tavallinen nainen ei kelpaa

se on jokainen meistä; me a...

niih, jos on ns. tavis: nätti, normaalipainonen, keskituloinen,-koulutettu, kotonaviihtyvä, ei harrasta yhdenyön säätöjä, tykkää leipoo, ei omista mitään ihmeellistä, ei harrasta mitään kummallisia lajeja, tavalliset työpäivät, melko "normaali" ystäväpiiri, ei lääke- tai alko-ongelmaa NIIN sit on kai tylsä ja harmaa tyyppi. Ei, mä oon huomannut, että miehet etsii ihmeitä, ihan tavis ei tunnu enää missään....pitäs olla niin kiinnostava ja mielenkiintoinen...... että...ottaa päähän nyt!!!

25

3191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heti tänne

yksi. Vai voinko muuttaa sun luo asumaan?

• MMies

Ja sitten kun et vielä koskaan vahingossakaan liiku missään, et saa suutasi auki miesseurassa saatika tee aloitteita, niin...

• aloittaja

tykkään mä jutella, olen ihan reipaskin:)Liikunkin, en niinkään baareissa, mutta pyöräilen, hölkkään, iltakävelen,,, käyn kahviloissa, tapaan ystäviä....tylsääkö? Mun mielestä sitä oikeaa elämää. Miksi ihmisten on niin vaikea kestää arkea???

• MMies
        aloittaja kirjoitti:

tykkään mä jutella, olen ihan reipaskin:)Liikunkin, en niinkään baareissa, mutta pyöräilen, hölkkään, iltakävelen,,, käyn kahviloissa, tapaan ystäviä....tylsääkö? Mun mielestä sitä oikeaa elämää. Miksi ihmisten on niin vaikea kestää arkea???

Tuo oli sarkasmia tuo viestini. Kuten olet varmaan ketjun viesteistäkin lukenut, niin "tavallinen" nainen kelpaa mainiosti. Useat miehet arvostavat juuri sitä arkea ja tasapainoisuutta. Jos et ole sellaiseen mieheen vielä törmännyt, ei se tarkoita ettetkö sellaiseen vielä törmäisi. Ja kun törmäät, olet sinä kaikessa "tavallisuudessasi" tälle miehelle jotain erikoista.

Silmät auki kahviloissa ja niillä kävely/pyörälenkeillä vaan ja kun sopiva tulee vastaan, nappaa kiinni äläkä päästä irti.

• tavis on paras

Tavishan se just paras onkin, yleensä tasapainoinen ja helppo tulla toimeen. Tavikset ne yleensä pääsee mun mielestä naimisiinkin parhaiten.

• vähään tyytyvä

Kerro vain osoitteesi, niin tuun heti hakemaan.

• Samaa mieltä kuin edelliset.
      Sellainen suht tavallinen nainen on ehdottomasti paras, sellainen naapurintytön oloinen. Ei kai sitä toinen tavallinen tule toimeenkaan kuin toisen tavallisen kanssa.

• hossi

Tavallisen naisen löytymiseen on olematon ? Aikani sitä yrittänyt mut kohdalle sattunut vaan kaikenlaisia sukankuluttajia, takertujia, elämänarvoilta vääristyneitä, epätoivoisia, ym, ym ? En jaksa enää ainakaan yrittää etsiä, kohdalle tulee jos on tullakseen mut muuten mennään sinkkuna eteenpäin. Muututaan katkeroituneeksi ja kyyniseksi ukonrähjäksi, kirotaan naiset alimpaan helvettiin ku ei kelpaa ni ei kelpaa. Helpompi syyttää toista sukupuolta niin omamieli saa rauhan.
      No katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan ?

• aloittaja

no, Hossi:) mä oon pari viikkoa näitä palstoja nyt lukenut ja aina sun juttuja lukiessa ajatellut, että ihana ja selväpäinen mies:)Törmää muhun;)

• hossi
        aloittaja kirjoitti:

no, Hossi:) mä oon pari viikkoa näitä palstoja nyt lukenut ja aina sun juttuja lukiessa ajatellut, että ihana ja selväpäinen mies:)Törmää muhun;)

se on selväjärkiselläkin ? Ei sitä määräänsä enempää kaikkee jaksa, kunpa osaisi olla tuo katkeroitunut ja kyyninen ihminene ni ei tarvitsisi välittää mistään muusta kuin itsestään. Ei olis huolta huomisesta ?

• hossi
        aloittaja kirjoitti:

oli myös itsellä tuollainen päähänotto päivä ja tuntu taas kaikki niin ankeelta, välillä vähän kyrsii :o) Kunpa törmättäisiinkin ni ei sitä ikinä tiedä mitä siitä seuraa ?

• aloittaja
        hossi kirjoitti:

oli myös itsellä tuollainen päähänotto päivä ja tuntu taas kaikki niin ankeelta, välillä vähän kyrsii :o) Kunpa törmättäisiinkin ni ei sitä ikinä tiedä mitä siitä seuraa ?

..silloin tällöin. Ja saa ottaakin:). Ottaa sitä parisuhteessakin aina silloin tällöin, nyt sinkkuna on vaan ankeeta, kun ei voi syyttää kuin itseään paskasta olosta:) Ja lisää kyynisyyttä ja itsekkyyttä ei kantsi toivoa, mun mielestä sinkkuna joutuu olemaan muutoinkin niin hirmuisen itsekäs, elää vaan itselleen, itsensä takia, itsensä hyväksi oloksi, itsensä eduksi...aina vaan minä ja minä...huoh, mä ainakin haluaisin jakaa ilot kuin ongelmatkin jonkun toisen kanssa.....
        Ei me törmätä, kun olet niin kaukana:0)harmi :0)

• hossi
        aloittaja kirjoitti:

..silloin tällöin. Ja saa ottaakin:). Ottaa sitä parisuhteessakin aina silloin tällöin, nyt sinkkuna on vaan ankeeta, kun ei voi syyttää kuin itseään paskasta olosta:) Ja lisää kyynisyyttä ja itsekkyyttä ei kantsi toivoa, mun mielestä sinkkuna joutuu olemaan muutoinkin niin hirmuisen itsekäs, elää vaan itselleen, itsensä takia, itsensä hyväksi oloksi, itsensä eduksi...aina vaan minä ja minä...huoh, mä ainakin haluaisin jakaa ilot kuin ongelmatkin jonkun toisen kanssa.....
        Ei me törmätä, kun olet niin kaukana:0)harmi :0)

sitä aina silloin tällöin hivenen kivistää ottalohkosta kun taas mieleen tulee ettei tää yksin niin kivaa olekkaan. No ehkä siitä saa sit lisää virtaa siihen jos joskus päivä paistais tähänkin risukasaan ja löytäisi jonkun kenen kanssa voisi alkaa elämäänsä viettää. Ei silloin ainakaan teksi yhtään mieli palata takaisin vaan tekisi kyllä kaikkensa et suhde toimisi. Osaisi ainakin toista arvostaa oikealla tavalla ja tietäisi kuinka on jotain arvokasta saavuttanut ?

Todellakin sinkkuudesta ei voi suimata ketään muuta kuin itseään. Sinkku elämä on kyllä aikas itsekästä ainakin siinä mielessä et pakko on toimia itsensä mukaan. Ajatus lähtökohdat ovat vaan hivenen erinlaiset mitä normaaliin itsekkääseen tyyliin kuuluu. Kunpa todellakin olisi joku jonka kanssa voisi nuo murheet ja ongelmat luovia läpi.

Tyypillistä meikäläisen tuuria ? Aina kun löydän tai tapaan jonkun mielenkiintoisen ihmisen jonka kanssa voisi tutustua lähemmin ni hän asustaakin jossain aivan muualla ? On ollut Joensuusta, Turusta, Turengista, Helsingistä, Oulusta ja sit yksi kyllä koto paikasta mut hän ei taas itse enää uskaltanut lähtee yrittämään. Tuollaiset jutut vaan polkevat sen viimeisenkin toiveen kipinän maanrakoon ? Minulla kun elämän tilannekkin on sellainen etten oikein voi edes muuttaa mihinkään täältä Tampereelta tai no voisin kyllä jos siinä ajattelis itsekkäästi mut siihen en pysty :( Liikaa muitakin ihmisiä on pelissä mukana jos päättäisin vaihtaa paikkakuntaa. Tampereelta vaan ei tunnut tuollaisia tavallisia naisihmisiä löytyvän ja muunlainenkaan ei minulle kelpaa kun tälläinen tavallinen sukunkuluttaja olen itsekkin :o)

• olen ihan

pyörällä päästäni näistä miesten jutuista täällä! Siis huolisitteko todellakin tavisnaisen itsellenne??? Missä te sitteen oikein luuraatte? Minäkin ottaisin mielelläni miehen, jolle voisin olla aivan oma itseni ja joka arvostaisi minua juuri sellaisena kuin olen.
      Olen omasta mielestäni huumorintajuinen, avoin, ok näköinen, iloinen ja seurallinen... Ja tavallinen..
      Vaikka olen kääntänyt kohta joka kiven ja kannon, en silti ole löytänyt sitä oikeaa...
      No, joo... ei nyt ihan niinkään, mutta silmät ja korvat auki olen yrittänyt kulkea ja tilaisuuden tullen jopa puhutellut kiinnostavia miehiä :)
      Mutta jospa ikä onkin se, mikä miehiä haittaa.. Olen 42v ja joskus tuntuu, että ikäiseni miehet etsivät nuorempia naisia.. Onko näin?

• hossi

tuo ikä on mikään este, sehän on vain numero muiden joukossa ? Ei vaan ole sinulle sattunut kohdalle oikeanlaista ihmistä, oliskohan nuo kivet ja kannot väärissä paikoissa.
        Ihmetellyt olen kun kaikki monet huhuilee tavallisia miehiä tai naisia mut kumpikaan ei kohtaa missään ? Onko sit kirjoitukset kokonaisuudessaan ihan todenperäisiä vai missä se vika on ? Useimmiten saattaa olla kirjoittajassa itsessä jotain "vikaa" miksi sitä toista ei tunnu löytyvän.

Pitäsköhän sit perustaa jokin treffi välitys pelkästään tavisihmisille. Porttikielto kaikille ATM, YTM, ATN, YTM, metroseksuaaleille sun muille ihmeellisen luokituksen omaaville nykyihmisille. Ainoastaan tavisihmisille.

• hihuom

Mikään noista piirteistä ei minusta kerro naisen mielenkiintoisuudesta. Mielenkiintoista ovat omat ajatukset ja persoonallisuus. Ihminen joka on paperilla 100% tavis saattaa olla hyvinkin mielenkiintoinen, kunhan tutustuu.
      Itse asiassa olen ollut huomaavinani, että nämä superharrastajat, joilla on suunnattomasti omia juttuja, ovat yleensä aika tylsää porukkaa. Vaikka harrastuksissa olisikin rippuuliito ja travellaus, saattaa pää olla tyhjää täynnä, tai sitten vaan niitä harrastuksia.
      Itse olen läpeeni kyllästynyt naisiin, joiden kanssa ei kykene todelliseen henkevään keskusteluun, vaan aina pitää hehkuttaa jollain kokemuksilla tai suunnitelmilla. Parhaat jutut on pieniä asioita päässä ja yhteisiä vitsejä :)

• Machoman

Tavis-naiset on ovat vaativimpia miesten suhteen eli mikään ei kelpaa. Kokelasta esitellään naisystäville ja sitten porukalla ihmetellään kun siinä on semmosta ja semmosta vikaa.

Jos taviksella ei ole ystäviä, mies joutuu terapeutin rooliin. Baariin lähtö on mahdotonta koska tavis ei viihdy ihmisvilinässä, ja rokkikin soi liian kovaa. Mitä seksiin tulee, vain yksi asento on sallittu ja tiukka säännöstely kuuluu asiaan.

Miehen urheiluharrastukset ovat tavikselle myrkkyä, onhan harrastukseen käytetty aika pois tavikselta. Kuntosalilla nähnyt trimmatut perseet aiheuttavat taviksessa alemmuuden tunnetta, tavis kun ei harrasta liikuntaa.

En edes halua tutustua taviksiin. Kun kerran käy taviksen kanssa ulkona, se on tavikselle merkki sitoumisesta. Kun menet seuraavan ulos poikien kanssa, taviskin on siellä pilaamassa iltaasi.
      Koko seuraavan viikon saat mustasukkaisen taviksen tekstiviestejä: sika, sika..

• typyli

Itse olen tavis mielestäni harrastan liikuntaa ja pidän itseni kunnossa eikä mikään muistakaan sun jutuista päde yhtään.

Ehkä sulla on itsellä joku neuroosi kun näät asiat noin kamalina...

• Machoman
        typyli kirjoitti:

Itse olen tavis mielestäni harrastan liikuntaa ja pidän itseni kunnossa eikä mikään muistakaan sun jutuista päde yhtään.

Ehkä sulla on itsellä joku neuroosi kun näät asiat noin kamalina...

Aivan oikein arvattu, mulla on tavisneuroosi.

Missä luuraa jännittävät extreme-naiset, joiden kanssa voi treenata yhdessä jalkakyykkyä, hypätä alasti käsikädessä järveen, ja rakastella laiturilla?

Jos nainen harrastaa liikuntaa, ei ole tavis, ainakaan täystavis.. osatavis?

• MMies
        Machoman kirjoitti:

Aivan oikein arvattu, mulla on tavisneuroosi.

Missä luuraa jännittävät extreme-naiset, joiden kanssa voi treenata yhdessä jalkakyykkyä, hypätä alasti käsikädessä järveen, ja rakastella laiturilla?

Jos nainen harrastaa liikuntaa, ei ole tavis, ainakaan täystavis.. osatavis?

"Jos nainen harrastaa liikuntaa, ei ole tavis, ainakaan täystavis.. osatavis?"

Jos nainen ei harrasta lainkaan liikuntaa, niin eikö se ole silloin jo aika extreme? Tylsiä taviksia noi maastossa haahuilevat, köydestä roikkuvat wannabe-extremet. Joo, tylsää.

• Machoman
        MMies kirjoitti:

"Jos nainen harrastaa liikuntaa, ei ole tavis, ainakaan täystavis.. osatavis?"

Jos nainen ei harrasta lainkaan liikuntaa, niin eikö se ole silloin jo aika extreme? Tylsiä taviksia noi maastossa haahuilevat, köydestä roikkuvat wannabe-extremet. Joo, tylsää.

miten pullapojat ton asian muotoilee.
        Mulle riittää että Minä Olen minä, ja tapailen extreme-naisia.

Voima olkoon kanssanne.

• miekkonen...

Älä sä yleistä, jos ne jotkut komistukset eivät ole nyt sattuneet susta olemaan kiinnostuneita. Kyllä meitäkin miehiä kuule vielä riittää, jotka tykkää kovastikin ihan tavallisisesta naisesta.

• "Tavis" mies

Vaan entäpä jos se onkin toisinpäin. Jospa itse oletkin etsimässä jotain erikoista. Kelpaako sinulle ihan se tavis mies vai haetko itse jotain "parempaa"? Ehkä siinä kuitenkin on jotain perää että kumppaneiden pitäis olla saman tasoisia.

• tavis täälläkin

Kuulostat ihanalta naiselta. Lähetkö treffeille? ;)

Itseäni taas on alkanut pelottaa naiset, kun kaikki on vaan jotain seksihulluja sitoutumiskammoisia, tai jotain uranaisia, jotka haluaa supermiehen. En oikein uskalla enää edes yrittää ketään naisia, kun on mahdollisuus, että ne just jotain seksimaanikoita tai lääkeriippuvaisia tai hulluja uranaisia. Miksiköhän me tavalliset ja tavallisen mukavat ei ikinä tavata?

• Kyo-kun

kelpaisi. Jospa vain vilkaisisitkin minuun päin ja väläyttäisit hymyn...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      96
      4799
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      168
      4343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      4179
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2668
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2087
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1870
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1749
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1737
    Aihe