Huhuu? Vastaajaaaaaaa....!!!

Missä olet?

Ei ole mitään kirjoitusta muutamaan tuntiin. Oletko kunnossa?

15

1448

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaati

Vastaaja karkotti Koletan palstalta ja paineli itse perään melkein heti kun tajusi ettei suosikki ole läsnä. Pian täällä voi jo puhua asiaakin kun molemmat hörhöt ovat muualla mellastamassa.

• Koleta

Oletteko kaivannut minua?

Palstan taso on ainakin laskenut huomattavasti siitä kun lähdin. Mistäköhän se johtuu...

• sinulla oli
        Koleta kirjoitti:

Oletteko kaivannut minua?

Palstan taso on ainakin laskenut huomattavasti siitä kun lähdin. Mistäköhän se johtuu...

kivaa hassuttelija_s24fi:n kanssa.

• Koleta
        sinulla oli kirjoitti:

kivaa hassuttelija_s24fi:n kanssa.

Tulee ikävä niitä aikoja.

Mutta aikansa kutakin. Ei aina voi vain pitää hauskaa. Jouduin hylkäämään Vastaajan. Ilmeisesti se edelleen sinnittelee. Olin kyllä toivonut että routa tai kettu olisi korjannut sen pois kärsimästä. Tiedän että syyllistyin heitteillejättöön mutta en hennonnut viedä saunan taakse vaan päästin vapaaksi luontoon.

• Rustaaja [X]

Vastaaja on viimein kuollut Tsernobylin ydinsäteilyyn.

Vastaaja oli vain kateellinen Tsernolle, kun sillä ei itsellä oikein säteillyt.

• on ongelma

Hän ei tajunnut edes labrapalautuksissa mitä V.I.R.H.E.M.A.R.G.I.N.A.A.L.I.L.L.A ilmoitetaan :D. Yhdisti sen eräänlaiseen kuuluisaan lausahdukseen, joka kuului näin:
        KUN VÄHEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVA KORVATAAN ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVALLA..........??

• Höh
        on ongelma kirjoitti:

Hän ei tajunnut edes labrapalautuksissa mitä V.I.R.H.E.M.A.R.G.I.N.A.A.L.I.L.L.A ilmoitetaan :D. Yhdisti sen eräänlaiseen kuuluisaan lausahdukseen, joka kuului näin:
        KUN VÄHEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVA KORVATAAN ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVALLA..........??

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213578#213578

• opetanko minä sinua?

• suus nyt
        on ongelma kirjoitti:

paljastui

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213583#213583

• oot!
        opetanko minä sinua? kirjoitti:

Lähdetään ensin yksinkertaisimmista virhemarginaaleista, jookos? Yhteen, vähennys. siirrytään sitten tulo ja osamäärä.

kato ny vähän mitä siellä lukee!

• Miihkali73_s24fi

• mikä on
        Miihkali73_s24fi kirjoitti:

Viikon parasta löylytystä. Heehehee :DDDD

tutkimuksen virhemarginaali

• Tri Watson
        suus nyt kirjoitti:

paljastui

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213583#213583

Ihmisille, jotka haluavat vain loukata ja vahingoittaa toisia, käy lopulta itselleen huonosti. Heidän elämänsä täytyy olla täynnä salai-
        suuksia, jotka kalvavat heidän mieltään ja joista he haluavat vaieta.

• salai
        Tri Watson kirjoitti:

Ihmisille, jotka haluavat vain loukata ja vahingoittaa toisia, käy lopulta itselleen huonosti. Heidän elämänsä täytyy olla täynnä salai-
        suuksia, jotka kalvavat heidän mieltään ja joista he haluavat vaieta.

Ilmeisesti näillä fani-sivuilla huhuillaan Vastaajaa turhaan; hän viihtynee nykyisin paremmin Tiede-lehden foorumilla, missä hänen asiantuntemukselleen annetaan suuri arvo.

Tietystihän on MAHDOLLISTA, että kaksi edellä olevaa viestiä olisivatkin kyseisen nimimerkin kirjoittamia.

Tältä foorumilta on muuten kadonnut omituisesti osa Vastaajan viestejä, joihin löytyy enää viittauksia muiden keskustelijoiden vastauksista ja linkeistä.

Tämä on tietysti hyvin valitettavaa, koska hän on tunnetusti tarkka siitä, ettei hänen tekstiään missään tapauksessa siteerata väärin. Nyt jäämme toisen käden tiedon varaan hänen oikeista sanoistaan.

Voisikohan sheriffit selvittää, minne ovat kadonneet mm. vastaajan viestit, joissa käytettiin osuvia ilmauksia "Molotovin kitaan" ja "ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTAVALLA"?

• Jos hällä aivoissa löi 24h-oikosulkuun kun näki kassalla uusimman Avun "kuudes ydinvoimala pakko rakentaa" otsikon. ;)

No, Vastaajalle täältä tervehdy-terveisiä
      lähettää MrKAT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      54
      4149
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      62
      3656
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      2995
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2818
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2623
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2560
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2116
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe