yhtään mitään,yhtä keltaset ,ku aina..

• skskskslsösä

se puhdistaa kyl mut ei valkase juurikaa

• SHG.

Ja tervemenoa kiilteelle...kiilteen,kun menettää...sen jälkeen hampaat on keltaiset ja ikuisesti, eikä siitä enää mihinkään vaalene (millään konstilla). Kaupanpäällisiksi saa vihlonnan. Joten enpäs suosittele moista käsittelyä! Miksi ei voi marssia apteekkiin ja hakea esim. Yotuelin valkaisevia tuotteita tai käydä ihan vastaanotolla valkaisemassa ne hampaat, siellä se ainakin tehdään turvallisesti.

Terveisin
      Toinen suuhygienisti!

• buibui

Mulla ainakin toimii

• hcyui

onko toiminut

• merkonomi ammattik.

älä koekile mene HammasLääkärille saat varman loppu tuloksen, Itsellä koke mukset hyviä valkoiset hampaat vieläkin vaikka kulunut aikaa jo paljon (80) luku veneet jupit ja yhdyspankki antoi hyvin lainaa vaikka kaikki meni sitten päinhelvettiä laman takaia saabinkin veivät joka silloin oli jupin merkki (turbo).
      Kevään odotusta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe