syön e-pillereitä ja nyt kuukautiset ovat kestäneet 10 päivää... normaalisti n. 5-7 päivää.. mistä voi olla kyse?
e-pillerit ja liian pitkät kuukautiset
jokupasevain
22523
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
kuukautisten pitkä kesto on normaalia, varsinkin jos on aloittanut pillerit vasta..
itsellänikin ne venyivät samoihin päivälukemiin.
Syy löytyy hormoneista joita pillerit sisältävät: elimistö sekoittuu hetkeksi, mutta tasaantuu ajan kanssa (mikäli pillerit sopivat, eikä muita liian rankkoja sivuvaikutuksia pidemmän päälle ilmene.)
Kyseessä on pillereiden sivuvaikutus tosiaan. Joillakin elimistö reagoi kuten sinulla. Minullakin menkat pitenivät ja olivat runsaat pillereillä. Nyt kuparikierukalla menkat ovat vain murto-osa entisestä, ja kesto lyhentynyt! Eli yksilöllistä on. Pillereiden sivuvaikutukset ovat yleisempiä kuin lääkärit ja lääkefirmat antavat olettaa. Netistä selailemalla löydät lisäinfoa...