ensi lauantaina

..talviturkki veks.. kuka sitä enää tässä vaiheessa pitäää? kesä on jo alkanut ja hikee pukkaa..

30

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

      et jos vaikka koko kesän pitäis talviturkkia...ei sit syksyllä taretteis pukee sitä takas...:o)

      • ..talviturkit pois.. uimaan vaan kuules..nyt ei vässiköidä koko kesänä..järveen pomppien ilman rihmankiertämää..saunasta.. mä lähden maaseudulle.. hyvää menoo.. kuuntelee vielä ramonesii ja vihreetäpäivää... tosin nyt weezeriä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..talviturkit pois.. uimaan vaan kuules..nyt ei vässiköidä koko kesänä..järveen pomppien ilman rihmankiertämää..saunasta.. mä lähden maaseudulle.. hyvää menoo.. kuuntelee vielä ramonesii ja vihreetäpäivää... tosin nyt weezeriä..

        en uskalla...saan viel kohmetustaudin..ja joku näkee mut ihan paljaana...seee vasta kamalaa oliskin...Pervokki mihin sä oikein yllytätkään siveää naista:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        en uskalla...saan viel kohmetustaudin..ja joku näkee mut ihan paljaana...seee vasta kamalaa oliskin...Pervokki mihin sä oikein yllytätkään siveää naista:o/

        ..suomen kesästä ja puhtaasta vilposesta järvivedestä nauttii kesäkuumalla..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..suomen kesästä ja puhtaasta vilposesta järvivedestä nauttii kesäkuumalla..

        Kyl mä nautinkin...sitten joskus...Nyt vaan opettelen taas nauttimaan...kaikesta..siis en ihan kaikesta vielä!


      • kipparinoma kirjoitti:

        Kyl mä nautinkin...sitten joskus...Nyt vaan opettelen taas nauttimaan...kaikesta..siis en ihan kaikesta vielä!

        ..suomesta vettä löytyy niin pulipuli vaan..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..suomesta vettä löytyy niin pulipuli vaan..

        liittynyt johonkin uimaseuraan...vaiko hurahtanut johonkin vedelliseen hurmoshenkiseenlahkoon:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        liittynyt johonkin uimaseuraan...vaiko hurahtanut johonkin vedelliseen hurmoshenkiseenlahkoon:o/

        ..uineeni viime vuosina liian vähän vaikka oo kuin elukka vedessä.. uimataito huono mutta polskuttelee ja pinnalla pysyy..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..uineeni viime vuosina liian vähän vaikka oo kuin elukka vedessä.. uimataito huono mutta polskuttelee ja pinnalla pysyy..

        kuitenkin:o))
        Mä olen uima maisteri ja vaikka mitä...Ei kyl uskois..mä uin nykyisin todella vähän..Mua oikeesti hirvittää et jos vaikka hauki puree varpaasta tai joku muu ohkämönkijäinen...:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        kuitenkin:o))
        Mä olen uima maisteri ja vaikka mitä...Ei kyl uskois..mä uin nykyisin todella vähän..Mua oikeesti hirvittää et jos vaikka hauki puree varpaasta tai joku muu ohkämönkijäinen...:o/

        ..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..

        Noloa oli vaan et se oli kuollut hauki...Isoooo sellanen ja mun piti tunkee sormet sen suuhun..ja naps...sen leuat loksahtivatkin kii....Auts...se sattui...heh..itsetuntoon;o)) Porukat repes kamalaan nauruun mun ympärillä...:o/


      • jo uskoo,
        kipparinoma kirjoitti:

        Noloa oli vaan et se oli kuollut hauki...Isoooo sellanen ja mun piti tunkee sormet sen suuhun..ja naps...sen leuat loksahtivatkin kii....Auts...se sattui...heh..itsetuntoon;o)) Porukat repes kamalaan nauruun mun ympärillä...:o/

        et hauki on kala. Mites se menikään se muuan vitsi, kun isäntä ui ja sillol jo kolmet verkot puikkarissa?


      • kipparinoma kirjoitti:

        Noloa oli vaan et se oli kuollut hauki...Isoooo sellanen ja mun piti tunkee sormet sen suuhun..ja naps...sen leuat loksahtivatkin kii....Auts...se sattui...heh..itsetuntoon;o)) Porukat repes kamalaan nauruun mun ympärillä...:o/

        ..hauella hirmu hampaat.. en oo pahemmin käsitellyt haukia..


      • kipparinoma
        jo uskoo, kirjoitti:

        et hauki on kala. Mites se menikään se muuan vitsi, kun isäntä ui ja sillol jo kolmet verkot puikkarissa?

        Oijoi..isäntä parkaa....teki varmasti höpöä....


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..hauella hirmu hampaat.. en oo pahemmin käsitellyt haukia..

        ton edellisen jälkeen...En mä edes syö kalaa...Ekaluokkalaisena mulla jäi hauen iso ruoto poikittain nieluun...Mä luulin et kuolen...se oli tosi kamalaa...Opettaja vaan komensi syömään eikä huomannu et mulla oli jo tukala olo...Sain sen ruodon sit itse tongittua ulos kurkusta...Oli kauan kurkku verestävä...Höh ja mä viel horoskoopissakin kalat...:o/


      • kipparinoma kirjoitti:

        ton edellisen jälkeen...En mä edes syö kalaa...Ekaluokkalaisena mulla jäi hauen iso ruoto poikittain nieluun...Mä luulin et kuolen...se oli tosi kamalaa...Opettaja vaan komensi syömään eikä huomannu et mulla oli jo tukala olo...Sain sen ruodon sit itse tongittua ulos kurkusta...Oli kauan kurkku verestävä...Höh ja mä viel horoskoopissakin kalat...:o/

        ..kyllä fisuja.. vaikka mullakin jääny kurkkuun ruoto joskus pienenä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..kyllä fisuja.. vaikka mullakin jääny kurkkuun ruoto joskus pienenä..

        rohkeli...mä vaan ronkeli:o)


      • kipparinoma kirjoitti:

        rohkeli...mä vaan ronkeli:o)

        ..enkä nariseva kulinaristi vaa kulinaristi isolla koolla..


      • virvelillä
        kipparinoma kirjoitti:

        ton edellisen jälkeen...En mä edes syö kalaa...Ekaluokkalaisena mulla jäi hauen iso ruoto poikittain nieluun...Mä luulin et kuolen...se oli tosi kamalaa...Opettaja vaan komensi syömään eikä huomannu et mulla oli jo tukala olo...Sain sen ruodon sit itse tongittua ulos kurkusta...Oli kauan kurkku verestävä...Höh ja mä viel horoskoopissakin kalat...:o/

        viikonloppuna eka tän kesän hauen, sellasen puolkilosen vaan. Tosi pienestä putrakosta, virvelikin ylti heitossa vastarannalle. Mä luulin ettei siinä oo kaloja olleskaan, niin kolmannella heitolla jo osu. Ei me sitä kalaa syöty, niin pienestä lätäköstä.


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..enkä nariseva kulinaristi vaa kulinaristi isolla koolla..

        mut ei kalaa,ei mitään merenelävää..ei järvenkään...Ei raakana ja tosi harvoin kypsänäkään...Kasvikset tosiii nam...samoin marjat...pasta ja riisi.....Lihaa...hyvin tehtyä lihaa joskus...Nirsoko???...


      • kipparinoma
        virvelillä kirjoitti:

        viikonloppuna eka tän kesän hauen, sellasen puolkilosen vaan. Tosi pienestä putrakosta, virvelikin ylti heitossa vastarannalle. Mä luulin ettei siinä oo kaloja olleskaan, niin kolmannella heitolla jo osu. Ei me sitä kalaa syöty, niin pienestä lätäköstä.

        sitä lemmikiksi kylpyammeeseen...Mä en ole saanut koskaan virvelillä mitään kalaa...niitä heiniä vaan:o/....Kerran pilkillä ollessa isän kanssa sain ahvenen...sellasen ihan pienen...mut ahvenen kuitenkin...Takas hellästi sen laitoin avantoon:o))


      • linkki.n
        pervokki kirjoitti:

        ..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..

        hauhu? stephen king,,siinä on itua,jokainen tuntee kauhua,,kuka mistäkin,,pimeänpelko on yleisin kauhun aihe,,,huhuuuuuuuuuu


    • juhannuksena

      mie kiännän kalsarit toisin päin. Pittää ootella vielä ilimojen lämpiimistä.

      • ..ole ollut jo kuuma?.. remppahommissakin ollessa näin uima-altaan..olis tehny mieli pulahtaa sinne,, mut ei ois ollu soveliasta..


      • yhtä kuuma kuin
        pervokki kirjoitti:

        ..ole ollut jo kuuma?.. remppahommissakin ollessa näin uima-altaan..olis tehny mieli pulahtaa sinne,, mut ei ois ollu soveliasta..

        saunassa, että kehtovvaa alvarriisa vuatteita heittee piältä.


      • yhtä kuuma kuin kirjoitti:

        saunassa, että kehtovvaa alvarriisa vuatteita heittee piältä.

        ..suosittelen danakilin aavikon suolajärviä.. siellä voi olla sellasta 70 astetta ku makaat siellä aavikolla..


      • niinkus
        pervokki kirjoitti:

        ..suosittelen danakilin aavikon suolajärviä.. siellä voi olla sellasta 70 astetta ku makaat siellä aavikolla..

        ois sitte Armi aavikolla. Ei ihme että simahti.


      • niinkus kirjoitti:

        ois sitte Armi aavikolla. Ei ihme että simahti.

        ::???.. muualta löytyy tuskin yhtä kuumaa paikkaa..


    • sekin johtunee

      kun mä en oo koskaan oppinut uimaan, vaikka lapsena melkein asuttiin järvellä ja oltiin vedessä paljon. Oppiskohan sitä vielä 45veenä. Mä vaan joteskin pelkään hukkuvani aina vesillä.

      • ..olin epävarma veden suhteen..syvän veden.. mut nyt uskalla mennä polskuttelee pikku hubbelissaki.. polskuttelee vaa.. vakka rantavetee jos hukkumista pelkää


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe