kauhu-unen

..näin viime yönä.. kaks porukkaa kaks tyttöö kaks poikaa joku ihme mökki joka oli välillä suuri ja välillä pieni..pikuhiljaa joku hirviö napsi meitä.. linnouttauduttiin toinen porukka mökin parvelle ja sit yritettiin pihalle ja autolla pakoon.. sit mä näin sen hirviön..oli aika koominen.. auto ei lähteny liikkeelle.. se oli siinä ulkopuolella.. yhtäkkii meitä on vaan kaks siinä autossa sisällä ja päästetään mörkö sisälle ja se rauhallisesti selittää että vain kaksi selviää hengissä täältä.. sit mä heräsin..

24

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kipparinoma

Mä olin viimeyönä armeijassa...Maastopukuisena yritin epätoivoisesti piiloutua kaikkialle. Joku maastopukuinen mies yritti houkutella mua esille pikkupossuilla...Kaikista lihavemmalla possulla oli kaksi päätä...mä en melkein uskaltanut katsoa sitä...:o)

• ..jos kaks päätä possulla.. omat uneni ymmärrän mutta mitä merkkaa quu armeijassa possuilla houkuteltavana???

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..jos kaks päätä possulla.. omat uneni ymmärrän mutta mitä merkkaa quu armeijassa possuilla houkuteltavana???

Se oli aivan outo uni...Muistan et mua pelotti...Se mies unessani kuitenkin oli tosi kiltti...aistin sen...Sinä ja sun merihirviösi...Sitä se uimaan houkuttelu teettää:o)))

• Netti-Hilima
        pervokki kirjoitti:

..jos kaks päätä possulla.. omat uneni ymmärrän mutta mitä merkkaa quu armeijassa possuilla houkuteltavana???

useesti unta että hortoilen ihmisten ilmoilla yöpaita päällä ja hiukset kampaamattomina eikä meikin hiventä naamassa. Mut kumma kyllä mulla on aina käsilaukku mukana niissä unissa ja yleensä sen kadotan enkä löyvä mistään..

• kipparinoma
        Netti-Hilima kirjoitti:

useesti unta että hortoilen ihmisten ilmoilla yöpaita päällä ja hiukset kampaamattomina eikä meikin hiventä naamassa. Mut kumma kyllä mulla on aina käsilaukku mukana niissä unissa ja yleensä sen kadotan enkä löyvä mistään..

Hmm...Sä etsit todellista itseäsi....;o))) Eikun...sä haluut muutosta elämään:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

Se oli aivan outo uni...Muistan et mua pelotti...Se mies unessani kuitenkin oli tosi kiltti...aistin sen...Sinä ja sun merihirviösi...Sitä se uimaan houkuttelu teettää:o)))

..ollut merihaukia.. mörkö oli vähän niiku rumpelstiltskin..

• Netti-Hilima kirjoitti:

..unissani joskus kalsareissa julkisilla paikoilla.. elävänoloisia unia vielä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..ollut merihaukia.. mörkö oli vähän niiku rumpelstiltskin..

ja sä ymmärrät unesi...Alitajunta on ihmeellinen apuväline...työstää tietoisuuteen asioita meidän hyväksemme....:o)))

• kipparinoma kirjoitti:

ja sä ymmärrät unesi...Alitajunta on ihmeellinen apuväline...työstää tietoisuuteen asioita meidän hyväksemme....:o)))

..muistan uneni hyvin ja joskus en ollenkaan.. enitenn harmittaa jos herää ja muistaa unen mut jatkaa nukkumista sit unohtaa sen kun seuraavan kerran herää..

• yksitypy
        Netti-Hilima kirjoitti:

unta Hilima. Mulla samanlainen tapa. Mulla on käsilaukun lisäksi hukassa usein myös kotiavaimet :=))

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..muistan uneni hyvin ja joskus en ollenkaan.. enitenn harmittaa jos herää ja muistaa unen mut jatkaa nukkumista sit unohtaa sen kun seuraavan kerran herää..

unia...Nyt esim lohdullisia ja ihania unia...Sekä sit tollasia jonka näin viimeyönä...Yleensä mä muistan uneni...Ne niin vaikuttavia ja todellisia:o))

• kipparinoma kirjoitti:

unia...Nyt esim lohdullisia ja ihania unia...Sekä sit tollasia jonka näin viimeyönä...Yleensä mä muistan uneni...Ne niin vaikuttavia ja todellisia:o))

..uni.. oli kun mä kiipesin rautaristikkoo pitkin yläilmoihin.. lämmin tuuli puhalsi ja taivas oli sininen.. sit se ristikko kaatui ja mä lensin sen mukana mereen joka oli tosi lämmin ja pehmeä.. ja mä olin siellä veden alla ihan tyytyväisenä.. olin vaan..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..uni.. oli kun mä kiipesin rautaristikkoo pitkin yläilmoihin.. lämmin tuuli puhalsi ja taivas oli sininen.. sit se ristikko kaatui ja mä lensin sen mukana mereen joka oli tosi lämmin ja pehmeä.. ja mä olin siellä veden alla ihan tyytyväisenä.. olin vaan..

sä olit mamin kohdussa....:o))))

Mulla oli yksi uni joka toistui useasti...jokin uhkasi mua ja mä en päässyt karkuun...en osannut soittaa puhelimella apua...en saanut huudettua apua...olin vain nurkkaan ahdistettuna...Ne unet loppuivat reilu vuosi sitten!

• kipparinoma kirjoitti:

sä olit mamin kohdussa....:o))))

Mulla oli yksi uni joka toistui useasti...jokin uhkasi mua ja mä en päässyt karkuun...en osannut soittaa puhelimella apua...en saanut huudettua apua...olin vain nurkkaan ahdistettuna...Ne unet loppuivat reilu vuosi sitten!

..nuo pakounet ja pimeät kellarit ovat ollee joskus pervokin vakiounia..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..nuo pakounet ja pimeät kellarit ovat ollee joskus pervokin vakiounia..

liittyi tosi selkeesti mun silloiseen elämäntilanteeseen...Yksi m un ystävä sanoi mun eilisestä unestani et mun turvallisuudentunne on järkkynyt ja et mä kaipaan kurinalaisuutta elämääni...turvallisuutta:o/

• kipparinoma kirjoitti:

liittyi tosi selkeesti mun silloiseen elämäntilanteeseen...Yksi m un ystävä sanoi mun eilisestä unestani et mun turvallisuudentunne on järkkynyt ja et mä kaipaan kurinalaisuutta elämääni...turvallisuutta:o/

..miten omat uneni ovat liittyneet elämäntilanteeseeni.. kaikennnäkösii unia tulee kuitenkin nähtyy.. ehkä ne vähän heijastaa jotain..

juuh täytyy tästä lähtee tekee muutakin ku istuu vaa netissä.. moro..

• Valkeakoski
        kipparinoma kirjoitti:

Jos siis unelmoin ennen nukkumaanmenoa hyväkroppasesta miehestä,,... tuleeko se siis uniin joka yö. Mielenkiintoista. Täytyypä kokeilla.

• kipparinoma
        Valkeakoski kirjoitti:

Jos siis unelmoin ennen nukkumaanmenoa hyväkroppasesta miehestä,,... tuleeko se siis uniin joka yö. Mielenkiintoista. Täytyypä kokeilla.

asian ytimessä.....Ja eikun vaan unelmoimaan:o))

• yksitypy

sittenkään ollut unta!!!
      Mä muistan tuon saman tapahtuman viime yöstä.
      Sinä siis olit se toinen. Me muuten selvittin hengissä. Huomaatko? :=)))

• ..unta se oli vaan.. olihan se? olihan..? nyt et viilaa linssiiin..

• yksitypy
        pervokki kirjoitti:

..unta se oli vaan.. olihan se? olihan..? nyt et viilaa linssiiin..

unta. Mitäs sitä tosiasioita alkaa uniksi muuttelemaan. Ihan innoissani ootan ens yön tapahtumia. Mutta älä huoli Pervokki. Me olemme vahvoja :=)))

• yksitypy kirjoitti:

unta. Mitäs sitä tosiasioita alkaa uniksi muuttelemaan. Ihan innoissani ootan ens yön tapahtumia. Mutta älä huoli Pervokki. Me olemme vahvoja :=)))

..huh no toivottavasti vahvoja.. ens yö saapuu pian...

• yksitypy
        pervokki kirjoitti:

..huh no toivottavasti vahvoja.. ens yö saapuu pian...

pelkää peltilehmiä. Ens yönäkään ei päästetä sitä sisään. Mä tuun hakeen sua pakettiautolla. Laitan sinne hyvät patjat ja tyynyt. Viime öisestä mulla vähän niskat vieläkin kipeet, kun siinä hiton pienessä koslassa joutui yön viettämään :=((

• hääu

nåäkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2853
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2786
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2623
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2036
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      2015
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1090
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe