Gyno Daktarin

Allerginen ja pahasti

Sain kyseisiä emätinpuikkoja hiivatulehdukseen. Laitoin tänään ensimmäisen, olen niille näemmä erittäin allerginen. En tiedä mitä teen kun alapää on ihan tulessa, kutiaa ja kirvelee, polttaa. En tosiaankaan pysty nukkumaan ku koko alapää on tulessa. Mitä pystyy tekemään kun sitä on aika vaikea nyt enää ottaa pois? Suihkutin lämmintä vettä joka sen hetken auttoi... APUA!!

7

8405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä2006

Olen kokenut saman kuin sä. Mulla hiivatulehduksen oireet vaan lisääntyi, kun laitoin Gyno Daktarinia. Kutina oli ihan kamalaa ja just toi kuumotus. MUn ei auttanut muu kuin mennä gynekologille. Häneltä sain sitten suun kautta otettavaa lääkettä ja helpotus tuli melko nopeasti.

Sen jälkeen oon huomannu, ettei mulle sovi muutkaan Daktarin tuotteet (jalkasieneen tarkoitettu ja suupieliin tarkoitettu). Eli ilmeisesti olen allerginen näiden vaikuttavalle aineelle. Yks lääkäri vaan sanoi, kun pyysin varalta hiivatulehdusreseptiä, kun sain antibioottikuurin (se tekee mullle välillä hiivatulehduksen), että on vaikea löytää sellaista, mikä sopii, kun kaikki on jotenkin johdannaisia tuosta Daktarinin vaikuttavasta aineesta tai jotenkin "sukua" sille.

• Allerginen ja pahasti

Mä sain yhteensä kolmet lääkkeet; voidetta, noi puikot ja suun kautta otettavat. Soitin tänään lääkäriin ja kerroin allergiasta. Siel oltiin ihmeissään kun mulle oli annettu sekä suunkautta otettavia ja vielä puikkoja. Mut onneks ei tarvitse niitä puikkoja enää ostaa ku noi suun kautta otettavat on tosi vahvoja.

• kutikutikut

Hiivaa siellä vaan on kilokaupalla ! Maltahan odotella kunnes lääke vaikuttaa ja poistaa poltteen ja kutkan !

• alussa

se puikko tekeekin se poltten ja kuumotuksen ,jos et kestä sitä huuhtele se pois ,mutta laita seuraavana iltana kuitenkin,ei enään polta tms.olen se kokenut monta kertaa.

• minä2006

mutta kyllä sille voi olla myös allerginen. Mä kyllä ymmärrän alun kuumotuksen, kun lääke alkaa vaikuttaa, mutta jos se lääke vaan lisää kutinaa ja kuumotus on ihan kamalaa, niin silloin se ei ole sopiva lääke. Mulla ainakin kutina on pahempaa kuin itse hiivatulehduksessa.

• mak1
        minä2006 kirjoitti:

mutta kyllä sille voi olla myös allerginen. Mä kyllä ymmärrän alun kuumotuksen, kun lääke alkaa vaikuttaa, mutta jos se lääke vaan lisää kutinaa ja kuumotus on ihan kamalaa, niin silloin se ei ole sopiva lääke. Mulla ainakin kutina on pahempaa kuin itse hiivatulehduksessa.

itse jouduin lopettamaan gyno daktarinin käytön kokonaan koska polte oli niin kamala. Koitin sen jälkeen canestania, jota saa apteekista ilman reseptiä, minkäänlaisia oireita ei tuosta lääkkeestä tullut ja lisäksi hiiva-oireet hävisivät. Vaikuttava aineosa on eri, eli kannattaa kokeilla.

• Anonyymi

Ihan normaalia. Tappaa hiivas ja oireet kuuluu asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe