..talviturkki veks.. kuka sitä enää tässä vaiheessa pitäää? kesä on jo alkanut ja hikee pukkaa..
ensi lauantaina
30
887
Vastaukset
- kipparinoma
et jos vaikka koko kesän pitäis talviturkkia...ei sit syksyllä taretteis pukee sitä takas...:o)
..talviturkit pois.. uimaan vaan kuules..nyt ei vässiköidä koko kesänä..järveen pomppien ilman rihmankiertämää..saunasta.. mä lähden maaseudulle.. hyvää menoo.. kuuntelee vielä ramonesii ja vihreetäpäivää... tosin nyt weezeriä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..talviturkit pois.. uimaan vaan kuules..nyt ei vässiköidä koko kesänä..järveen pomppien ilman rihmankiertämää..saunasta.. mä lähden maaseudulle.. hyvää menoo.. kuuntelee vielä ramonesii ja vihreetäpäivää... tosin nyt weezeriä..
en uskalla...saan viel kohmetustaudin..ja joku näkee mut ihan paljaana...seee vasta kamalaa oliskin...Pervokki mihin sä oikein yllytätkään siveää naista:o/
kipparinoma kirjoitti:
en uskalla...saan viel kohmetustaudin..ja joku näkee mut ihan paljaana...seee vasta kamalaa oliskin...Pervokki mihin sä oikein yllytätkään siveää naista:o/
..suomen kesästä ja puhtaasta vilposesta järvivedestä nauttii kesäkuumalla..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..suomen kesästä ja puhtaasta vilposesta järvivedestä nauttii kesäkuumalla..
Kyl mä nautinkin...sitten joskus...Nyt vaan opettelen taas nauttimaan...kaikesta..siis en ihan kaikesta vielä!
kipparinoma kirjoitti:
Kyl mä nautinkin...sitten joskus...Nyt vaan opettelen taas nauttimaan...kaikesta..siis en ihan kaikesta vielä!
..suomesta vettä löytyy niin pulipuli vaan..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..suomesta vettä löytyy niin pulipuli vaan..
liittynyt johonkin uimaseuraan...vaiko hurahtanut johonkin vedelliseen hurmoshenkiseenlahkoon:o/
kipparinoma kirjoitti:
liittynyt johonkin uimaseuraan...vaiko hurahtanut johonkin vedelliseen hurmoshenkiseenlahkoon:o/
..uineeni viime vuosina liian vähän vaikka oo kuin elukka vedessä.. uimataito huono mutta polskuttelee ja pinnalla pysyy..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..uineeni viime vuosina liian vähän vaikka oo kuin elukka vedessä.. uimataito huono mutta polskuttelee ja pinnalla pysyy..
kuitenkin:o))
Mä olen uima maisteri ja vaikka mitä...Ei kyl uskois..mä uin nykyisin todella vähän..Mua oikeesti hirvittää et jos vaikka hauki puree varpaasta tai joku muu ohkämönkijäinen...:o/ kipparinoma kirjoitti:
kuitenkin:o))
Mä olen uima maisteri ja vaikka mitä...Ei kyl uskois..mä uin nykyisin todella vähän..Mua oikeesti hirvittää et jos vaikka hauki puree varpaasta tai joku muu ohkämönkijäinen...:o/..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..
Noloa oli vaan et se oli kuollut hauki...Isoooo sellanen ja mun piti tunkee sormet sen suuhun..ja naps...sen leuat loksahtivatkin kii....Auts...se sattui...heh..itsetuntoon;o)) Porukat repes kamalaan nauruun mun ympärillä...:o/
- jo uskoo,
kipparinoma kirjoitti:
Noloa oli vaan et se oli kuollut hauki...Isoooo sellanen ja mun piti tunkee sormet sen suuhun..ja naps...sen leuat loksahtivatkin kii....Auts...se sattui...heh..itsetuntoon;o)) Porukat repes kamalaan nauruun mun ympärillä...:o/
et hauki on kala. Mites se menikään se muuan vitsi, kun isäntä ui ja sillol jo kolmet verkot puikkarissa?
kipparinoma kirjoitti:
..hauella hirmu hampaat.. en oo pahemmin käsitellyt haukia..
- kipparinoma
jo uskoo, kirjoitti:
et hauki on kala. Mites se menikään se muuan vitsi, kun isäntä ui ja sillol jo kolmet verkot puikkarissa?
Oijoi..isäntä parkaa....teki varmasti höpöä....
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..hauella hirmu hampaat.. en oo pahemmin käsitellyt haukia..
ton edellisen jälkeen...En mä edes syö kalaa...Ekaluokkalaisena mulla jäi hauen iso ruoto poikittain nieluun...Mä luulin et kuolen...se oli tosi kamalaa...Opettaja vaan komensi syömään eikä huomannu et mulla oli jo tukala olo...Sain sen ruodon sit itse tongittua ulos kurkusta...Oli kauan kurkku verestävä...Höh ja mä viel horoskoopissakin kalat...:o/
kipparinoma kirjoitti:
ton edellisen jälkeen...En mä edes syö kalaa...Ekaluokkalaisena mulla jäi hauen iso ruoto poikittain nieluun...Mä luulin et kuolen...se oli tosi kamalaa...Opettaja vaan komensi syömään eikä huomannu et mulla oli jo tukala olo...Sain sen ruodon sit itse tongittua ulos kurkusta...Oli kauan kurkku verestävä...Höh ja mä viel horoskoopissakin kalat...:o/
..kyllä fisuja.. vaikka mullakin jääny kurkkuun ruoto joskus pienenä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..kyllä fisuja.. vaikka mullakin jääny kurkkuun ruoto joskus pienenä..
rohkeli...mä vaan ronkeli:o)
kipparinoma kirjoitti:
rohkeli...mä vaan ronkeli:o)
..enkä nariseva kulinaristi vaa kulinaristi isolla koolla..
- virvelillä
kipparinoma kirjoitti:
viikonloppuna eka tän kesän hauen, sellasen puolkilosen vaan. Tosi pienestä putrakosta, virvelikin ylti heitossa vastarannalle. Mä luulin ettei siinä oo kaloja olleskaan, niin kolmannella heitolla jo osu. Ei me sitä kalaa syöty, niin pienestä lätäköstä.
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..enkä nariseva kulinaristi vaa kulinaristi isolla koolla..
mut ei kalaa,ei mitään merenelävää..ei järvenkään...Ei raakana ja tosi harvoin kypsänäkään...Kasvikset tosiii nam...samoin marjat...pasta ja riisi.....Lihaa...hyvin tehtyä lihaa joskus...Nirsoko???...
- kipparinoma
virvelillä kirjoitti:
viikonloppuna eka tän kesän hauen, sellasen puolkilosen vaan. Tosi pienestä putrakosta, virvelikin ylti heitossa vastarannalle. Mä luulin ettei siinä oo kaloja olleskaan, niin kolmannella heitolla jo osu. Ei me sitä kalaa syöty, niin pienestä lätäköstä.
sitä lemmikiksi kylpyammeeseen...Mä en ole saanut koskaan virvelillä mitään kalaa...niitä heiniä vaan:o/....Kerran pilkillä ollessa isän kanssa sain ahvenen...sellasen ihan pienen...mut ahvenen kuitenkin...Takas hellästi sen laitoin avantoon:o))
- linkki.n
pervokki kirjoitti:
..oon kuullu tuosta suomen krokotiilistä hauesta.. mut eihä ne ny ilman syytä pure.. muita pahoja öhkimönkijäisiä ei suomen vesistä löydy..seireenitki on enempi tuolla itämeressä..eikä enää sielläkään.. kuka sinilevä-altaassa haluu uida..
hauhu? stephen king,,siinä on itua,jokainen tuntee kauhua,,kuka mistäkin,,pimeänpelko on yleisin kauhun aihe,,,huhuuuuuuuuuu
- juhannuksena
mie kiännän kalsarit toisin päin. Pittää ootella vielä ilimojen lämpiimistä.
..ole ollut jo kuuma?.. remppahommissakin ollessa näin uima-altaan..olis tehny mieli pulahtaa sinne,, mut ei ois ollu soveliasta..
- yhtä kuuma kuin
pervokki kirjoitti:
..ole ollut jo kuuma?.. remppahommissakin ollessa näin uima-altaan..olis tehny mieli pulahtaa sinne,, mut ei ois ollu soveliasta..
saunassa, että kehtovvaa alvarriisa vuatteita heittee piältä.
yhtä kuuma kuin kirjoitti:
saunassa, että kehtovvaa alvarriisa vuatteita heittee piältä.
..suosittelen danakilin aavikon suolajärviä.. siellä voi olla sellasta 70 astetta ku makaat siellä aavikolla..
- niinkus
pervokki kirjoitti:
..suosittelen danakilin aavikon suolajärviä.. siellä voi olla sellasta 70 astetta ku makaat siellä aavikolla..
ois sitte Armi aavikolla. Ei ihme että simahti.
niinkus kirjoitti:
ois sitte Armi aavikolla. Ei ihme että simahti.
::???.. muualta löytyy tuskin yhtä kuumaa paikkaa..
- sekin johtunee
kun mä en oo koskaan oppinut uimaan, vaikka lapsena melkein asuttiin järvellä ja oltiin vedessä paljon. Oppiskohan sitä vielä 45veenä. Mä vaan joteskin pelkään hukkuvani aina vesillä.
..olin epävarma veden suhteen..syvän veden.. mut nyt uskalla mennä polskuttelee pikku hubbelissaki.. polskuttelee vaa.. vakka rantavetee jos hukkumista pelkää
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38840993Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199534Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316230Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224958Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623935Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783458- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212328