Onko kellään talvikokemuksia rättikattoisesta avoautosta talvikäytössä ? Maksukyky ei kestä toista autoa kesäautoksi ja muutama kiinnostava rättikattoinen avo olisi tarjolla, mutta onko asiassa varjopuolia ?
Onko rättikattoinen avokki kylmä talvella ja kuluuko katto helposti jos auto on välilä lämmin ja välillä kylmä ? Jos kuluu niin onko katot kuinka kalliita vaihtaa / huoltaa ?
Pehmeäkattoinen avo talvella ???
5
473
Vastaukset 5
- ike
Kyllähän se talvellakin toimii mutta saattaa tosin ottaa itseensä siitä. Uusi katto on sitten aivan törkeän hintainen!
Useisiin avoihin esim. BMW on saatavilla sellanen kova irroitettava kokokatto joka sopii käytettäväksi talven ajaksi, hinnasta en tiedä. - Sulevi
talvellakaa jos on tiivis ja kunnon lämppäri.muovinen takaikkuna ei tosin tykkää pakkaasesta.
- Jamppa1
kokemus on 80-luvun avogolfista. Siinä tarkeni yhtä hyvin talvella kuin kovakattoisessakin. Myös takalasi oli oikeaa lasia ja lämmitettävä.
ja uuemmat on lämpimii, kuhan ei vahingossakaan mee koskemaan rättiin jos se on jäässä/kohmeessa. JOs sen menee tekee, saattaa rätti hajota, ja se uus on kallis.
- .......................
Kummat on kylmemmät talvella: pelti- vai kangaskalsarit?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta411992- 901035
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292897Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii295824Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75810Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49809- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63648- 33613